Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה :

בשעה טובה ומוצלחת החלפתי את הג'יפ שמימין כך שהוא כבר לא למכירה. את הסמלון אני אחליף כשתיהיה לי תמונה של הפז'ו :)

 

ולעניין -

הרכב : פז'ו 206 שנת 2001 דגם XS שתי דלתות נפח 1600סמ"ק בעל 90כ"ס בעל תיבה ידנית וחלון בגג.

img?s=MLA&f=30591021_3510.jpg&v=P

 

תוצאות הבדיקה (הבעיות שאני רוצה לתקן בעצם) :

 

1. משולשים קדמיים להחליף + גומיות בולמים קדמיות

2. רפידות בלם קדמיות + זוג צמיגים קדמיים

3. טיפול שכולל את כל השמנים והפילטרים + טיימינג (צריך להחליף משאבת מים גם?)

4. שעון סל"ד ומד קמ"ש לא עובדים (חום מנוע,טמפרטורת מים,מד דלק,ונורות למינהם עובדים!) - איפה אפשר לתקן דבר כזה? בבדיקה אמרו שצריך להחליף את השעונים. כמה זה אמור לעלות ואיפה קונים? בלובינסקי רוצים על זה 800 ש"ח ללא עבודה.

5. רצועות מנגנון סאנרוף - כשלוחצים על הכפתור יש רעש שהמנוע עובד אבל החלון לא נפתח לא זז לא כלום. משיחה קצרה עם לובינסקי הבנתי שצריך להחליף רצועות. הם נתנו הצעה של 700 ש"ח על רצועות ללא עבודה ובאיזה מכון לסאנרופים בפ"ת נתנו הצעה של 2500 ש"ח כולל הכל (סכום בלתי ראלי בעליל) אז אם אפשר המלצה למקום שיסדר לי את זה במינימום השקעה כספית אני אשמח.

6. סדק בסעפת פליטה (בינתיים לא קריטי ולא מפריע כלל, הרעש הוא מזערי גם ככה) ולא נראה לי שאני הולך לתקן את זה בזמן הקרוב.

 

אופן הטיפול :

מוסך שיעשה לי את העבודה יש לי. ז"א שאני אסע לצנטרל לקנות את כל המשולשים,טיפולים,טיימינג ומה שמסביב ויעשה את זה שם.

הבעייה שלי היא עם הגג,והשעונים. ופה אני צריך את העזרה שלכם.

ובכלל כל מידע על מחלות ידועות של הרכב או המלצות לטיפולים נוסיפים יעזור כאן.

 

 

 

 

תודה רבה ומשך יום מרנין.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

ראשית , ישור קוו מושג שלמדתי בפורום !, אני יכול רק להמליץ לך להכנס למס' מוסכים ולקבל הצעות מחיר מכולם. לדעתי יש לך הוצאה צפוייה של 4500 ש' חוץ מחלון השמש.

 

בהצלחה

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

כמו שכבר כתבתי, מוסך זו לא הבעייה.

מוסך ומכונאי מקצועי ומיומן כבר יש :)

חלקים אקנה בנפרד, הבעייה שלי היא יותר בתחום החשמל.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

עדכון : מקודם חזרתי מפירוקיית "שקד" שבקיבוץ משמרות, הוצע לי לוח שעונים קומפלט לרכבי בסכום של 300 ש"ח.

רפי - כל מכון ספידומטרים שיידע לחבר את השעון שאני אקנה(?) או לתקן את הנוכחי ושהוא באיזור חדרה יהיה טוב לי.

תודה רבה

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

עזרה בבקשה? מחר אני עם הרכב באיזור ת"א.

אם יש מקום מומלץ לתקן את גג השמש ואת הספידומטר זה הזמן!

