Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הסברתי את עצמי טוב, המנוע טורבו והמנוע בלי הטורבו מפיקים 82 כוחות סוס כל אחד, אבל הטורבו מוסיף למנוע עוד 54 סוסים, ככה שיוצא שהרגיל נשאר עם 82 כוחות סוס והמנוע שמוגדש הופך ל 136 כוחות סוס.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

הבדלים בין המנועים:

EA65 זהו 1300 שמוציא 65 כ"ס אם אני לא טועה,

EA71 זה 1600 יש הבדל מאוד משמעותי בין המנועים ה1600 חזק יותר מה1300 בצורה מורגשת, (כמובן אם המנוע במצב תקין פחות או יותר) לכן גם אישרו הסבה המונית אי שם בשנות ה80-90 של בעלי לאונות 1300 למנועי 1600 וגם לוי יצחק ציין זאת במחירון שלו תחת הכותרת " 1600 (1300 במקור)"

מנועים אלו הם בעלי קרבורטור.

 

EA81 זהוא מנוע 1800 שמתאים לטנדרים (BRAT) בלבד, 82 כ"ס בעל קרבורטור.

קיים EA81T מנוע מוזרק עם טורבו לטנדרים, נדיר מאוד בארץ

 

EA82 זהוא מנוע 1800 שמתאים ללאונות ולסטיישנים ולXT יש לו רצועות תזמון במקום שרשרת שיש בEA81 ,

מוציא גם 82 כ"ס בערך,בעל קרבורטור

 

בדגמי ה1800 למינהם (ואולי גם ב1600 אבל זה לא נראה לי כלל הגיע לארץ) מנועים מוזרקים הזרקה חד \רב נקודתית וקיים מגדש טורבו.

שכמובן מוסיף הספק למנוע.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
המנוע טורבו נקרא EA82T

המנוע הרגיל נקרא EA82

...

הבוכנות שלהם מתאימות ל 2 המנועים.

 

.

 

חייב לתקן משהוא שכתבתי: הבוכנות לא מתאימות ל 2 המנועים הכוונה שלי היתה לראשי מנוע.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

עידכונים:

בדקתי במכון רישוי ומנוע 1800 לא מאשרים סופי. רק דרך סובארו שהם מוכנים לאשר רק אם הם עושים את כל העבודה+חלקים מהם =20K+ שקל (+ גדול אבל) וגם הם בסימן שאלה ענק עם עצמם אם הם מכונים להיכנס לזה.

מנוע 1600 מאשרים בלי למצמץ.

 

לגבי המנוע: מנוע אני יביא רק מיבוא ושיגיע ניפתח אותו לראות אם הכל בסדר ויש מה לסדר.

 

[ אולי על הדרך נשיג לו בוכנות קלות טבעות מחוזקות וכל שיפורי המנוע כהכנה לטורבו. (כל השורה הזאת בסימן שאלה גדול.) ]

 

עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי ההבדלים במנועים בעלי קוד EA71 אז אני לא יודע מאיזה שנה כדאי להביא.

(תסכימו איתי שהמנוע מ 81 עבר שינוי מכאני למנוע משנת יצור 94 לדוגמא, מה השינויים?)

 

תודה רבה על השקעת זמנכם בשירשור זה.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

המנוע עבר שינוי משמעותי באיזור 85-86: מרימי השסתומים הפכו להיות הידראולים והשסתומים עצמם הוגדלו. במהלך השנים נוספה תמיכה בהגה כח ובמזגן עיקר השינויים הם בסעפת היניקה ובקרבורטור.

 

בגדול תנסה למצוא מנוע מודל גבוה 90 ואילך.

 

לסובארו שלי קניתי רכב נוסע עם מנוע מיבוא שנת 93 שהורכב בו לפני מספר שנים, הקפאתי את רשיונות הרכב והעברתי את המנוע לרכב שאני משפץ, יצא לי יותר זול וגם בניגוד לקניית מנוע מיבוא יכולתי לבדוק את המנוע (גם בנסיעה וגם קומפרסיה).

 

אני אישית מעדיף לא לפתוח מנוע רק בשביל להציץ מה המצב בפנים גם אם זה לא מזיק (בתנאי שאתה יודע מה אתה עושה ופתחת וסגרת את המנוע כמו שצריך) זה לא מאריך את חיי המנוע..

 

בסוף קח בחשבון שמשרד הרישוי לא יאשר לך בשום מקרה הרכבת טורבו על המנוע. ולכן החלפת בוכנות וקראנק יכולים להיות די מיותרים.

פורסם

תודה רבה זאת התשובה שחיפשתי!

אני יבדוק לגבי יבוא או מהארץ.

לגבי הטורבו, ברור לי שלא יאשרו, אבל אפשרי לדחוף טורבו בשושו.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שים לב שלמנועי ea71 משנת 92 יש הספק גבוה משמעותית מהמנועים משנות השמונים.

אבל כדאי לך להתקין מנוע 1600 חדיש יותר (16שסתומים) גם אם זה אומר לעשות מיני התאמות לתושבות.

פורסם
שים לב שלמנועי ea71 משנת 92 יש הספק גבוה משמעותית מהמנועים משנות השמונים.

אבל כדאי לך להתקין מנוע 1600 חדיש יותר (16שסתומים) גם אם זה אומר לעשות מיני התאמות לתושבות.

 

:roll:

 

???

 

המציאו מנוע EA71 1600 שאני לא מכיר??

 

וESTK, כל ההזרקות למיניהם שאתה מציין לגבי המנוע EA71, הייתי שמח לראות רכב אחד אשר קיים לו כזה דבר, ואני לא מדבר על תוספת בהתאמה אישית אלא מהיצרן, כי כידוע לי (בעל טנדר וחורך אינטרנט מצוי) לא נתקלתי בתפלצת כזו.

 

נ.ב SIMPLY NUTS, התחדשתי בכיסויי מושב חדשים מגניבים, וסוף סוף החלפתי את הצירייה, מוזמן לבוא ולהתרשם :)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אוי לא, לא עוד פעם...

השירשור מיצא את עצמו.

 

נ.ב ארז וולף, התחדשתי בעוד XT טורבו, שלישית במספר, אתה מוזמן לבוא לראות :wink:

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אז מה סגרנו? אתה מוכר לי אחת? :roll:8) אתה גם צריך לעדכן את השרשור של למה אחת אם אפשר שתיים... :)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אוי לא, לא עוד פעם...

השירשור מיצא את עצמו.

 

נ.ב ארז וולף, התחדשתי בעוד XT טורבו, שלישית במספר, אתה מוזמן לבוא לראות :wink:

 

 

 

מתי המפגש הבא?

אתה תגיע עם החדשה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...