Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין תמונות עם המספר?

 

אם היו לא היתה שאלה בכלל.

יש רק שתי תמונות מהצד (שאני לא מוצא אותם)

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

23.4.08

 

המתלה האחורי של הספורט פרינץ הוחלף בזה של פרינץ 1000, אשר הינו מתלה מתקדם ומדוייק בהרבה. התמונות לא מתארות ולא פסיק מהעבודה שנדרשה, אך הן מראות לא רע תוצאה כמעט סופית :lol:

 

לחצו על התמונות הקטנות כדי לראות בהגדלה תרשים מתלה אחורי של פרינץ 1000 וספורט פרינץ:

 

under1000s.jpg

NSU Prinz 1000

 

undersports.jpg

NSU Sport Prinz

 

 

מחר בבוקר, אתחיל בשיפוץ הפרונט (אדאג לצלם כמובן...), תהליך של פירוק רכיבי הפרונט, חידוש, החלפה, צביעה, ליטוש ועוד כל מיני כאלה... 8)

 

קצת תמונות של ההתקדמות (יתר התמונות ותיעוד השיפוץ - כאן ):

 

כך זה התחיל (לאחר החיתוך, כמובן...)

P1050106.jpg

 

תמונה של השתל:

Picture-056.jpg

 

וכך זה עכשיו:

Picture-067.jpg

 

 

Picture-063.jpg

 

Picture-068.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

עדיין לא מבין למה זנחת את פרוייקט הTTS לטובת הספורט הזאת... הTTS הייתה הרבה יותר יפה בצורתה המשופצת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
עדיין לא מבין למה זנחת את פרוייקט הTTS לטובת הספורט הזאת... הTTS הייתה הרבה יותר יפה בצורתה המשופצת.

 

לא זנחת את ה-TTS, "הנחתי" אותה בצד לכמה חודשים... יש כאן ערימה של חלקים שמחכה להיות מורכבת ב-TTS, אז... בקרוב :wink:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
23.4.08

 

המתלה האחורי של הספורט פרינץ הוחלף בזה של פרינץ 1000, אשר הינו מתלה מתקדם ומדוייק בהרבה. התמונות לא מתארות ולא פסיק מהעבודה שנדרשה, אך הן מראות לא רע תוצאה כמעט סופית :lol:

מרשים מאוד, אבל מזכיר לי עד כמה רשויות התחבורה מאותגרות. בזה אף אחד לא יבחין, אבל שפריצרים מוארים זה שינוי מבנה :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

24.4.08

 

הציר הקדמי שופץ, תוך שיפוץ חלק מהמכלולים והתקנת חלקים חדשים.

 

הקליפר המקורי הוחלף בקליפר בבעל כוח בלימה טוב יותר (קוטר בוכנה של 40מ"מ במקום 36מ"מ במקום). כמובן שהמיסבים הוחלפו לחדשים וכן הרוטורים הוחלפו אף הם.

 

החלקים ששופצו נצבעו בצבעים עמידים בחום, שמן וכו' (צבעים לבלוק מנוע).

 

סוף סוף יש שימוש לברגים המגולוונים... :roll:

 

תמונות תמונות תמונות :lol:

 

Picture-073.jpg

 

Picture-071.jpg

 

לאחר ניקוי, הכנה לצבע:



Picture-074.jpg

 

החלקים משופצים, מחודשים וחדשים, מחכים להרכבה:



Picture-080.jpg

 

Picture-091.jpg

 

Picture-094.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

איזה יופי, כל הכבוד.

לא רואים עבודה כזו בכל יום.

יש לך במה להתגאות.

ישר כוח.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

שלום ליאור

 

שיפוץ לתפארת .

 

 

יש לי שאלה קטנה , אם איזה חומר אתה מנקה את החלקים שהם יוצאים כמו חדשים ?

 

האם החומר טוב גם לניקוי המנוע?

 

תודה

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם
שלום ליאור

 

שיפוץ לתפארת .

 

 

יש לי שאלה קטנה , אם איזה חומר אתה מנקה את החלקים שהם יוצאים כמו חדשים ?

 

האם החומר טוב גם לניקוי המנוע?

 

תודה

 

מינימן

 

תודה.

 

כל פעם חומר אחר... תלוי בעד כמה החלק מלוכלך... לפעמים בספריי לניקוי מנועים, לפעמים בחומצה לניקוי קרבורטורים, זהב שחור, טינר וכו' וכו'... לפעמים ניסוי ותהייה הם המפתח לחומר המושלם... ואז בא הלכלוך שלא יורד ושוב יש ניסוי ותהייה :lol:

 

 

 

עדכון 27.4.08

 

המתלה האחורי עבר ניקוי חול, ציפוי אבץ וצביעה בתנור. במתלה הורכבו חלקים חדשים ומשופצים. הבלמים יותקנו בקרוב (שלחו לי חלקים שלא מתאימים לדגם הזה... אחכה שוב למשלוח...:roll:).

 

הסטייה הקטנה שלי, אני מודה.... להרכיב את החלקים בלי כפפות ובלי כלום ושהידיים יהיו נקיות לגמרי בסוף ההרכבה... רק כך אני מרגיש שהכל אכן חדש ומחודש לגמרי :roll::oops::lol:

ליאור.

 

קצת תמונות מההתקדמות של היום....

 

DSC00016.jpg

 

כל החלקים (מגלוונים... כן כן.. עוד סטייה... :oops:) מוכנים להרכבה, בשלשות, המפקד :lol:

Picture-007.jpg

 

P1050285.jpg

 

P1050286.jpg

 

P1050288.jpg

 

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...