Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

LOL אצלי פה בשכונה מסוכן להגיד את מה שקרנל אמר. :lol: :lol: :lol:

 

לעצם העניין: אני בד"כ מטפל ליד העבודה, שם הכי נוח, אם שואלים שאלות אז זה שאר העובדים, ובד"כ אני עונה. אבל לרוב אין להם מה לשאול, כי זה לא דברים מכניים.

לא יצא לי לבצע טיפולים מכניים ברחוב, ברחוב בד"כ זה לפרק דשבורד, לפרק דלתות וכ"ו. שאר הדברים נעשים במוסך או בחניה הסגורה ליד העבודה.

 

לא ניסית פשוט להגיד להם סליחה אני לא יכול כרגע לדבר? או אולי בזמן שהם מדברים תעשה הפסקה, קח סיגריה, תברבר איתם ואחרי שהסתיימה ההפסקה תגיד יאללה לעבודה ותן להם את הרמז שהם צריכים ללכת.

ROOONEEYY

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שונא שבאים יענו לעזור לי ובסוף כשאני עושה משהו שהוא לא מספיק טוב מבחינתי הם אומרים "טוב שמע הנעת אותו זהו תיקנת"

בלי להתייחס לעובדה שהרכב עוד שניה נכבה או משהו !

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אני לא מבין, האם אני היחידי פה שגר בדרום נתניה? WTF?

אצלי עוברי האורח הם מניאקים עויינים, שרואים בטיפול השבועי שלי סימן לחולשה ו"שעת כושר".

 

מה שעוזר לי זה שני דברים: חולצות צבאיות (כי אף אחד לא עושה בעיות לחייל באפטר) וסכין של גרבר.

הסכין משמשת אותי ביומיום לצרכי עבודה, אבל כשאני מוציא אותה בזמן טיפול באוטו, בתוספת פרצוף של

"אל תתעסקו איתי", אף אחד לא מתקרב. מעניין שברגע שהיא חוזרת לכיס, כל הטמבלים מתאספים בחזרה.

 

ואז זה מתחיל...

 

"אחי, אתמול בלילה ניסו לפרוצך לאוטו. אבל אני עצרתי אותם! אמרתי להם אתה גר פה ממול. אתה גר בבית

ההוא, נכון? אני רואה אתה חוזר הביתה כל יום בשמונה-תשע ככה, אל תדאג, אני פה בחלון רואה ת'אוטו שך

ואני שם עליו עין. אל תדאג אחי, הם לא יגיעו לפה עוד פעם..."

 

בקיצור, בידור לכל המשפחה. מעניין מה הם היו עושים אם היו יודעים שמותקנת אצלי ברכב מערכת של 5K ש"ח.

וזה, ד"א, מה שגורם לי לחנות תמיד ברוורס עם הגב לקיר - הפחד לפתוח בגאז' ליד הבית כשיש אנשים מסביב.

(ואתם חשבתם ש-Volk פרנואיד, עם האלה הטלסקופית שלו... :rolleyes:)

 

 

לסיכום: אני משתדל לעשות את הטיפולים לרכב בחניה של העבודה. מקום מואר, עם מצלמות וידאו, במרחק 5 דק'

מהבית, ועם כל השקט שבעולם.

 

ואלה היו 30 שניות על נתניה...:2gunfire:

פורסם

רק לי יש שכנים מוסכניקים?!

כשפתחתי לראשונה את מכסה המנוע, הם ממש דמעו מאושר.

 

והפיתרון הוא לסנג'ר את המציקים, עפים כמו זבובים.

זה נכון

פורסם
ואפשר לדבר עם האוטו עד מחר.

 

ת'אמת כשהייתה לי סיוויק ניסיתי לדבר איתה גם, אבל תוך כדי שהיא לועסת מסטיק בפה פתוח עם בלונים היא ענתה לי "כפרה ממי, יאאללה יאללה עוף לי מהעיניים נשמה, למה אתה לא בא לי בטוב באמצע הסיגריה".

 

מאז כל ערב לא הפרעתי לה לשבת על הברזלים ולפצח גרעינים שחורים.

פורסם

Volk כתב:

אתה לא אהבת את הסיוויק שלך, בגלל זה היא זרקה אותך כזה מהר.

 

להעיר הערות כאלו לעוברי אורח:shock:

הם כבר יברחו לבד.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

אצלי דווקא מי שחופר בזמן העבודה על הרכב זה לא שכנים, אלא המשפחה.

כל הזמן משגעים אותי שלא אכנס יותר מתחת לאוטו עם מיטת העבודה בזמן שהוא עומד על בוקים...

ושלא אתעסק איתו יותר מידי.

 

אימי מוכנה להוסיף לי כסף לקניית רכב חדש, רק בשביל שלא אצטרך לעבוד עליו.

 

הם בחיים לא יבינו שזה גם תחביב.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...