Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבילתי את רישיוני לפני כמה ימים ואני נוהג כל יום תירגולים עם ההורים.

אבל מה לעשות התרגלתי למראות הפנורמיות עם המורה נהיגה....

השטח המת בלעדיהם פשוט עצום כמעט עשיתי תאונה בגלל שרציתי לעבור נתיב ..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

לא ראיתי שום דבר במראות

ניסיתי לכוון אותם זה אכן משתפר אבל עדיין פשוט בלתי אפשרי...

אני מתגורר באשל"צ

היכן אני יכול לרכוש כאלו למראות הצדדיות?

הום סנטר ?

אוטו דיפו?.

תודה מראש[=

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תרכוש!

 

זה הזמן להתרגל למראות המקוריות של הרכב.

מה שעשה מורה הנהיגה שלך זה להרגיל אותך לדבר רע (ומסוכן). זו ההזדמנות לתבוע אותו..:wink:

כוון את המראה המרכזית כך שתראה את החלון האחורי בשלמותו.

את מראות הצד כוון כך שלא תראה את קצוות הרכב אלא אם תסיט את ראשך לכיוונם. (או בצורה מקצועית יותר -תיצור חפיפה מינימלית בינם לבין המראה המרכזית).

אתה תתרגל למראות הללו וטוב שכך.

המראה הפאנורמית, חסרונות רבים לה. (בצע חיפוש בפורום, אני מאמין שדובר על כך רבות).

פורסם
אל תרכוש!

...

 

כל מילה בסלע.

 

מראה פנורמת=טעות גדולה.

מה שעוד יותר מפתיע אותי זה "אפילו ניסיתי לכוון את המראות"

אחד מהדברים שאתה עושה לפני שאתה נכנס לאוטו זה לבדוק שהמראות מכוונות.

 

אם אני זוכר נכון באתר של מסלולים יש מדריך לכיון מראות, תציץ. (MASLULIM.CO.IL)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תקשיב לי

הייתי בדיוק כמוך לפני חודשיים (כשקיבלתי את הרישיון) וקניתי מראה פנורמית בומבסטית

עד שקראתי בהמון מקומות שזה לא נחוץ ומעבר לזה יש גם חסרונות כגון חסימת שדה ראייה מקדימה ועיוות\הקטנת עצמים הנראים במראה

תכוון את המראה המרכזית ואת מראות הצד כמו שצריך ולא יהיה לך שום שטח מת

אל תשכח שהאוטו שלך יוצר על ידי יצרן ענק עם תקציבי עתק ואם הוא היה מוצא לנכון שצריך מראה פנורמית באוטו - האוטו היה מגיע עם מראה פנורמית.

בהצלחה

פורסם

הבחור שאל איפה, לא אם כדאי...

וניתן לקנות מראה מתלבשת על הקיימת באוטו דיפו, או לקנות אחת כולל מוט(כל המנגנון קומפלט) בזגגיות רכב למיניהן.

 

לכל המלעיזים-

מי שמתרגל למראה הפנורמית, לא יכול בלעדיה, והיא נהיית מדוייקת עבורו כמו שהמראה הקטנטנה היא מדוייקת עבור מי שלא ניסה פנורמית מעולם. אישית אני לא חושב שאוכל להתרגל אי פעם למראה הפיצית הזו שמגיעה כסטנדארט.

ולמי שחושב שהמראה הזו הייתה מגיעה כסטנדרט עם רכבים חדשים, אז תחשבו על כמות החומר שנחסכת בייצור של מראה קטנה יותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הבחור שאל איפה, לא אם כדאי...

וניתן לקנות מראה מתלבשת על הקיימת באוטו דיפו, או לקנות אחת כולל מוט(כל המנגנון קומפלט) בזגגיות רכב למיניהן.

