Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. אתה מתחמק מהשאלה שלי.

 

ב. אני מתכוון אך ורק ליהודים. כשאני אתכוון לעמים אחרים, אני איידע אתכם.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
אני לא חושב שאמור להיות קשר בימים אלה ליהודים ולא יהודים.

 

אז גם יהודים וגם לא יהודים?

 

א. אתה מתחמק מהשאלה שלי.

 

ב. אני מתכוון אך ורק ליהודים. כשאני אתכוון לעמים אחרים, אני איידע אתכם.

 

א. איזה שאלה?

 

ב. אז רק יהודים

 

 

 

אז רק יהודים או גם וגם?

פורסם

השאלה היתה: מה הקשר לפיקציה?

 

אני מתחיל לחשוד שמנחם הוא פיקציה

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אה.. אוקי. הבנתי, קיבלתי.

 

ולאילו תשובות אתה מחכה?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
לפי התגובה שלך אפשר להבין שאתה טוען שיש קשר

 

פתאום אתה אומר שאין קשר

 

תחליט

 

אז גם יהודים וגם לא יהודים?

 

 

 

א. איזה שאלה?

 

ב. אז רק יהודים

 

אז רק יהודים או גם וגם?

 

 

יש קשר בין בין המיצרים ליהודים. קשר ברור מאוד. חכמינו פירטו על הקשר הנ"ל, ואחת הקביעות היא, שבימי בין המיצרים הרוחות סוערות והים גועש, ולכן הסכנה גדולה ביותר למתרחץ היהודי. לגבי עמים אחרים - שוב - אין לי מושג מה הקביעה. וזה גם לא מעניין אותי. מעניין אותי רק יהודים. וזה הקשר של הפשר.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מנחם אתה שוב כותב דברים לא כך מדוייקים.

 

בשלושת השבועת קרו לעם ישראל הרבה אסונות בהיטוריה , בניהם חורבן שני בתי מקדש , לכן נהוג להיזהר יותר בימים אלו.

 

מעבר לכך נקבעו ימים אלה כימים שבהם ממעיטים בשמחה ,לכן לא יוצאים לבלות, לא מתקלחים לשם הנאה אלא רק את מה שחייבים, ויש כאלה שאפילו לא אוכלים בשר ודגים.

 

 

מה הקשר לעזאזל לרוח ?

 

 

וד"א אולי לא הבנת ,אבל לאנשים די נמאס שכל דבר אתה מקשר לדת והוראות מלמעלה ומשליחיו של הלמעלה .

מי שירצה ימצא את בית המדרש הקרוב לביתו ,זה לא מוסיף שום דבר שאתה דוחף דיברי דת בשירשורים שלא קשורים לזה.

 

שיהיה לך צום קשה (אף פעם לא הבנתי את הקטע של צום קל ,הרי אמורים לסבול).

ואחלה ארוחה בסוף

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

שיהיה לך צום קשה (אף פעם לא הבנתי את הקטע של צום קל ,הרי אמורים לסבול).

ואחלה ארוחה בסוף

אומי

 

הצום של תשעה באב הוא צום לציון אבל ולא צום לעינוי הנפש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מנחם אתה שוב כותב דברים לא כך מדוייקים.

 

בשלושת השבועת קרו לעם ישראל הרבה אסונות בהיטוריה , בניהם חורבן שני בתי מקדש , לכן נהוג להיזהר יותר בימים אלו.

 

מעבר לכך נקבעו ימים אלה כימים שבהם ממעיטים בשמחה ,לכן לא יוצאים לבלות, לא מתקלחים לשם הנאה אלא רק את מה שחייבים, ויש כאלה שאפילו לא אוכלים בשר ודגים.

 

 

מה הקשר לעזאזל לרוח ?

 

 

וד"א אולי לא הבנת ,אבל לאנשים די נמאס שכל דבר אתה מקשר לדת והוראות מלמעלה ומשליחיו של הלמעלה .

מי שירצה ימצא את בית המדרש הקרוב לביתו ,זה לא מוסיף שום דבר שאתה דוחף דיברי דת בשירשורים שלא קשורים לזה.

 

שיהיה לך צום קשה (אף פעם לא הבנתי את הקטע של צום קל ,הרי אמורים לסבול).

ואחלה ארוחה בסוף

אומי

 

אומי!

 

בגלל שהיו כ"כ הרבה אסונות לעם היהודי, איתני הטבע גועשים ורועשים, משום שהם כביכול מצטערים על מה שקרה, ומבכים על כך (פתח תלמוד בבלי). ולכן זה ככה, וכן גם הסיבות שאתה נתת.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

עדיין לא הבנת?

הבן אדם רוצה לדבר על איך לשמור על הילדים בברכה , ואתה הופך את זה לדף היומי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מה, בגלל שאני מעיר הערות שלא לרוחכם, אתם ישר יוצאים להתקפה? מה נסגר אתכם?!

 

מי התקיף אותך??

 

אמרת לא ללכת לים ולבריכה כי מסוכן ורציתי לדעת את מי כוללת האזהרה ולמה, זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
, ואחת הקביעות היא, שבימי בין המיצרים הרוחות סוערות והים גועש, ולכן הסכנה גדולה ביותר למתרחץ היהודי.

 

מה הקשר בין סערה בים לטביעה בבריכה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש קשר בין בין המיצרים ליהודים. קשר ברור מאוד. חכמינו פירטו על הקשר הנ"ל, ואחת הקביעות היא, שבימי בין המיצרים הרוחות סוערות והים גועש, ולכן הסכנה גדולה ביותר למתרחץ היהודי. לגבי עמים אחרים - שוב - אין לי מושג מה הקביעה. וזה גם לא מעניין אותי. מעניין אותי רק יהודים. וזה הקשר של הפשר.

 

בתור גולש לא מעט זמן ומדריך גלישה העונה הזאת מתאפיינת בהרבה רוחות מערביות חזקות אשר מרימה את הים ועושה אותו מסוכן.

אנחנו הגולשים מאוד נהנים בתקופה הזאת אולם ישנם הרבה חסרי נסיון שלא מודעים לסכנות של הים בקיץ, לא רק בחורף הוא מסוכן.

כמות עדירה של נופשים שאל תגיד להם הם יגידו לך, כמות קטנה של מצילים, זרמים מסוכנים ששואבים את השוחה פנימה גורמות כל הטביעות.

פורסם
חכמינו פירטו על הקשר הנ"ל...

 

תיקון קטן, ברשותך.

גם אני יהודי (אמנם עם חיבה לבקר נמוך, אבל בכ"ז), ואלו אינם החכמים שלי.

אשמח אם תימנע מהצהרות שמכלילות "אותנו" בכל ההבלים הפגאניים האלה.

 

אם אתה בוחר להאמין בפרשנות של חכם זה או אחר, זאת זכותך.

אני לא אומר לך שזה נכון או לא נכון, זכותך ללכת בדרכם.

רק אל תהפוך אותם ל"חכמינו", כי הם לא.

 

בברכה.

×
×
  • תוכן חדש...