Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיול 9886


eli_i
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שידוע לי לא ניתן לכייל את ה 9887. אני משער שהגורל דומה ל 9886.

 

מה עם ה D310?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ההבדלים העיקריים הם החוסר בקרוס-אובר, TC ואקולייזר גרפי ב-9886, כל אלו מושגים בעזרת תוספים חיצוניים.

פורסם
ממה שידוע לי לא ניתן לכייל את ה 9887. אני משער שהגורל דומה ל 9886.

 

מה עם ה D310?

איתמר אני דווקא שמעתי ממישהו בעל חנות שזה אפשרי {הוא כייל מכשיר אחד כזה }

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
ההבדלים העיקריים הם החוסר בקרוס-אובר, TC ואקולייזר גרפי ב-9886, כל אלו מושגים בעזרת תוספים חיצוניים.

 

כלומר אם יש לי פרוססור אין לי צורך בפיצ'רים האלה אני אוכל לבצע זאת באמצעותו את הכל

 

אלי

 

פורסם

נכון, אבל אם אתה שואל לדעתי אני הייתי הולך עם ההמלצה של איתמר, גם אם זה יקר לך היום, עדיף לך להישאר עם ה-HU הנוכחי שלך ולהמתין עוד קצת עד שתוכל להרשות לעצמך את ה-D310 משתי סיבות עיקריות, הראשונה היא שתהא לך יכולת שליטה על הפרוססור מתוך המכשיר עצמו, הרבה יותר נוח מהשלט של הפרוססור והסיבה השניה היא העובדה שתוכל לחבר את האודיו ע"י כבל אופטי ישירות לפרוססור ולוותר על המרות DAC ושוב ADC בדרך, ז"א האות יעבור דיגיטלי כל הדרך מה-HU, יעבור את המניפולציות של הקרוס, TC והאקווליזציה ורק אז יומר לאנאלוגי ביציאה מהפרוססור למגברים. 

פורסם

נמכרים בארץ מכשירי 9887, ולא 9887R, מכויילים לתדרים אירופאיים. כמובן שלא ע"י היבואן הרשמי, אלא באמצעות ייבוא פרללי.

 

מצטרף להמלצה של קודמיי, השליטה על הפרוססור במכשיר מולטימדיה מהירה, נוחה וקלה יותר. וכמובן שיש את היציאה האופטית, ומשום שהחיבור הנוכחי שלך לפרוססור הוא RCA, ואפילו לו AINET, האיכות תשתפר. [ולא, אני לא אבחין בין החיבורים במבחן עוור כנראה, אבל אנו שואפים לכמה שיותר איכות..]

 

אגב, נראה לי שיש בפורום מכירה מכשיר אחד או שניים כאלו למכירה, שווה לבדוק.

פורסם
נמכרים בארץ מכשירי 9887, ולא 9887R, מכויילים לתדרים אירופאיים. כמובן שלא ע"י היבואן הרשמי, אלא באמצעות ייבוא פרללי.

 

מצטרף להמלצה של קודמיי, השליטה על הפרוססור במכשיר מולטימדיה מהירה, נוחה וקלה יותר. וכמובן שיש את היציאה האופטית, ומשום שהחיבור הנוכחי שלך לפרוססור הוא RCA, ואפילו לו AINET, האיכות תשתפר. [ולא, אני לא אבחין בין החיבורים במבחן עוור כנראה, אבל אנו שואפים לכמה שיותר איכות..]

.

 

זאת בדיוק הנקודה אני לא יודע אם הבדלי האיכות בין ה-AI-NET לכבל אופטי באמת יצדיקו את הפרשי המחיר.

בקשר לקלות התפעול של הפאנל של הפרוססור הפתרון של עופר נראה לי מאוד נוח (יוסי HERE I COME:-D)

למשהו יש באמת נסיון בהבדלים בין איכות שמע עם AI-NET לכבל אופטי? אשמח לשמוע.

 

 

אלי

 

פורסם

קשה עד כמעט בלתי ישים לעשות מבחן עיוור לכזה דבר על מנת לעמוד על עד כמה ההבדל שמיע .

בתאוריה כמובן יש הבדל ואיציק הסביר את זה מצוין.

בפועל אפשר להגיע לתוצאות ברמה מאוד מאוד גבוהה גם בחיבור ה Ai-net כמו ששמעת אצלי לדוגמא. ולטעמי גם השליטה בעזרת הפאנל היעודי של הפרוססור כשהוא ממוקם במקום פרקטי היא נוחה מאוד.

למרות כל אלו , עדיף כמובן לעבוד עם מכשיר בסגנון ה D310 שכן יש לו המון יתרונות , למעט המחיר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לפי מה שהבנתי גם העברת סאונד דרך ה-AI-NET הינה דיגיטאלית כך שאני לא מבין

מה ההבדל בדיוק בין כבל אופטי לבין AI-NET

 

אלי

 

פורסם

לכל המכשירי מולטימדיה יש יציאה דיגיטלית למיטב ידיעתי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...