Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא כתבתי שאני יודע הכל, רק דבר אחד או שניים.

 

רק שאני לא TOYOTA FANATIC כמוך, ומסוגל לכתוב ביקורת אובייקטיבית ולא ערימה של דברים חסרי ביסוס.

 

קורולה לא מתנהגת מצויין. אלא אם ה"מצויין" שלך הוא ה"סביר מינוס מינוס" של כל אדם אחר.

 

 

קורולה מתתנהגת מצויין ביחס לרכבים משפחתיים (ביחס לבלנו, סיויק סטנדרטית, פורד פוקוס, גולף, סוברו אימפרזה ועוד), לא ביחס לרכבי ספורט למיניהם, לרגע לא אמרתי שהרכב מתנהג ספורטיבי, אולי ככה אתה תופס את זה ממה שאמרתי וזאת בכלל לא כוונתי.

 

זאת ועוד, הוויכוח פה בכלל הוא השוואה של הקורולה לעומת האיביזה, שבעניין הזה, ללא כל ספק לדעתי ואני מאמין לדעת כל יודע דבר, שנהג בשתי הרכבים, שקורולה מתנהגת הרבה יותר טוב מהאיביזה מכל הבחינות, איביזה בלי קשר למה יותר טוב מתנהגת גרוע מאוד בכל קריטריון שהוא.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתיהן מתנהגות גרוע.

 

לא איכפת לי מי מהן מתנהגת גרוע יותר.

 

אף אחת מהן לא מתנהגת טוב.

 

סגרנו על עיסקת טיעון ? :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
קורולה מתתנהגת מצויין ביחס לרכבים משפחתיים (ביחס לפורד פוקוס).

 

פורד פוקוס מתנהגת כמו שאיביזה היתה מתה להתנהג .

 

עכשיו תקבל פרופורציה כמה טעית . אנא כתוב דברים מבוססים ולא סתם דברים שאתה חושב שהם נכונים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

תגובה קצת באיחור פשוט נזכרתי רק עכשיו בהודעה.

 

קונדסון - אכן שתיהם לא מתנהגות משהו מיוחד בזה אפשר להסכים.

 

יאשה - בנהיגה בשתי הרכבים לדעתי האישית ההתנהגות של הקורולה עדיפה מזו של הפוקוס, לרגע לא אמרתי שההתנהגות של האיביזה עדיפה מזו של הפוקוס.

פורסם

זו הגזמה מטורפת להגיד שהזנב של הקורולה לא הולך לטייל כמעט אף פעם.

אני נוהג בקורולה באופן יומיומי (שנתון 2007), כאשר מתרגלים לאוטו ומתחילים לפנות איתו במהירויות

גבוהות ולעשות כיכרות מהר - הזנב יוצא לטייל ללא שום ספק!

מה שכן, אני מסכים שלא קשה להשתלט עליה במיקרה שהיא מאבדת אחיזה עם הכביש, למרות שהשוני

הוא לא גדול ביחס לשאר המשפחתיות עליהן יצא לי לנהוג (פורד פוקוס, מיצובישי לאנסר, מאזדה 3, שברולט קוואליר).

חוץ מהמאזדה 3 שהזנב שלה יצא לטייל כמעט בכל פנייה (אבל זה כניראה כי היא הייתה חלופית + כל צמיג מחברה

אחרת), רוב המכוניות האלו מתנהגות דומה, אף על פי שאני (אני משוחד כמובן), מעדיף בהחלט את הקורולה.

על איביזה לא יצא לי לנהוג, לכן לא אוכל להיצטרף לויכוח הסוער שלכם :-) .

 

בקיצור, אף אחת מהמכוניות הללו איננה ספורטיבית, מה שכן ניתן להוציא מהן גם נהיגה מהנה למרות שזו אינה מטרתן.

 

מארק.

פורסם

המאזדה 3 והפוקוס יושבות על שילדות מצויינות, הן יחסית למשפחתיות מציעות משהו נוסף חוץ ממשפחתומטית, קצת הנאה מנהיגה, מה שהקורולה רחוקה מלהציע. אתה מוזמן לקרוא מבחנים בארץ ובחו"ל, כנ"ל לראות תוכניות כגון טופ גיר ופיפט גיר ולהווכח בעצמך עם אתה לא מאמין לאנשים פה על גבי הפורום.

פורסם
זו הגזמה מטורפת להגיד שהזנב של הקורולה לא הולך לטייל כמעט אף פעם.

אני נוהג בקורולה באופן יומיומי (שנתון 2007), כאשר מתרגלים לאוטו ומתחילים לפנות איתו במהירויות

גבוהות ולעשות כיכרות מהר - הזנב יוצא לטייל ללא שום ספק!