 

לכל המלעיזים-

מי שמתרגל למראה הפנורמית, לא יכול בלעדיה, והיא נהיית מדוייקת עבורו כמו שהמראה הקטנטנה היא מדוייקת עבור מי שלא ניסה פנורמית מעולם. אישית אני לא חושב שאוכל להתרגל אי פעם למראה הפיצית הזו שמגיעה כסטנדארט.

ולמי שחושב שהמראה הזו הייתה מגיעה כסטנדרט עם רכבים חדשים, אז תחשבו על כמות החומר שנחסכת בייצור של מראה קטנה יותר.

לנהוג כמה חודשים (שזה לא בדיוק לנהוג, יותר לנסות לנהוג) עם מראה פנורמית לא יגרום לזה שהוא כבר רגיל זה

עכשיו זה בדיוק הזמן לאמץ הרגלי נהיגה נכונים אחרת הוא באמת יתרגל לזה

פורסם

א. אם תהיה תאונה המראה הפנורמית מתנפצת לרסיסים מסוכנים בניגוד לזו הרגילה.

ב. היא מפריעה לך להשתמש בסוכך שמש

ג. אין לה מצב של סינוור כמו בזו הרגילה.

ד. היא מעוותת מרחקים.

פשוט תתרגל למראות רגילות.

וברווז, מטרת הפורום היא גם לחנך, אז אם מישהו טועה, אין בעיה לנסות ולהעיר לו.

נ.ב.

אם למרות האמור, אתה רוצה מראה פנורמית חינם וגר בצפון - אתה מוזמן לקחת את זו שאיתה קניתי את הרכב. בה"פ.

פורסם

מראות הצד הן ברזולוציה (אם אפשר לקרוא לזה כך) טובה מאוד. לעומת זאת, הרזולוציה של המראה האמצעית על הפנים, הכל נראה מרוח וגדול מאוד.

לעומת זאת, המראה הפנורמית המרכזית היא בדיוק ברזולוציה של הצדדיות. ובגודלה אפילו מכסה לי חלק מהצדדים.,

 

לא שאני אומר שזה טוב.

אבל אי אפשר להתעלם מחוסר הפרופורציה בין מראות הצד למראה האמצעית :wink:.

פורסם
וברווז, מטרת הפורום היא גם לחנך, אז אם מישהו טועה, אין בעיה לנסות ולהעיר לו.

נ.ב.

אם למרות האמור, אתה רוצה מראה פנורמית חינם וגר בצפון - אתה מוזמן לקחת את זו שאיתה קניתי את הרכב. בה"פ.

לא אמרתי שיש בעייה עם להעיר ו\או שהוא טועה.

קצת מוזר שמישהוא שואל שאלה פשוטה, כמו איך מאייתים את האות א', ואומרים לו שמהאצבע זה לא בריא כי טווח הסאונד שלה מוגבל:shock:, או בקיצור לא עונים לו על השאלה בכלל.עיין ערך שירשור של "מה זה גבות למכונית", בעמוד הרביעי בכלל מדובר על הגדרה של ערסים ואיזה מוזיקה הם אוהבים,והנושא נעלם לו בדרך לחלוטין.

אז עניתי על השאלה המקורית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מטרת הפורום הוא , בין השאר, לקדם במשהו את תרבות הנהיגה בארץ.

אם שואל נהג זב חוטם שאלה תמימה (כי הוא עדיין יונק חלב) , חובתם של אלה שמבינים קצת יותר , להאיר את עיניו.

אפשר לנהוג עם מראה פאנורמית, אפשר לנהוג יחף וניתן גם לנהוג ללא איתות, ללא חגורות בטיחות, רחוק מההגה ועוד ועוד.

כולם נוהגים.

אולי, אם לאט לאט, כל אחד מאיתנו, חובבי הנהיגה והרכב ישכנע נהגים אחרים איך להיות נהגים קצת יותר טובים, אז ישתפר במשהו המצב בכביש הישראלי.

אני יודע, זה מעט נאיבי, אבל בכל זאת.

