Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה 2005


Mustang65
שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אשמח לדעתכם לגבי הרכב המדובר:

אופל אסטרה 2005, גיר איזיטרוניק, 65K ק"מ, יד שנייה.

מסיבוב שאני ביצעתי על הרכב נראה כי די צריך להתרגל לצורת החלפת ההילוכים שלו. מה זה אומר? כדאי להתרגל לזה? התיבה הזו בעייתית כשלעצמה? יש מישהו בארץ שיודע לתקן גיר כזה במידה והוא מתקלקל ?

 

ברמת העיקרון הרכב מאוד קרץ לי והייתי שמח לקנות אותו אך אני לא שקט לגבי עניין הגיר. אשמח לתגובת אנשים שמכירים את הרכב או את הגיר הנ"ל.

 

תודה מראש !

 

נ.ב

כיצד נסחרות היום האסטרות בשוק? מכמה אנשים שדיברתי איתם לגבי הרכב הם אינם מוכנים להתפשר כלל ממחיר המחירון,האמנם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה. לא ידועות בעיות מיוחדות עם הגיר ובמוסכים הרשמיים בהחלט יודעים לטפל (תמורת הרבה כסף). הבעיה של האסטרה היא בעיקר היבואן, שלא הצליח ליצור לה שוק בארץ (בניגוד לאירופה, למשל); מסיבה זו, יש לה שוק מאוד מוגבל, ירידת ערך גבוהה יחסית, והטיפולים והחלפים יקרים מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה בכל מקרה. נושא האסטרה ירד מהפרק...

לצערי הרבה מאוד, הרכב לא נקלט בארץ משמע עלויות אחזקה גבוהות מאוד...משיחה שערכתי עם חבר לגבי נושא הגיר עלויות תיקון הגיר יכולות להגיע גם ל 14000 שקל..כבד עליי כרגע. כנראה שאצטרך להמתין עד שהמחיר שלהם ייפול לגמרי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק ולו הקל ביותר לגבי האיכות של האוטו. אם הייתי גר באירופה זה היה הרכב הראשון שהייתי לוקח. אבל, מכיוון שאנו גרים בישראל ולצערי נתח השוק שלו מאוד קטן יהיה קשה מאוד להחזיקו.

צריך לקחת בחשבון גם דברים כאלו כאשר באים לרכוש רכב בעלות של 70K שקל. לצערי זה מצב נתון ואנו לא אירופה כאן..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת מאופן החלפת ההילוכים ברכב לשיפוץ תיבת הילוכים?

 

תשמע,אל תקנה אוודי,אל תקנה טויוטה,אל תקנה סיטרואן,אל תקנה פ'גו.

 

כולן,מעבירות הילוכים בצורה קצת שונה ממה שאני רגיל אליו.

 

כל אלה ירדו מהפרק :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין מה שאמרתי לבין מה שאתה תוקף ?!

בסך הכל אמרתי שמכיוון שאין נכון להיום הרבה אופל אסטרה בשוק אני אהיה נתון לחסדיהם של המוסך המרכזי הידועים בשמם הנוסף UMI.

 

זה נכון שאופל אסטרה הוא אחד מהרכבים הטובים והמומלצים ברחבי העולם ואין לי שום תלונות לאופן העברת ההילוכים ולצורה שבה הרכב מתנהג,להיפך, אפילו די התחלתי להתרגל לרעיון של נסיעה ברכב כזה. אבל, במחשבה שניה הגעתי למסקנה כי אם ביום מן הימים אזדקק לטיפול\תיקון\החלפה סביר להניח כי המוסכניקים של UMI לא ממש ידעו לטפל בגיר האיזיטרוניק הזה ולא חלילה שאני מזלזל במישהו מהם אבל נראה לי שמוסכי ישראל עוד לא יודעים כיצד לאכול את זה ולצערי רואים את התוצאות על כבישי הארץ...

 

אז נכון שאני לא בורח חזרה לכל היפניות למיניהם כי אני לא מסוגל לנהוג בהם ונכון שמשיקולים כלכליים הכי כדאי זה יפני, מצאתי את העמק השווה וכנראה אשאר באירופאיות באיזור הפיז'ו 307....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

לא תקפתי רק רציתי להסביר מה אתה בעצם אומר.

 

גיר איזיטרוניק זה אותו גיר שמשמש את הקורסה,ועד עכשיו לא שמעתי על בעיות חמורות.

 

אגב,שיפוץ גיר DSG (שהוא מעולה) לדעתך יהיה יותר זול?

 

טוב,נוותר על פוקסוואגן.

 

ושיפוץ גיר טיפטרוניק של מאזדה 3 לדעתך יהיה זול?

 

או בקיצור,

תעשה מה שטוב לך ושיהיה המון בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בדיוק עלויות של שאר הגירים שאולי יצטרכו שיפוץ אבל פיספסת לגמרי את כל מה שהתכוונתי אליו.

 

לא דיברתי ספציפית על גירים נשאבנו לתוך זה. הכוונה הייתה לכך שמכיוון שאין הרבה אסטרות על הכביש נושא החלפים והתחזוקה מתבסס אך ורק על דבר אחד וזה מקורי. לא פעם ולא פעמיים קורה ש: נשבר פנס,כנף בכל צד שהוא מקבלת מכה או מעיכה ודוגמאות נוספות...

במקרים רבים ברכבים שנמצאים בכמות גדולה בשוק תוכל למצוא חליפים מתאימים לצרכים שלך מבלי לשלם עלויות מטורפות ולרוב גם מוגזמות במחיר על משהו מקורי. זו הייתה כוונתי, מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי הפעם קצת יותר טוב. אין מה לעשות, במדינה קטנה כמו ישראל צריך לקחת גם דברים כאלה בחשבון כי לא חסרים כאן נהגים חסרי יכולת\אנשים צרי עיניים שייגרמו לך לבצע תיקונים\החלפות ברכב (לפעמים גם באמשתנו...).

 

שיהיה שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

אם הקשרים הנכונים אפשר להשיג הכל ובמחירים.

 

אגב יש הרבה חלקים שהאסטרה חולקת עם שאר אחיות למשפחה.

 

שיהיה בהצלחה במציאת רכב.

 

לפי הדרישות שלך,לדעתי לאנטיס תעשה את העבודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון, לאסטרה אין בעיות מיוחדות עם הגיר, ודאי לא בשנים הראשונות, וכך גם למרבית המכוניות שהוזכרו כאן - להוציא ה307, שדווקא אותה אתה מעדיף...

מוסכי UMI סובלים ממחירי חלפים יקרים, אבל ממש לא מחוסר ידע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...