מה שכן, אני מסכים שלא קשה להשתלט עליה במיקרה שהיא מאבדת אחיזה עם הכביש, למרות שהשוני

הוא לא גדול ביחס לשאר המשפחתיות עליהן יצא לי לנהוג (פורד פוקוס, מיצובישי לאנסר, מאזדה 3, שברולט קוואליר).

חוץ מהמאזדה 3 שהזנב שלה יצא לטייל כמעט בכל פנייה (אבל זה כניראה כי היא הייתה חלופית + כל צמיג מחברה

אחרת), רוב המכוניות האלו מתנהגות דומה, אף על פי שאני (אני משוחד כמובן), מעדיף בהחלט את הקורולה.

על איביזה לא יצא לי לנהוג, לכן לא אוכל להיצטרף לויכוח הסוער שלכם :-) .

 

בקיצור, אף אחת מהמכוניות הללו איננה ספורטיבית, מה שכן ניתן להוציא מהן גם נהיגה מהנה למרות שזו אינה מטרתן.

 

מארק.

 

תגיד איך אתה משווה את מאזדה 3 לקואליר, זה אומר למעשה שאין לך מושג במה שאתה אומר כנראה.

קואליר מתנהגת יותר גרוע מאוטובוס ישן, בימבה עם גלגלים מפלסטיק מתנהגת יותר ממנה.

פורסם
יאשה - בנהיגה בשתי הרכבים לדעתי האישית ההתנהגות של הקורולה עדיפה מזו של הפוקוס, לרגע לא אמרתי שההתנהגות של האיביזה עדיפה מזו של הפוקוס.

יודע מה? אני גם נהגתי בשתיהן.

לקחתי פעם קורולה 05' לנסיעה לירושלים (דרך נס הרים, אם זה משנה), ונהגתי (וגם נוהג מידי פעם בהווה) בפוקוס 02' - שתיהן 1.6.

להתרשמותי, שני הרכבים אינם ברי-השוואה. הקורולה פשוט משמימה ומעוררת פיהוק במקרה הטוב. הרכב האידאלי לנהג המנותק.

הפוקוס בעלת הגה מצוין ומרווח טוב לאין שיעור, גם במושב האחורי. נכון שהמושב הקדמי פחות תומך מזה של הקורולה, אך לא בו עסקינן.

אפשר להמשיך ולהשוות בין שני הרכבים הללו ואני גם יכול למנות את הדברים שבהם הקורולה מתעלה על הפוקוס, אבל אם מדברים נטו על נהיגה - הפוקוס, לפחות מבחינתי, לוקחת בכל מצב נתון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

המאזדה 3 והפוקוס יושבות על שילדות מצויינות, הן יחסית למשפחתיות מציעות משהו נוסף חוץ ממשפחתומטית, קצת הנאה מנהיגה, מה שהקורולה רחוקה מלהציע. אתה מוזמן לקרוא מבחנים בארץ ובחו"ל, כנ"ל לראות תוכניות כגון טופ גיר ופיפט גיר ולהווכח בעצמך עם אתה לא מאמין לאנשים פה על גבי הפורום.

לא באתי והצבתי עובדה מקצועית, דיברתי מתוך ניסיון ותחושה אישית שכל אחד מהרכבים נתן לי.

כמו כן, אני אומנם צופה בתוכניות רכב אך עליך לזכור כי תוכניות אלו הן סך הכל תותחי רייטינג, לא כל מה שנאמר

הוא ללא ספק נכון, כל פירסום חיובי מעלה מכירות של חברה מסויימת ולכן גם מעורב כסף גדול לדעתי.

אני לא יודע מה איתך, אני לא צובר את ניסיוני מצפייה בטלויזיה ומעדיף להחליט מה יותר מתאים בשבילי מנהיגה

על הכביש ולא מדעה של איש טלויזיה או עיתונאי.

 

תגיד איך אתה משווה את מאזדה 3 לקואליר, זה אומר למעשה שאין לך מושג במה שאתה אומר כנראה.

קואליר מתנהגת יותר גרוע מאוטובוס ישן, בימבה עם גלגלים מפלסטיק מתנהגת יותר ממנה.

לא ביצעתי השוואה כלל, אם הייתי מבצע השוואה זה היה מפורט הרבה יותר מאשר מספר שורות בודדות.

הקאווליר זהו רכב משפחתי, ולכן הכנסתי אותו לתגובתי.

 

מארק.

פורסם

...מה שכן, אני מסכים שלא קשה להשתלט עליה במיקרה שהיא מאבדת אחיזה עם הכביש, למרות שהשוני

הוא לא גדול ביחס לשאר המשפחתיות עליהן יצא לי לנהוג (פורד פוקוס, מיצובישי לאנסר, מאזדה 3, שברולט קוואליר)...

 

 

מארק.