גם שם וכתובת של פנצ'ריה טובה יתקבל בברכה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

1. לתיקון הספידומטר בת"א, "אוו" שברח' בית אלפא 4 ת"א (יורדים לחצר הפנימית ובצד ימין), טל' 03-5616880 ובקש את שמואל או את סיגל. אתרם הנו www.avo-spd.co.il

2. צמיגיה (פנצ'ריה) - "צמיגי ליבוביץ'" שברח'' נחלת יצחק 7 ת"א, טל' 03-9617019 או 03-6964781 ובקש את חיים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

מברוק על הפיג'ו, גם אני רכשתי לפני 3 ימים רכב זהה רק עם 110 כ"ס, פשוט מטוס, בבדיקה אמרו שהמנוע במצב מצויין..

נכנסתי למורשה פיג'ו עם ספר הטיפולים ולאחר בדיקה נאמר לי שצריך לעשות טיפול 10,000 + תיקון נזילה בדיפרנציאל +טיימינג- סה"כ 3200 לפני מע"מ..פה עדיין הייתי אופטימי..

אחרי כמה שעות מתקשרים מהמוסך..והודיעו שגילו קורוזיה (הצטברות של סוג של אבנית) וצריך להוציא ראש מנוע וליישר או משהו כזה..בכל אופן......3000 ש"ח!!!נוספים +תושבת מנוע-550 ש"ח..

 

למרות שכבר נתתי אוקיי ומחר אני צריך להוציא את הרכב, פשוט רציתי ליישר קו לאחר הקנייה במורשה וגם מההתלהבות על הרכב...אבל אין מצב שאני הולך להוציא סכומים כאלה גם בעתיד, הייתי מעוניין בהתייחסות לטיפולים שתיארתי והאם אלו מחירים מקובלים? ואיפה אפשר בעתיד להכניס את הפיג'ו לטיפול (לא חייב מורשה) במחירים יותר סבירים ובמוסך רציני ואמין.

תודה מראש..

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם

עדכון נוסף :

הייתי במכון הספידומטרים שרפי לין המליץ, נשמעים בסדר האמת, אבל הם דיי יקרים, דרשו 700 ש"ח לא כולל מע"מ על שיפוץ לוח שעונים. לאחר המלצה של מי שתיקן לי את גג השמש ניגשתי ל"מחוון" בחולון ושם עשו לי שיפוץ כולל ללוח שעונים כולל החלפת כל הנורות ב 500 ש"ח כולל מע"מ.

 

את גג השמש תיקנתי אצל "גלס סנטר" שבחולון, הבעלים - אדם בשם שלומי, מקצועי מאוד הגון וישר.

החליף לי את כל מנגנון הגג + החלון ושיפוץ גלגל השיניים של המנוע ב 1800 ש"ח כולל מע"מ.

 

מחר למוסך עם משולשים, טיימניג, טיפול, בולמים, בלמים, והחלפת נוזלים ותוספים.

 

וזהו, מקווה שזה נגמר רק בזה ונראה שקט ונחת מהקטנה :)

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
עדכון נוסף :

הייתי במכון הספידומטרים שרפי לין המליץ, נשמעים בסדר האמת, אבל הם דיי יקרים, דרשו 700 ש"ח לא כולל מע"מ על שיפוץ לוח שעונים. לאחר המלצה של מי שתיקן לי את גג השמש ניגשתי ל"מחוון" בחולון ושם עשו לי שיפוץ כולל ללוח שעונים כולל החלפת כל הנורות ב 500 ש"ח כולל מע"מ.

 

את גג השמש תיקנתי אצל "גלס סנטר" שבחולון, הבעלים - אדם בשם שלומי, מקצועי מאוד הגון וישר.

החליף לי את כל מנגנון הגג + החלון ושיפוץ גלגל השיניים של המנוע ב 1800 ש"ח כולל מע"מ.

 

מחר למוסך עם משולשים, טיימניג, טיפול, בולמים, בלמים, והחלפת נוזלים ותוספים.

 

וזהו, מקווה שזה נגמר רק בזה ונראה שקט ונחת מהקטנה :)

שילמת לבעל הרכב מחירון

×
×
  • תוכן חדש...