Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר יעוץ קטן של גורם מוסמך וקרוב, עדיף ללכת למשפט כשמקבלים דו"ח על דוד אחורי, את הדו"ח מקבלים על רעש כמובן (יש סיבה אחרת?) לכן אין ביכולת השוטר לקבוע את מידת הרעש אלא רק במעבדה סגורה (!) ועם מכשיר מיוחד לבדיקת דציבלים, זאת אומרת שאם הוא אומר שהרעש גדול באוזן שלי הוא נשמע סביר ועד שהוא לא יקח אותי למעבדת דציבלים (שאין להם) אין לו כל זכות לתת את הדו"ח ואם הוא נתן אז עדיף להישפט ולהציג את הטענות הנ"ל וכבר בשני מקרים שנוכחתי בהם בעלי הרכב יצאו זכאים :!:

לתשומת ליבכם. :wink:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
לאחר יעוץ קטן של גורם מוסמך וקרוב, עדיף ללכת למשפט כשמקבלים דו"ח על דוד אחורי, את הדו"ח מקבלים על רעש כמובן (יש סיבה אחרת?) לכן אין ביכולת השוטר לקבוע את מידת הרעש אלא רק במעבדה סגורה (!) ועם מכשיר מיוחד לבדיקת דציבלים, זאת אומרת שאם הוא אומר שהרעש גדול באוזן שלי הוא נשמע סביר ועד שהוא לא יקח אותי למעבדת דציבלים (שאין להם) אין לו כל זכות לתת את הדו"ח ואם הוא נתן אז עדיף להישפט ולהציג את הטענות הנ"ל וכבר בשני מקרים שנוכחתי בהם בעלי הרכב יצאו זכאים :!:

לתשומת ליבכם. :wink:

 

גיליתי לאחרונה שלאגזוזי רמוס יש תו תקן חתום ע"י משרד הרישוי (באם הדוד תקין וכו וכו) , ולא אני לא מדבר על החוברת הקטנה באנגלית שמאשרת יבוא, אלא אישור קומפלט!

פורסם

יש לי דוח של 250 בגלל האגזוז. עדיין לא שילמתי נראה לכם שכדאי להישפט על זה :?:

 

אני חושב שלא בגלל שזה לא סכום רציני אבל אם זה היה 1000 שקל הייתי נשפט.

 

מה אתם חושבים כדאי לעשות.

 

לנצההוליסט :roll:

פורסם
גיליתי לאחרונה שלאגזוזי רמוס יש תו תקן חתום ע"י משרד הרישוי (באם הדוד תקין וכו וכו) , ולא אני לא מדבר על החוברת הקטנה באנגלית שמאשרת יבוא, אלא אישור קומפלט!

 

 

ואיך משיגים את האישור? יש לי אישור ייבוא של משרד התחבורה, האם זה מספיק?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יש לי דוח של 250 בגלל האגזוז. עדיין לא שילמתי נראה לכם שכדאי להישפט על זה :?:

 

אני חושב שלא בגלל שזה לא סכום רציני אבל אם זה היה 1000 שקל הייתי נשפט.

 

מה אתם חושבים כדאי לעשות.

 

לנצההוליסט :roll:

מה נרשם בדו"ח?

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

לעופר,

אחי לא חבל על ה250 ש"ח שהשוטרים הזונות לוקחים לך לך לבית משפט ותצא זכאי

באחריות אז מה הקטע שלך? :o

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
לאחר יעוץ קטן של גורם מוסמך וקרוב, עדיף ללכת למשפט כשמקבלים דו"ח על דוד אחורי, את הדו"ח מקבלים על רעש כמובן (יש סיבה אחרת?) לכן אין ביכולת השוטר לקבוע את מידת הרעש אלא רק במעבדה סגורה (!) ועם מכשיר מיוחד לבדיקת דציבלים, זאת אומרת שאם הוא אומר שהרעש גדול באוזן שלי הוא נשמע סביר ועד שהוא לא יקח אותי למעבדת דציבלים (שאין להם) אין לו כל זכות לתת את הדו"ח ואם הוא נתן אז עדיף להישפט ולהציג את הטענות הנ"ל וכבר בשני מקרים שנוכחתי בהם בעלי הרכב יצאו זכאים :!:

לתשומת ליבכם. :wink:

 

שים לב , אמנם אין חוק האוסר על קוטר הדוד האחורי , אולם יש חוק האוסר

על הדוד לבלוט מהקצה האחורי ביותר באוטו .

כלומר השוטרים יכולים להוריד אותך גם על זה והיו מקרים.

בכל מקרה אם ברשותך דוד פתוח , רוב הסיכויים שתגיד שהוא לא מרעיש ימציאו

לך שהוא מזהם , ואז אני לא יודע אם זה יקרה אבל אולי עם התעקשות השוטר

תקבל הורדה מהכביש והזמנה לבדיקה .

כמובן שהאוטו יורד על זיהום ורעש במידה ויש .

פורסם
לאחר יעוץ קטן של גורם מוסמך וקרוב, עדיף ללכת למשפט כשמקבלים דו"ח על דוד אחורי, את הדו"ח מקבלים על רעש כמובן (יש סיבה אחרת?) לכן אין ביכולת השוטר לקבוע את מידת הרעש אלא רק במעבדה סגורה (!) ועם מכשיר מיוחד לבדיקת דציבלים, זאת אומרת שאם הוא אומר שהרעש גדול באוזן שלי הוא נשמע סביר ועד שהוא לא יקח אותי למעבדת דציבלים (שאין להם) אין לו כל זכות לתת את הדו"ח ואם הוא נתן אז עדיף להישפט ולהציג את הטענות הנ"ל וכבר בשני מקרים שנוכחתי בהם בעלי הרכב יצאו זכאים :!:

לתשומת ליבכם. :wink:

 

שים לב , אמנם אין חוק האוסר על קוטר הדוד האחורי , אולם יש חוק האוסר

על הדוד לבלוט מהקצה האחורי ביותר באוטו .