 

 

קוואליר לא מתנהגת דומה לאף משפחטומאטית אחרת שהזכרת או אחרות שהוזכרו בשירשור הנ"ל.

מקבלים איתה היגוי יתר בלי בעיה כמעט בכלל ויותר קשה להחזיר את הזנב למקום בהשוואה למכוניות האחרות שהוזכרו פה.

פורסם

נראה לי שחלק מהמשתמשים פה לא ממש יודעים להבדיל בין היגוי יתר לתת היגוי... :roll:

 

קצת מוזר לי שפתאום לכל המכוניות המשפחתיות - אוטומטיות - הנעה קדמית יש זנב כזה שמח...

 

ממש דור ההמשך של 205GTI (או שלא) :?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא באתי והצבתי עובדה מקצועית, דיברתי מתוך ניסיון ותחושה אישית שכל אחד מהרכבים נתן לי.

כמו כן, אני אומנם צופה בתוכניות רכב אך עליך לזכור כי תוכניות אלו הן סך הכל תותחי רייטינג, לא כל מה שנאמר

הוא ללא ספק נכון, כל פירסום חיובי מעלה מכירות של חברה מסויימת ולכן גם מעורב כסף גדול לדעתי.

אני לא יודע מה איתך, אני לא צובר את ניסיוני מצפייה בטלויזיה ומעדיף להחליט מה יותר מתאים בשבילי מנהיגה

על הכביש ולא מדעה של איש טלויזיה או עיתונאי.

 

 

לא ביצעתי השוואה כלל, אם הייתי מבצע השוואה זה היה מפורט הרבה יותר מאשר מספר שורות בודדות.

הקאווליר זהו רכב משפחתי, ולכן הכנסתי אותו לתגובתי.

 

מארק.

 

אמנם הכנסת את הקואליר לתגובתך, אבל שמת את התנהגותה כהתנהגות של כל משפחתית סטנדרטית, מנסיון עם קואליר של שנה שלמה אני יכול לומר לך שהרכב פשוט זוועה, נסעתי איתו פעם לערד אפילו שם הוא היה מפחיד.

 

כמה הבהרות בעניין התנהגות פוקוס/קורולה , כנראה שיש כאן אי הבנה

 

הקורולה משנת הדגם 2003 ומעלה מתנהגת גרוע יחסית לגרסא הקודמת (2001-2002), התנהגות הפוקוס עדיפה בהחלט על הקורולות החדשות - מ 2003 ומעלה אבל (לדעתי בכל אופן) שנתונים 2001-2002 מתנהגים יותר טוב מהפוקוס, אמנם התחת דיי לא זז, אבל יש עדיפות מבחינת אחיזה וסלחנות על הפוקוס.

 

אגב, רכב עם זנב ממש שמח וכיפי זה הונדה אקורד (בריטית), משנתונים 2001-2002, ממש כיף לנהוג בה.

פורסם

מסכים עם הקונדס.

אני לא מבין איך אנשים רושמים "קורולה" ו"היגוי יתר" באותו משפט. היום במקרה קיבלתי היגוי יתר וזה קרה ללא הודעה מוקדמת (חוסר תקשורת מההגה) כי הצמיגים של הליסינג לא מסתדרים מי-יודע-מה טוב עם מים. חוץ ממקרים נוספים כאלה - לא הצלחתי להוציא את הזנב שלה בכלל. ותאמינו לי שאני ניסיתי אולי יותר מכל אחד אחר.

וככרות - אולי זה כיף לשמוע את הצמיגים צווחים לאלוהים, אבל היא ממש לא זרקה גם לאחר 3 הקפות של הכיכר, כולל משחקי גז וברקס. וכן - לחץ האוויר בצמיגים הוא תמיד כפי שכתוב בספר.

 

ראיתי שגם בנושא הזה נגעו:

אכן במידה והזנב כבר יצא לטייל בחוץ לאחר מאמץ עילאי, יהיה קל להחזיר אותו למקום. ההגה קל המשקל מאפשר לסובב אותו מיידית לצד השני וכמעט תמיד ללא לוחמה. כל זה במקרים שעברתי ממשטח יבש לרטוב, כי שוב - האוטו לא זרק בידיים שלי אף פעם. אפילו לא פעם אחת. אשמח לראות פעם אחת קורולה שמצליחה להשתעשע ללא בלם יד.

 

אני לא יכול להשוות את הקורולה לפוקוס כי לא נהגתי עליה. אבל בהשוואה לאופל אסטרה - זוויות הגלגול של הקורולה מוחשיות בהרבה. האחיזה של האופל נהדרת. באמת משפחתית מזן אחר בהשוואה לשאר הליסינגומטיות.

איך היא בהשוואה לפוקוס?


×
×
  • תוכן חדש...