Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי לא עבר צבע מעולם.

כמו שציינתי מצבו היה טוב יחסית לרכב בן 12 שנים אבל הטיפול הפך אותו למדהים.

אלו הדברים שנעשו ברכב שלי מבחינה חיצונית:

  • החלקה של הצבע , שלייף סבון
  • פוליש
  • ציפוי גלייז
  • ווקס

כאחד שעשה לאוטו שלו הרבה מאוד פעמים ווקסים ופלסטלינות וכיו"ב אני יכול להגיד בוודאות שאין מה להשוות, העבודה כאן היא ברמה אחרת לגמרי.

מבחינת ניקוי פנימי אני לא יודע בדיוק אבל המושבים והריפוד נשטפו בעזרת מכונות מיוחדות ומשקעים של הרבה מאוד שנים יצאו מהם.

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר טיפול מקיף, כולל הח' יזומה של רצועות, מותחנים, כל הפילטרים האפשריים, רפידות, צמיגים , כיוון ציר קדמי ואחורי + כוונון, ומס' פעמים רצוף של איזוני גלגלים, הגיע הזמן להוריד קצת ג'יפה.

בעקבות התגובות בשרשור הזה, גם אני באתי לשם, אך לצערי לא הצלחתי לתעד פוטוגרפית את תהליך המטמורפוזה שהמכונית עברה שם במשך 6 שעות רצופות. אני יודע מה זה להשקיע 4-5-6 שעות על אוטו, ועשיתי זאת בעצמי שנים רבות על כל היפיפיות שלי בכל סופשבוע, במשך שנים רבות, אך כזה דבר טרם ראיתי.

אם כי התמונות יצאו לא משהו...

מאי-יוני 2008 066.jpg

מאי-יוני 2008 076.jpg

מאי-יוני 2008 078.jpg

מאי-יוני 2008 065.jpg

מאי-יוני 2008 089.jpg

מאי-יוני 2008 084.jpg

מאי-יוני 2008 080.jpg

מאי-יוני 2008 073.jpg

פורסם

הניקוי כלל:

4 שלבי עבודה על הצבע החיצוני והפנסים

ניקוי המושבים, השטיחים, הדשבורד וההגה, הדלתות והתקרה+ קונדישנר לעור ומטהר אויר על השטיחים

תא מטען, לרבות הוצאת הגלגל הרזרבי, מירוקו, וניקוי השוקת שלו

חישוקים, צמיגים, פלסטיקים וגומיות

המנוע

נעשה שימוש בלפחות 10 סוגי חומרים מיוחדים, מכונת רחיצה/שאיבה ומכונת ליטוש.

התהליך ארך בדיוק 6 שעות.

מאי-יוני 2008 123.jpg

מאי-יוני 2008 133.jpg

מאי-יוני 2008 110.jpg

מאי-יוני 2008 124.jpg

מאי-יוני 2008 117.jpg

פורסם
הניקוי כלל:

4 שלבי עבודה על הצבע החיצוני והפנסים

ניקוי המושבים, השטיחים, הדשבורד וההגה, הדלתות והתקרה+ קונדישנר לעור ומטהר אויר על השטיחים

תא מטען, לרבות הוצאת הגלגל הרזרבי, מירוקו, וניקוי השוקת שלו

חישוקים, צמיגים, פלסטיקים וגומיות

המנוע

נעשה שימוש בלפחות 10 סוגי חומרים מיוחדים, מכונת רחיצה/שאיבה ומכונת ליטוש.

התהליך ארך בדיוק 6 שעות.

מה לגבי המחיר?

והאם מישהו ממליץ לעשות טיפול שכזה לרכב עם צבע קצת "עייף" (ז"א שהצבע אחיד בכל הרכב ללא כתמים ונקודות אך ישן ובעל שכבה די דקה)?

האם זה יעזור ויחדש משהו או שעדיף כבר להשקיע בצבע?

