Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רנו קליאו שנת 2000-2002 (צורה ישנה) ידנית.

ההתלבטות שלי היא איזה נפח מנוע עדיף.

אם מישהו יוכל לפרט לי על כל אחד מהנפחים (צריכת דלק, האצה, אמינות, וכו)

תודה ג'וני.

פורסם

מה זה צורה ישנה?

קליאו ישנם רק עד 1999.

באותה השנה (1999) התחילו להביא קליאו B

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני ממליץ על מנוע 1400 סמ"ק.

לדעתי, בצורה ישנה מנוע 1400 בא עם 75 כ"ס.

צריכת דלק 1:13 עד 1:15(סגנון הנהיגה).

מנוע 1200 חלש, לא מומלץ ורוב רכבים עם מנוע הזה היו בליסינג.

קליא וB ידנית די אמינה, מאוד נוחה (מושבים במיוחד).

רכב נחמד מאוד, לא יקר להחזקה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון, קיים מנוע 1400 עם 98 כ"ס, רק שאני לא בטוח שברכבים עם צורה ישנה ישנם מנועים כאלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מנועים עם 98 כ"ס 16V רק משנת 2001 . תחפש 1400 עם המנוע הזה.

מצאתי לך גם את הספר של קליאו B :

http://www.google.co.il/search?sourceid=navclient&aq=t&hl=iw&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2007-39,GGLJ:iw&q=%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%90%d7%95++b++2002+%d7%a7%d7%a8%d7%a1%d7%95

 

לפני האחרון (PDF)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ברשותי דגם ה 1.2 ידנית 2002 (מצאתי יד ראשונה פרטית), ונסעתי איתה משהו כמו 15K.

הרכב שנת 2002 והיום עם 150K פחות או יותר (קילומטרז' גבוה לכל הדעות), מראה אמינות מצויינת ונוחות נהיגה טובה מאוד.

 

יתרונות:

1. חסכונית מאוד - דלק, טיפולים כל 30K.

2. נוחה מאוד - מתלים מצויינים, מושבים נוחים (מתכווננים גם לגובה - אני 1.84מ.)

3. נעימה לנסיעה עד 100 או 110 (יותר מזה המנוע לא מחבב ומתחיל להרעיש, למרות שיכול...)

4. כנראה הבטיחותית ביותר בקטגוריה.

 

חסרונות:

1. דגם ה1.2 מאוד ספרטני - אין חלונות חשמל או נעילה מרכזית.

2. פלסטיקה ישנה נוטה להתפורר ודיי יקרה להחלפה (כשקניתי, בעלת הרכב החליפה על חשבונה מנוף לפתיחת הדלת האחורית, ואת כדור הפלסטיק בראש מוט ההילוכים, כי שניהם נשברו).

3. צפוף ליושבים מאחור (אם יש כאלה).

4. מנוע 'עצל' בנהיגה עם מזגן.

 

שורה תחתונה מבחינתי:

רכב מצויין, חסכוני (!) ונוח להגיע מA לB. יותר מזה (פאר/ביצועים/'פוזה') - לך על דגם גדול יותר או רכב אחר.

 

בהצלחה :-D

×
×
  • תוכן חדש...