פורסם

ומה על החובה לענות על השאלה הנשאלת?...

במקרה הזה, אוקיי- אלה שלא משתמשים בפנורמית ומעידים נגדה לא אמורים לדעת מאיפה ניתן להשיג(למרות ביקורים תכופים שלהם אני מאמין באוטודיפו), לפחות ציינו זאת...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אוקיי לא ציפיתי שהאשכול יתפתח כך.(משוגעים אתם [=)

רק שאלתי איפה אפשר לקנות מראות צדדיות פנורמיות שישמשו ככלי עזר לנהיגה מכיוון שהמראות שכרגע מותקנות לא מספקות אותי.(כמעט עשיתי תאונה בגלל השטח המת העצום שלהם)

המראה המרכזית מצויינת ואין לי צורך באחרת.

לאור התגובות שפה וגם לאחר חיפוש נראה כיאילו עדיף בלי הפנורמיות בצדדים ,ולכן קניתי עיגולים קטנים כאלו שמדביקים על המראות הצדדיות(יותר טוב מכלום עד שאני יתרגל למראה).

אני ינסה ללמוד איך להשתמש בהם ואם בכל זאת זה לא ילך אז אני כבר יקנה פנורמיות.

תודה רבה לכל העוזרים (עוזר: "ברווז" תודה).

שבוע טוב שיהיה לכולם.

פורסם

אופסססס... כאלה לצד... לא קלטתי בהתחלה...

אמורים להיות במחיר מופקע באוטודיפו, ובמחיר סביר בחנויות חלקים וחלפים לרכב למיניהן,ואפילו בזאפ...

ופה אני מסכים עם שאר החברים- המראות הללו מיותרות למדיי, ובעיקר מעלות את צריכת הדלק עקב גרר מוגדל...שלא לדבר על הכיעור...והשטח שהמראות מסתירות לך (מאחוריהן)...

המלצה שלי היא מראה פנורמית מרכזית שמכוונת כך שרואים את 2 החלונות הצדדיים בקצוות שלה, אבל להבנתי אתה לא מעוניין באחת כזו.

גם אני חטאתי בעברי עם זוג מראות כאלו,עד שהבנתי שזה לא ממש עוזר.עדיף להתחיל להתרגל לנהוג בלעדיהן.

והשיטה הכי טובה לכיסוי שטח מת?-להעיף לשנייה מבט דרך החלון צד עצמו, ל"ווידוא הריגה"(וסליחה על המשחק מילים הגרוע.).

בהצלחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כן ה"שיטה" הזאת של להעיף מבט אמא שלי חופרת לי על זה ואומרת שאין מה לעשות ככה נוהגים במראות כאלו.

טוב יאלה צריך להתרגל.

בכל זאת אם אני לא יסתדר רק צד ימין הוא זה שמציק לי .. ממש לא רואים כלום, אז אני יקנה לי פנורמית אחת.

ובקשר לכיעור הרכב, הוא גם ככה מכוער [=.

דייהטסו שרייד 98. בקרוב נעבור לרכב אחר בע"ה.

פורסם

מדהים,

 

מראה פנורמית צדדית - מה פתאום! זה מכוער, מעלה את הגרר ויעלה את צריכת ב- 0.23754796543%

 

מראה פנורמית פנימית - אחלה! יש סיכוי שזה: יסנוור, יסיח דעת, יתפוצץ לרסיסים בזמן תאונה, מעוות את קנה המידה. לא, מתרגלים, יהיה בסדר!

 

ובסך הכל הכל שטויות, כי גם ככה הכי טוב לסובב את הראש מכיוון הנסיעה ולחפש רכבים מאחור. הרי יצרני הרכב לא ממש חשבו כשהוא שמו את המראות כמו שהן. מעניין גם שכל יצרני הרכב לא חשבו אותו הדבר.

 

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.


×
×
  • תוכן חדש...