הרכב יוצא לכביש רק בסופי השבוע.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מחירים רק בה"פ כמו שצויין בהודעות קודמות. אודה לבעל הב.מ.וו אם יוכל גם לשלוח לי בה"פ כמה עלה לו הטיפול.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

קודם מעיפים בעזרת אויר דחוס את החול, העלים והאבק המיותר, לאחר מכן מתיזים חומר יעודי שממיס את הלכלוך הספציפי בתא המנוע, מצפים את המקומות הרגישים בניילון ושוטפים בסילון מים.

חוזרים על התהליך במידת הצורך, בליווי מברשת וסמרטוט.

לאחר מכן מתיזים במקומות הרלוונטיים חומר שמבריק את צנרת הגומי והפלסטיקים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם יש להם חומר להחלקת הג'אנט? זאת אומרת אם הג'אנט שלי שרוט יש להם אפשרות לעשות מין פוליש עליו שיהיה חלק?

S2000

פורסם

לדעתי- לא.

אם השריטה בתוך הסגסוגת, המקסימום שהם יצליחו לעשות- זה להוציא את השחור מתוכה, החספוס ישאר.

הם משתמשים בחומרים יעודיים של יצרן שמתמחה בדיטיילינג (stoner), חלקם פועלים בצורה מעוררת השתאות, חלקם פחות.

חלק מהמשימות הם מבצעים באמצעות 3-4 חומרים שונים בעלי הגדרת יעוד קרובה, עד לקבלת תוצאה מיטבית. ניתן לרכוש אצלם את כל הליין של החברה הנ"ל, וגם מס' מוצרים של חברות אחרות. בדקתי באינטרנט- המחיר לא משהו, אבל זה זמין ומידי.

פורסם
לדעתי- לא.

אם השריטה בתוך הסגסוגת, המקסימום שהם יצליחו לעשות- זה להוציא את השחור מתוכה, החספוס ישאר.

הם משתמשים בחומרים יעודיים של יצרן שמתמחה בדיטיילינג (stoner), חלקם פועלים בצורה מעוררת השתאות, חלקם פחות.

חלק מהמשימות הם מבצעים באמצעות 3-4 חומרים שונים בעלי הגדרת יעוד קרובה, עד לקבלת תוצאה מיטבית. ניתן לרכוש אצלם את כל הליין של החברה הנ"ל, וגם מס' מוצרים של חברות אחרות. בדקתי באינטרנט- המחיר לא משהו, אבל זה זמין ומידי.

 

אוקי תוך כדי שחיכחתי לתשובה בדקתי באינטרנט דרך אייבי חומר לפוליש לג'אנט אמור לעלות 80 ש"ח עם משלוח.

יחסית זול הוא אמור להוריד שריטות ולהחליק.

בכל מקרה אני לא רואה שיש טעם לקנות מהם את החומרים הכל יש באייבי גם הזמנתי פלסטלינה לצבע שמאוד קשה להשיג בארץ

S2000

פורסם

מצטרף בשאלה של Lux - צריך להתקשר ולקבוע מתי לבוא? או שאפשר לבוא בבוקר\צהריים ולהמתין?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כרגע חזרתי מקלין-קאר,לאחר טיפול דיטיילינג.

דברים שבוצעו לרכב:

 

שלייף סבון

פוליש

ציפוי גלייז

ווקס

 

למרות שצבע הרכב שלי הוא לבן שנהב,והמהפך לא היה אמור להיות "דרמטי" כמו בצבעים כהים/מטאלים - התוצאות מדהימות.האוטו התחיל "לחייך" :-).

בנימה זו אני רוצה להודות לצוות "קלין קאר" על העבודה המקצועית והשקעה.על השירות והיחס הנפלא.:mm_yeah:

כמו כן,תודה לאתר "קארספורום",שדרכו הגעתי לחבר'ה האלה!

לצערי,לא הייתי "חמוש" במצלמה,לכן לא צילמתי את התהליך.אבל אני אעלה תמונות של "אחרי" בהמשך.

 

איגור,עם גולף לבנה וג'אנטים זהובים.:lol:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.

×
×
  • תוכן חדש...