Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2001 דיזל - משתעלת


דני מכני
שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים

לפני כחצי שנה רכשתי רנו מגאן ממשרד הבטחון .

הרכב עבר 160000 ק"מ לפני כחודש התחילו בעיות הנעה של הרכב לאחר נסיעה

כלומר הנעה בבוקר תקינה(החלפתי מצתיי להט ) .

אתמול שוב אותה תופעה הרכב נסע תקין לאחר שחזרתי לנסוע ברכב הוא סירב להניע לא נדלקו נורות חיווי שמראות על תקלה .

לאחר "קרב" של 10 דקות עם הרכב הוא הניע לאחר שפימפמתי בדוושה.

התחלתי בנסיעה עכשיו לאחר 5 דקות נסיעה נכבה שוב פתחתי מכסה מנוע ראיתי את צינורית הדלק עם בועות ...

שוב אותו תהליך של פמפום הרכב הניע

נסעתי איתו 40 דקות והגעתי למחוז חפצי .

רצוי לציין שאותם תופעות מלוות עם נפילות טורים בזמן עצירה (כאלו הרכב לא מכוון )

הרכב עבר לפניי שבועיים טיפול 15 אלף ובדיקת מחשב לתקלות (לא אותרו) .

אשמח לעצות איך לטפל בבעיה (מקווה שזאת לא משאבת דיזל שהולכת למות) ??

המשך יום נפלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מקווה שלא.

יש לך כנראה אויר במערכת, יש לבצע ניקוז אויר מארבעת המזרקים בנפרד.

 

יום נעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת אין בעיות ? אז למה מלמדים מכונאים בסוג 1 אפילו איך לנקז אויר ממנוע דיזל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שזה התחיל מיד אחרי הטיפול...

האם בטיפול שעשו, החליפו מסנן סולר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן החליף ...הוא טען שעבר מילאו את הרכב בדיזל זול(מהול במים לטענתו)

לכן הוא הוסיף לי תוסף בנוסף לטיפול אמר לי לנסוע עד סוף המיכל ורק אז לתדלק

עשיתי כפי שהוא אמר נסעתי עד סוף המיכל ואז תדלקתי עד הסוף .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת אין בעיות ? אז למה מלמדים מכונאים בסוג 1 אפילו איך לנקז אויר ממנוע דיזל ?

מנקזים וזהו, ברוב המערכות הניקוז הוא אוטומטי ללא פעולות מיוחדות ומבצוע רק לאחר החלפת מרססים או משאבת הזרקה. אויר במערכת גורם לבעיות אך הפתרון הוא לא לנקז אלא למצוא את מקור חדירת האויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה תוסף הוא שם ?

יש לבדוק אפשרות שבעת החלפת מסנן הסולר לא עשו משהו כשורה ואויר נכנס כל פעם למערכת,

ואפשרות שאתה זקוק להחלפת מסנן סולר בשנית משום שתוסף מומלץ לשים תמיד על מסנן ישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי ...אז הבעיה יכולה להיות כניסת אויר במערכת .

לגביי התוסף אני לא ממש זוכר מאיזה חברה .

שוב נסעתי עם הרכב עכשיו הטורים שוב יורדים מטה (עוד שניה והרכב נכבה) .

ריח של סולר חזק ....

לאן אתם מציעים לפנות כידי לאתר לתקן את הבעיה (במחיר הסביר ) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ריח של סולר.

אין סימני נזילות מתחת למשאבת ההזרקה ?

שאלתי אותך כבר מאיפה אתה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסך שמכיר את דגם הרכב כדי שהאבחון יהיה מהיר וכך גם התיקון.

ריח של סולר בהחלט מעיד על דליפת סולר וגם לאפשרות לחדירת אויר בזמן שיש שאיבה ממשאבת ההזרקה.

הצנרת השקופה שעל ראש המנוע נוטה להפגע אם היא לא הוחזרה לתפסים שלה לאחר הטיפול וגם לצנרת העודפים של המרססים יש נטיה להתיבש ולהתנתק ובכך גם לגרום לחדירת אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...