Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד... באמת לא יאומן.

 

אגב סתם מחשבה מעניינת:

בדקתי בפורומים (ויסלחו לי כאן על חוסר הנאמנות) אחרים בעולם, באנגלית, וגיליתי שבעיה כזו אכן קיימת בעוד מקומות. עם זאת הבעיה הזו היא הרבה פחות נפוצה, לפחות לפי מה שמדווח, מאשר בארץ. אם אכן זו הייתה מחלה כלל פיאסטית, הייתי מצפה למצוא הרבה מקרים כאלה ברשת.

 

האם יכול להיות שהרכב הזה לא תוכנן למזג אויר כזה לח וחם? קראתי כבר שלחלק הבעיה מופיעה עם תחילת הקיץ, מה שמעלה את האפשרות שהלחות קשורה איכשהו לבעיה בחיישנים... וזה יכול אולי להסביר את מיעוט הבעיות בחו"ל. לא יודע סתם מחשבה

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני בעד... באמת לא יאומן.

 

אגב סתם מחשבה מעניינת:

בדקתי בפורומים (ויסלחו לי כאן על חוסר הנאמנות) אחרים בעולם, באנגלית, וגיליתי שבעיה כזו אכן קיימת בעוד מקומות. עם זאת הבעיה הזו היא הרבה פחות נפוצה, לפחות לפי מה שמדווח, מאשר בארץ. אם אכן זו הייתה מחלה כלל פיאסטית, הייתי מצפה למצוא הרבה מקרים כאלה ברשת.

 

האם יכול להיות שהרכב הזה לא תוכנן למזג אויר כזה לח וחם? קראתי כבר שלחלק הבעיה מופיעה עם תחילת הקיץ, מה שמעלה את האפשרות שהלחות קשורה איכשהו לבעיה בחיישנים... וזה יכול אולי להסביר את מיעוט הבעיות בחו"ל. לא יודע סתם מחשבה

 

דברתי עם קרובת משפחה מגרמניה , על לקנות פיאסטה , משום מה היא אמרה לי להתרחק מהמכונית הזאת (במילים עדינות)

אז אני לא בטוח שזאת בעייה ישראלית.

 

למרות שהמכונית נראית חביבה , יש גם הרבה טרנזיטים מוניות תוצרת פורד...

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

לכל אוטו יש מחלות

אני חושב שאלו של הפיאסטה די קלות

עד עכשיו הרכב אצלי כ 5 שנים, ובסך הכל ברגע שלומדים את השטויות שלו, הכל מצויין.

 

כנראה שאין חלקים תחליפיים ברמה מספיק טובה לרכב הזה.

מאז שהחלפתי מצמד ( וראיתי שמה שהיה שם לא היה בדיוק כמו המקורי ) כל הבעיות עם הסל"ד ירדו בצורה משמעותית

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אין משפט יותר נכון מהחתימה של יניב-"כבר לא רכב כ"כ פשוט"...את האמת הגעתי לפיאסטה בגלל האסקורט המעולה שהייתה לי כמעט 3 שנים ו 50000 ק"מ והייתי בטוח שאני נכנס לאותה עסקה-רכב פשוט ובסיסי שקל מאוד לטפל בבית ולפתור תקלות אם יש ובד"כ אין אבל מה לעשות שפיאסטה זה אוטו שמבוסס על חיישנים וכל פיפס מטריף את המנוע. אני לא הייתי רגיל להוציא כסף על האוטו:-) בקיצר,יש לי תחושה שהפיאסטה הזו עוד תעשה אותי מומחה חיישנים וחשמל אבל היא נוסעת בינתיים אמנם טיפה מזייפת אבל לא נורא,אני שמעתי ברכבים אחרים על תקלות הרבה יותר חמורות וטוב שהמחלות של האוטו נגמרות בחיישנים שעולים כמה מאות שקלם ולא חוצה את מחסום ה 1000 ש"ח...

אייל

פורסם
צריכת דלק אצלי בין עירונית בין 13-14 ק"מ לליטר ונסיעה ממוצעת אצלי זה 120 קמ"ש . לגבי הכבל גז אצלי הוא היה עם מהלך קצר כלומר המרחק מהרצפה היה קרוב יחסית . מה שעשיתי אפשר לכוון את הכבל , לא מסובך, תעקוב אחר הכבל לפני החיבור לבית המצערת יש ברזל שניתן לשלוף קצת בכח שהוא תופס את הכיוון של הכבל . תבקש ממשהו ברכב שילחץ על הדוושה עד למטה ויסתכל שהדוושה סנטימטר או שניים מעל הסטופר שיש בריצפה , ותחזיר בחזרה את הברזל שמקבע את הכיוון. בקצרה תראה שיש לך את כל מהלך הדוושה.

קודם כל ככה את לא סוחט יש את הדוושה , כי כשהיא קצרה יותר השליטה הרבה יותר קשה ולחיצה קצרה פותחת הרבה את המצערת מה שגורם גם לתצרוכת דלק גדולה יותר. ואני משתדל לסוע עם דוושה לרוב על חצי מהלך אפילו פחות.

 

חוץ מזה הוספתי ליקווי מולי וניקוי אינגרטורים של STP שבעל הרכב הקודם השאיר .