כלומר השוטרים יכולים להוריד אותך גם על זה והיו מקרים.

בכל מקרה אם ברשותך דוד פתוח , רוב הסיכויים שתגיד שהוא לא מרעיש ימציאו

לך שהוא מזהם , ואז אני לא יודע אם זה יקרה אבל אולי עם התעקשות השוטר

תקבל הורדה מהכביש והזמנה לבדיקה .

כמובן שהאוטו יורד על זיהום ורעש במידה ויש .

זה נכון בקשר לבליטה, אבל ברגע שאתה מקבל הורדה מהכביש ונמצא שאתה זכאי, אתה יכול לפתוח להם את ה**ת בעזרת תביעה קטנה.

בקשר לזיהום כמובן שאם הורדת ממיר אז ימצאו זיהום אבל השאר זה סתם המצאה של הכחולים, לכו עד הסוף! מקור מאוד מאוד אמין וקרוב שיתף אותי במידע (רק אל תשכחו לקחת כל מיני מסמכים וקשקושים על מדידות רעשים וכו')

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

לאנצ'יה , תאמין לי שלפעמים עדיף לקבל את הדו"ח ( לא לפני הסבר לשוטר )

ולשלם אותו ומאשר ללכת למשפט בנושא.

דוד אחורי פתוח שאין לו אישורים ולא תו תקן! , לא חוקי בעיני השוטרים.

הם לא יתנו את הדו"ח על הדוד , הם יתנו על בליטה , רעש וכל דבר אחר .

פורסם

ושוב אני נדרש לתת לכם הסבר על מהות התקנה:

 

הסיבות לפסילה אינן מדברות בכלל על כמות Db.

הסיבות לפסילה הינן:

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

(3)צינור הפליטה לא יבלוט מצידי המרכב.

 

דוודי "זרימה-חופשית" עונים בקלות על סיבה מס' (2) ואפילו על (1), רק שבסיבה מס' (1) יש צורך להביא השוואה, לכן הכי קל להשתמש בסיבה מס' (2) ע"מ לפוסלם.

כמובן שחלקם אף עונים על סיבה מס' (3).

 

חבל על המאמץ בהגעה למשפט.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ושוב אני נדרש לתת לכם הסבר על מהות התקנה:

 

הסיבות לפסילה אינן מדברות בכלל על כמות Db.

הסיבות לפסילה הינן:

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעות משתיק-הקול וגורם לרעש.

(3)צינור הפליטה לא יבלוט מצידי המרכב.

 

דוודי "זרימה-חופשית" עונים בקלות על סיבה מס' (2) ואפילו על (1), רק שבסיבה מס' (1) יש צורך להביא השוואה, לכן הכי קל להשתמש בסיבה מס' (2) ע"מ לפוסלם.

כמובן שחלקם אף עונים על סיבה מס' (3).

 

חבל על המאמץ בהגעה למשפט.

 

עמית

 

עכשיו עמית, איך נמדד הרעש?

 

לפי אוזנו של השוטר או לפי מכשיר מדידה המודד רעש שיראה שהרעש מהמפלט עולה על ערך מותר מסוים?

 

אז בקיצור - שוטר יכול לפי אוזנו לקבוע האם רכב מרעיש או לא?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

תקרא שוב, מספיק להוכיח שבוצעה התקנה שמפריעה למשתיק. עצם ההתקנה היא הבעיה ולא מדידת הרעש.

ודרך רגב היה פסק דין לא מזמן בנושא דומה, שנוגע לשאלה האם שוטר יכול על סמך חוש הראיה לתת דו"ח על פליטת עשן בלתי סבירה מרכב. השופט קבע שכן. אם מכונית נוסעת ומאחוריה ענן עשן שנמשך עשרות מטרים וברור לעין אפשר להרשיע גם ללא בדיקות מעבדה מדוייקות לזיהום. כמובן שאין להשליך מהפסיקה הזו על נושא האגזוז, אבל בהחלט רצוי להתחשב בסיכוי שתנתן פסיקה דומה גם כאן.

פורסם
ושוב אני נדרש לתת לכם הסבר על מהות התקנה:

 

הסיבות לפסילה אינן מדברות בכלל על כמות Db.

הסיבות לפסילה הינן:

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעות משתיק-הקול וגורם לרעש.

(3)צינור הפליטה לא יבלוט מצידי המרכב.

 

דוודי "זרימה-חופשית" עונים בקלות על סיבה מס' (2) ואפילו על (1), רק שבסיבה מס' (1) יש צורך להביא השוואה, לכן הכי קל להשתמש בסיבה מס' (2) ע"מ לפוסלם.

כמובן שחלקם אף עונים על סיבה מס' (3).

 

חבל על המאמץ בהגעה למשפט.

 

עמית

 

עכשיו עמית, איך נמדד הרעש?

 

לפי אוזנו של השוטר או לפי מכשיר מדידה המודד רעש שיראה שהרעש מהמפלט עולה על ערך מותר מסוים?

 

אז בקיצור - שוטר יכול לפי אוזנו לקבוע האם רכב מרעיש או לא?

 

 

ראלימן

 

כן, בדיוק כמו שבוחן רישוי רשאי לקבוע זאת, גם לשוטר יש את אותה הסמכות.

ובי-רו הסבירה זאת ללא כל צורך בתוספות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...