Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30 - למישהו יש נסיון?


Niki_85
שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

האם יש בפורום אנשים שקנו (או מכירים כאלה שקנו) I30 ויש להם נסיון עם הרכב של יותר מנסיעת נסיון קצרה?

אני מחפשת רכב בפרופיל של I30 -- חמש דלתות, 1600, רמת מחיר ומתלבטת גם מול ה- מזדה 3, סובארו B3 ואפילו ה- C4.... אפשרות אחרת - לחכות ל - 308 אבל הוא יהיה ברמת מחיר אחרת .... אוהבת את המראה (המועתק) של ה - I30 אבל זו לא סיבה מספיקה לקנייה.... בקיצור -- אשמח להתייחסות (כולל צריכת דלק). אגב - קראתי את ההשוואות של ידיעות ומעריב -- אבל אני מחפשת התייחסות נוספת. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנ לא חושב שיש למישהו ניסיון עם הרכב

הוא דיי חדש והוא בקושי חודש וחצי על הכביש.

 

לפי הרושם הראשוני שקיבלתי מהרכב

הבנתי שהביאו רכב מיוחד מאוד.

רכב מאובזר, אמינות דיי גבוהה, בטיחות נמוכה מהצפוי אבל טובה.

הרכב מצויד ב 6 כריות אויר, ABD, EBD ובקרת יציבות.

האיבזור העשיר של הרכב הוא רדיו דיסק מקורי עם חיבור USB ל- I POD ול- MP3, תא כפפות מקורר, שליטה על הרדיו מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, מזגן בקרת אקלים והתראה על אי חגירת חגורה בכל המושבים של הרכב.

לגבי תצרוכת הדלק אין לי בדיוק את המידע אבל לפי מה שכלמוביל טוענים היא חסכונית ביחס לשאר המשפחתיות.

בהצלחה=]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנ לא חושב שיש למישהו ניסיון עם הרכב

הוא דיי חדש והוא בקושי חודש וחצי על הכביש.

 

לפי הרושם הראשוני שקיבלתי מהרכב

הבנתי שהביאו רכב מיוחד מאוד.

רכב מאובזר, אמינות דיי גבוהה, בטיחות נמוכה מהצפוי אבל טובה.

הרכב מצויד ב 6 כריות אויר, ABD, EBD ובקרת יציבות.

האיבזור העשיר של הרכב הוא רדיו דיסק מקורי עם חיבור USB ל- I POD ול- MP3, תא כפפות מקורר, שליטה על הרדיו מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, מזגן בקרת אקלים והתראה על אי חגירת חגורה בכל המושבים של הרכב.

לגבי תצרוכת הדלק אין לי בדיוק את המידע אבל לפי מה שכלמוביל טוענים היא חסכונית ביחס לשאר המשפחתיות.

בהצלחה=]

 

כפי שאתה מעיד, מדובר על רכב חדש לחלוטין, איך זה מתיישב עם הקביעה הנחרצת שלך על אמינות דיי גבוהה ??

מעבר לזאת, כלמוביל הבטיחו שיפור בצריכת הדלק של הגטס, בפועל זה לא קורה..

מה עו דשכל רכבי יונדאי ידועים בצריכת שלק גבוהה , החל מהגטס וכלה בטוסון, אשר עם מנוע בנזין 2.7 ליטר אוכל בין 14-15 ליטר ל 100 ק"מ..

 

אני באופן אישי הייתי שוקל את ה 3 ואת ה C4, אולי גם את המאגאן 5 דלתות, השאלה היא האם את מתחברת לעיצוב היחודי שלה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד כל כך הרבה אפשרויות שלא הוזכרו, למשל: גולף, אוריס, סיביק, פוקוס... להמשיך?

השאלה היא מה השימוש שאליו את מייעדת את הרכב, אילו תכונות חשובות לך ומה התקציב.

 

אגב, במבחן ההשוואתי של ידיעות בין כל אותם דגמים שהזכרת, היונדאי נצחה בהפרש די קטן.

ה-B3 אכזבה (וקיבלתי חוו"ד דומה מאדם שגם לקח אותה לנסיעת מבחן), המאזדה כבר מזדקנת וה-C4 נפלה למקום השני בגלל דבר מה פעוט יחסית (נדמה לי שזה היה מחיר, אבל אני לא בטוח). אם לעצמי הייתי צריך לבחור מבין כל הרביעיה הזאת, כנראה שהייתי לוקח את המאזדה או ה-C4. המאזדה - בגלל היכולות הדינמיות. ה-C4 - בגלל החדשנות והעיצוב המעניין.

 

והתייחסות אחרונה ל-shlomi6280: רציתי גם להעיר לך על הפרדוקס שבדבריך לגבי אמינות ה-I30, רק שהמגיב שמעלי הקדים אותי. באמת שמעניין אותי לדעת על סמך מה אתה מבסס את הקביעה התמוהה הזאת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלמוביל יכולים לטעון גם שיונדאי המציאו את הגלגל,אז מה?

ה I30 היא היונדאי הראשונה שכוח המשיכה שלה טמון באיכויותיה כמכונית ולא רק כעיסקה כלכלית מישתלמת.

נסעתי בה אמנם רק כמה עשרות ק"מ,אך ההיתרשמות היתה טובה בהחלט.

לגבי צריכת הדלק-בעל המכונית טוכן ל 9-10 ק"מ לליטר,כמקובל בקבוצתה.

ה B3 די איכזבה אותי;מעבר לזה שאין לה תא מיטען,בגירסתה הבסיסית הביצועים חלשים באופן מעורר רחמים.

אמנם בקבוצה הזו אין "מטוסים",אולם בכל זאת יש מינימום אולימפי,וה B3 אינה עומדת בו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם באותה דילמה שלך למרות שכנראה שאני הולך לקנות את הקורולה החדשה עם 7 כ"א ובקרת יציבות או את הB3

אבל שמעתי שה- B3 מנוע 2000 אחלה אוטו ללא הבעיות של ה- 1500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה את ההתלבטות הנ"ל.

לבסוף בחרתי במאזדה 3!כמובן 2.0 סמ"ק

חבל לי לחזור על דברים שכתבתי על כל רכב

להלן לעיונך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=179629&highlight=%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%AA+%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F

בעמוד האחרון נוספה ביקורת נוספת לגבי המאזדה עקב קושי בתיאום נסיעת מבחן

מקווה שעזרתי

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...