Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, למה MCSE ולא משהו יותר מעניין כמו CCNA?

 

מה מעניין ב CCNA ?

 

זה 2 הדברים היחידים שרואים בעבודה הזו:

 

cisco-archive.png

 

ו

 

dc%20014.jpg

 

ובדרך כלל זה רק מהצד האחורי ומלא באבק דק ותיסבוכות וכמובן שההסמכה היא לציוד הפשוט ביותר (עד 2950)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אופס, דאבל פוסט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
MCSE\A זהו תואר של מיקרוסופט?

יש לי אפשרות ללמוד לזה לפני צבא,ביד' הכדאי?

 

זו הכשרה (לא תואר) של מיקרוסופט, כולל 7 מבחנים ותעודה.

 

כדאי אם אתה אוהב את התחום, ואם זה חינם אז בכלל כדאי :)

פורסם
לא, כי אפעם לא הצגתי.

 

אני עוד במקום עבודתי מעל שנה, ואת ה MCSE סיימתי לפני חצי שנה.

 

מעולם לא התבקשתי להציג אותו, יש לי ניסיון וידע ששווים יותר מהתעודה עצמה. אותה עשיתי בגלל שצריך שיהיה נייר לכל מקרה (וכי זה היה חינם על חשבון מקום העבודה :p )

 

אייל - אני עובד בג'יב רק 3 חודשים, המשכורת שקיבלתי בארץ הייתה באיזור ה 16 נטו אבל גם יאמר שאני עובד בחברה שמאוד מאוד אוהב לטפח את עובדיה ולתת משכורות שבד"כ לא מקבלים במקומות אחרים.

 

לטיסן - מנהל רשת זה משהו שמתחילים בתור טכנאי פשוט, צוברים ניסיון במקום העבודה ומתקדמים (אני התחלתי כטכנאי פשוט באווטסורסינג) - אין דבר כזה להציג תעודה ולקבל משכורת גדולה ולהיות מנהל רשת , לא עובד ככה, צריך ניסיון והרבה.

 

יש מקומות שיראו בך פוטנציאל ויתנו לך לעבוד, תוכל אחרי שנה לבוא ולהגיד "אני אני רוצה להתקדם, בואו תעזרו לי, תממנו לי מבחנים ואני בתמורה אחתום ל שנה שנתיים וכו'."

 

 

בשביל 16 נטו צריך בערך 30 ברוטו ומעלה. אם אתה מרוויח 30 בתור מנהל רשת, אני מוריד בפניך את הכובע.

(כמה מרוויח אצלכם מנקה? 10 נטו?)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חבר טוב שלי עובד שם בגיברלטר גם בתמיכה עם חברה שלו ושניהם ביחד מביאים 30 נטו הביתה, לטענתו אין סיכוי שהוא חוזר לארץ רק בגלל השכר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
זו הכשרה (לא תואר) של מיקרוסופט, כולל 7 מבחנים ותעודה.

 

כדאי אם אתה אוהב את התחום, ואם זה חינם אז בכלל כדאי :)

 

לא בחינם אך בהנחה מסויימת,מעדיף את התחום על פני המקצוע שאני לומד עכשיו , שפות תכנות.

פורסם

שניר ובוריס איפה אתם עובדים בידיוק?

אני כרגע בקריסת עצבים מהמסכים הנ"ל

עדי מתי סיסקו ותשתיות :(

מחפש לשנות כיון כעת..

מה אומרים על SYS ADMIN בתחום VOIP במשרת outsourcing

?

בברכה,

דוד.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

כדי להכניס נטו 16 צריך 26 (נטו אחרי תנאים סוציאלים מכל הערך הזה כן?, אם זה בלי אז תוריד מהסכום הזה סביבות ה2000 ש"ח)

 

לבחור שבדרך , אל תצפה לשכר הזה בהתחלה , גם לא שנה שנתיים אחרי.

זו משכורת גבוהה בהרבה מאוד ממה שמקובל ובאה אחרי ניסיון לא מועט בתחום הנ"ל ובחברה שמאוד מפנקת.

 

GSI - הרגת אותי , זה כ"כ נכון שזה עצוב

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עבדתי בזה, עד שהבנתי במהרה שזה לא מקומי לגור בתוך ארונות תקשורת מפויחים.

 

29178 ברוטו = 16000 נטו (אדם בעל נקודות זיכוי רגילות עם תנאים סוציאלים המקובלים במשק)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא זוכר את השם, ראיתי אותו באוגוסט שעבר.

 

ייתכן והניכויים שם הם לא כמו פה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...