Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור,נשמה!!!

אוטו פצצה,

אתמול עשית לי סיבוב היכרות עם הרכב ואני חייב לציין שזאת פשוט חויה.

עזוב את הרכבים ה"טובים" שנעלמו במראות,קבל את עידן הזריזות על הכביש.

רק חבל שהאוטו לא מגיע עם שפכטל מקורי של החברה...

תהנה אח יקר,

רון.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד תמונות !!!

 

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים, אני באמת מעריך את העידוד והח"חים למיניהם :)

 

עוד תמונות (גם מבפנים) יועלו בימים הקרובים, פשוט הרכב מטונף עקב מזג האויר שמלא בסופות חול, בוץ, גשם ואבק.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
תודה רבה לכל המגיבים, אני באמת מעריך את העידוד והח"חים למיניהם :)

 

עוד תמונות (גם מבפנים) יועלו בימים הקרובים, פשוט הרכב מטונף עקב מזג האויר שמלא בסופות חול, בוץ, גשם ואבק.

 

 

אחי עוד מעט סופ"ש ואני רוצה לראות תמונות של האוטו מסביב במפנים מכל הצדדים אחי תתחדש ושמור עליה ועליך.

לילה טוב יניב

פורסם

מחר שיהיה לי זמן בבוקר (לאחר שטיפתו) יהיו תמונות חדשות מבפנים ומבחוץ!

 

ב-TSI 1.4 לא קיים שעון גדישה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

נראית ממש טוב, ואני מניח שגם נוסעת ככה.

 

תתחדש, סע בדרכים הרריות ועקלקלות!

 

לגבי הצריכת דלק.

תעשה מדידה ותגיד לנו אם היא באמת הרבה יותר חסכונית מ1.6 אוטומאטית.

 

שוב תתחדש.

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

לגבי הצריכת דלק.

תעשה מדידה ותגיד לנו אם היא באמת הרבה יותר חסכונית מ1.6 אוטומאטית.

 

שוב תתחדש.

יאיר.

 

אתה צריך להשוות את צריכת הדלק למנועים אחרים עם 140 כ"ס.

פורסם

למעשה היא מספקת כח של 2200.

על כל פנים, צריכת הדלק תלויה בסוג הנהיגה, ובשאלה האם מדובר בנהיגה בעיר או מחוצה לה.

אשתי מצליחה להוציא 1:14, אני פחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בהשוואה למאזדה 3 שהיתה לי (1.6 ליטר) לפחות היא מרגישה חסכונית יותר אך לא בצורה משמעותית. אולי בחצי ליטר. לצורך ההשוואה - בעיר המאזדה היתה צורכת 1:9 והגולף 1:9.5 אפילו 1:10 כאשר נוסעים רגוע. נתונים מדוייקים יגיעו כאשר אוכל לנסוע במהירויות גבוהות יותר כי עדיין לא עברתי את ה-1000 ק"מ הראשונים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אחי אני מחכה בסבלנות כבר לתמונות אני מת כבר לראות את האוטו מכל הצדדים ומבפנים רק לראות אותו כבר אני מצפה בקור רוח יאלה אחי תרביץ בתמונות.

שבת שלום יניב

פורסם

הרכב נשטף לפני חצי שעה בדיוק. תמונות יועלו מחר בבוקר גם של פנים הרכב וגם מבחוץ, אל תדאג - לא שכחתי :)

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אחי אני מחכה בסבלנות כבר לתמונות אני מת כבר לראות את האוטו מכל הצדדים ומבפנים רק לראות אותו כבר אני מצפה בקור רוח יאלה אחי תרביץ בתמונות.

שבת שלום יניב

 

אנחנו מדברים על גולף, כן ?

---

פורסם

מדובר על גולף, אבל על גולף מיוחדת, עבורי לפחות :)

 

אז הנה התמונות שהבטחתי שצולמו היום, לאחר שטיפה יסודית של אתמול.

P3280119.jpg

P4050133.jpg

P4050135.jpg

P4050138.jpg

P4050149.jpg

P4050152.jpg

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...