 

אהלן אנשים,

אז ככה בקשר לכבל גז, היום ירדתי לאוטו, ובדקתי לפחות את עניין מהלך הכבל גז. שמתי לב (פתאום, אף פעם לא התרכזתי בזה) שדוושת הגז נמוכה יחסית, ונמוכה יותר מדוושת הבלם והקלאץ'. בנוסף אם אני מנסה ידנית להרים את דוושת הגז, היא מתרוממת בקלות (כאילו על ריק ממש וללא התנגדות) עוד כמה סנטימטרים. האם אני אמור להרגיש התנגדות כאשר אני מנסה להרים את הדוושה מלמטה עם הרגל (כלומר מתחת לדוושה)?

שחר ויניב, האם לזה התכוונתם בכבל הגז?

פורסם

הוא אמור להיות חופשי בגלל שהדוושה יושבת על ציר פשוט ומה שיוצר את ההתנגדות בזמן הלחיצה זה הכבל עצמו וכשתנסה להרים את הדוושה לא תרגיש התנגדות בגלל שאין לכבל השפעה כי הוא תפוס במעין ג'ולה כזו שנתפסת על הדוושה בלחיצה ומחליקה את הכבל במשיכה למעלה... הכי פשוט אם תיכנס מתחת לדוושה ותראה איך זה עובד....

אייל

פורסם

תעשה בדיקה פשוטה תלחץ על כבל הגז ותראה אם הוא נוגע בריצפה בקלות או שיש לו מרחק של סנטימטר. חוץ מזה אתה מרגיש

שהדוושה בלחיצה קצרה יחסית אתה נוגע בריצפה.

פורסם

אתה יכול בקלות להרים אותה , יש שם חופש.

 

אצלי הייתה תקלה בכבל גז, כנראה היה עקום או משהו בסגנון.

היו מצבים שכשיחררתי את הדוושה היא לא מיד עלתה חזרה.

בדקתי את זה כשחיברתי את המחשב לאוטו , והחיישן של המצב מצערת הראה שהיא עוד פתוחה.

הסתדר לאחר החלפת הכבל.

גם הלחיצה על הדוושה נתנה תחושה של תנועה לא חלקה, כאילו משוננת

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

ברוך הבא לעולמו המופלא/רע של מנוע הזי-טק של פורד...







:roll::lol:

 

גם לי היתה פורד פיאסטה, גם אני סבלתי ממחלות מוזרות כאילו ואחרות, כיום הן נחלתו של אדם אחר, ברוך השם...

הנה מספר שירשורים שלי בנושא, קרא אותם, תלמד, תפנים ותיישם!

 

לינק ראשון

לינק שני, סתם סיפור מעניין על מיזוג אוויר, טרמוסטטים, נוכלים ומה שבינהם - שווה קריאה גם אם אין לכם פיאסטה!

לינק שלישי

לינק רביעי

 

אומרים שאין שימחה כמו שמחה לעיד... אז... למרות שהפיאסטה היתה בעייתית, היה איתה כיף!

1 2 3

 

בקרוב, הסובארו...;)

 

גילי

 

 

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ברוך הבא לעולמו המופלא/רע של מנוע הזי-טק של פורד...

 

 

:roll::lol:

 

 

 

גם לי היתה פורד פיאסטה, גם אני סבלתי ממחלות מוזרות כאילו ואחרות, כיום הן נחלתו של אדם אחר, ברוך השם...



 

 

הנה מספר שירשורים שלי בנושא, קרא אותם, תלמד, תפנים ותיישם!

 

 

 

גילי

 

כמו שציינתי בכותרת, כבר קראתי מספר שרשורים בנושא, ובינהם שלך. בכל זאת אני מודה לך על העזרה. מה שכן לך היתה פיאסטה זיטק 1250, הפיאסטה המדוברת שלי היא 1300 מנוע בשם אנדורה אם אינני טועה. למרות שלגבי הבעיה שהעליתי אני בספק אם סוג המנוע הוא המשנה, אלא החיישנים (שאני מנחש שהם זהים בין הדגמים).

 

אני אדוווח עם עדכונים

פורסם

בטוח שיש תקלות זהות.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אחי , לאבא שלי היתה אותה בעיה בדיוק באותו לקח לי חודשיים לאתר אותה, בסופו של דבר זה וסת לחץ דלק שנמצא על המזרקים.

החלפתי לו אותו (הבאתי לו מפירוק) הבעיה נפתרה. זה משהו קטן ולא סיפור גדול להחליפו.

 

בהצלחה טל , הנדסאי רכב מדופלם

פורסם

לי היייתה בדיוק אותה הבעיה, בפיאסטה 96 (1300) - כנראה שתצטרך להחליף חיישן מצב מצערת (TPS?) , לא זול , אם אני זוכר נכון , כולל עבודה מדובר על סדר גודל של 1000+-.

פורסם

גיא

האם מאז שעשית את מה שאמרתי לך הבעייה חזרה?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
גיא

האם מאז שעשית את מה שאמרתי לך הבעייה חזרה?

כל כך הרבה בעיות יש, שאני כבר לא יודע לאיזו מהן אתה מתכוון..

אם הכוונה לטורים שעולים בלחיצת קלאץ' הבעיה נפתרה ואינה חוזרת.

 

בקשר לבעיה של טורים שיורדים לאט יחסית לאחר עזיבת דוושת הגז עוד לא יצא לי לטפל בזה, אך הבעיה פחות מורגשת.. לא ברור למה.


×
×
  • תוכן חדש...