Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

על סמך רפרוף מהיר רב האנשים הם צעירים מאד בגיל.

אני בן 50 וחדש בפורום.

רכשתי פז'ו 307 שנת 2003 גיר אוטומט ונראה לי שעשיתי טעות,האם למישהו יש נסיון עם רכב מהסוג הזה?

אני מקבל מידי פעם חווי על הצג :Auto gear fail האם יש למישהו מושג כלשהו?

פורסם

שלום

נעים מאוד להצטרף לקהילה של חובבני רכב,

אני אלכס מפתח תקוה

האוטו - אלמרה של98

 

אשמח לשמוע תגובות של המומחים

:roll:

פורסם

מממ אז ככה, אני אוהד בן 18 מאלעד (מי שלא מכיר עיר של דתיים בעיקר בין שוהם לראש העין)

אני דתי כאמור... חח והאמת ממש לא משנה לי דתיים חילוניים וכאלה כל עוד יש בבן אדם בן אדם זה מה שחשוב!

מתעניין פה ושם ברכבים וכל מה שמסביב אוהב את החיים כמעט כמו את המוזיקה שלי

מקווה שאני יוכל לרכוש מידע מהאתר ואולי גם לתת ידע (סיכויים של 1\2348487) לחבר'ה מהפורום!

שיהיה לילה טוב וחיים דבששש

פורסם

נוהג על אופל אסטרה 1600 אוטו' שנת 95 בינתיים..

 

עכשיו סיימתי לימודי עתודה של הנדסאי רכב ומתגייס עוד מעט

מתכנן לקנות בקרוב רכב משלי..

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אבי

גר ולומד בתא

חובב מסעות רגליים,וקצת טיפול ברכב,כעת מתלבט בקשר לרכישה של רכבשיתאים לעיר ומחוצה לה במינימום הוצאות

מי שיכול לעזור לי יבורך,הציעו לי אופל קדט ישן מיד ראשונה גיר רגיל שמורה,מה דעתכם?יש כאן אצלכם בודאי כאלו שמבינים ברכב הזה,זכרו אני צריך אותו גם לנסיעות מחוץ לעיר ויש בו מזגן שעובד

אז קדימה תנו בסבבה קצת עצות

פורסם

שלום וברכה לכולם

שמי אסף אוריון...בן 17 וחצי מירושלים

אני כבר הרבה זמן מתעסק במכוניות אפילו שאני קטן יחסית!

כל היום אני עם חברים שקונים מכוניות, מחליפים להם גירים משפרים אותם והכל!

אפילו יצא לי בעצמי להחליף גיר מאוטומט לידני.

נשתמע..נראה אותכם כאן בפורום הקטלני ביותר של אתר קארספורום!

להתראות - בברכה - אסף {impreza} אוריון

פורסם

:-) שלום לכולם

אני חדש באת ואני מקווה שאמצא בו עניין.

אני נוהג ב " סקודה פאביה " בשלוש השנים האחרונות.

אומנם אני לא נהג מונית אך בכל זאת אני מבצע כ-

ארבע מאות [ 400 ] ק"מ ליום בממוצע.

כך שאני יכול בהחלט להעיד על טיבו של הרכב הנ"ל.

הנדסת האנוש בו לא מבישת וגם הביצועים של המנוע

[ דיזל 1.9 ] לא מביישים.

אז שיהיה לכולנו שבת שלום שקטה וטובה.

חיים

פורסם

שמי אתי, בת 42 גרה במגדל העמק נוהגת בפיאט פונטו ספייס. רכשתי רכב (פיאט ספייס) רוצה לדעת איפה אפשר לבדוק את נושא הבעלות הקודמת, ברישיון רשום "פרטי" וזה מה שהמוכרת אמרה לי ומסתבר שהרכב היה בבעלות חברת השכרה לשעבר, האם יש חובה על המוכר לדווח על כך שהרכב היה בבעלות חברת השכרה? ושאלה נוספת: היכן ניתן לבדוק לפני קנייה אם הרכב היה בבעלות פרטית/השכרה/לסיניג/מדינה או כל גור אחר?

:-)

פורסם

אני מכבי אמנון

בעל מוסך נותן שרות לכל סוגי הרכב ולחברות השכרה ולרכבי 4X4

המוסך ברחובות מקום מגורי ראשון לציון

יש ברשותי כמה רכבים

פגרו קצר מיתחרה בראלי

באגי הונדה מאושר כביש ושטח


×
×
  • תוכן חדש...