Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם!

שמי אלכס ואני מאשדוד. במקצוע מתכנת מחשבים. אוהב מאוד מכוניות ספורט ומקווה בעתיד לרכוש אחת כזאת. בינתיים משפר יכולות הנהיגה שלי. :-)

מכונית: Citroen C4.

מאוד שמח להיות כאן, בפורום זה. יש כאן הרבה חברי טובים.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

שלום לחברי האתר.

שמי גיל אלבז בן 16 וחצי מנתניה תלמיד תיכון חולה על מכוניות וכול מה שקשור בנושא הזה.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

שלום חברים.

שמי עומר בן 17.5 מחדרה

נוהג על פיזו 205 [אף אחד לא מושלם] כניראה נביא מזדה 323 שנת2000 יקח קצת זמן

כרגע בלימודים ואני עובד בהגברה לאירועים [לא רק סוחב רמקולים] מכוון סאונד וכו'..

חובב מכוניות.. את המהירות והביצועים אבל בעיקר שאפשר לדחוף מערכות אודיו מכל הסוגים לאוטו

מתקין גם מערכות בעצמי [לא מורכבות ] פאנל מגבר רמקולים וכל מה שמסביב

 

 

והינה על רגל אחת קצת עלי:-)

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אני בן 38 מכונאי רכב במקצוע , בעל כתב הסמכה והנדסאי רכב .

עוסק כיום בדיאגנוזטיקה ואבחון תקלות במע' מתקדמות ברכב ונותן תמיכה טכנית לעובדים במוסך.

כיום אני נוהג על שברולט אלרו 2001 מנוע 3400 אשר מותקנת בה מע' גפ"מ שאותה גם אני התקנתי בעצמי ( אני מוסמך לנושא ) . ואשמח לענות לכל שאלה טכנית במיוחד לרכבי סובארו כי אנחנו מורשים לסוג רכב זה .

אני בעל נסיון עשיר בתחום וברכבים אמריקאים .

פורסם

שלום לכולם

אני אשר חובב אופנועים ורק אופנועים היה לי DR 650 ועכשיו אני בשלילה:cry: מה אני אוהב? דבר ראשון אופנועים ובעצם גם שני ושלישי.... חוץ מיזה מוסיקה טובה בעיקר אצ הישנים יותר אבל כל דבר שנעים באוזן עם נטיה לרולינג לפינק וכו' ועיברי איך לא.... אז שלום ושלמה אריאל גם מאיר וגם זילבר... והבנאים על כל דורותם:-)

זה פחות או יותר חוץ מיזה מיתפלל להכיר רוכבת שתירכב איתי לשקיעה בארץ השמש העולה8)... על איזה...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

פורסם

שלום לכולם.

 

שמי בוריס ואני מעומר (ליד באר שבע למי שלא יודע). אני נוהג בשברולט אימפלה 3800 שנת 2000 ואני חולה

על מכוניות אמריקאיותעם מנועים גדולים. התחביבים שלי הם מחשבים וחדר כושר. אני מכונאי ועובד בעיקר

על מכוניות אמריקאיות. מקווה להנות פה כמו כולם.

ביי ביי :-)

פורסם

שלומי בן 25 נוהג על הטוארג הכוסית שלי=],

נוהג על הלוצרן של אבא שלי (תידלוקים, שטיפה, מוסך וטיפולים),

נוהג על המאזדה 6 של אמא שלי (תידלוקים, שטיפה, מוסך וטיפולים),

נוהג על הNX5 של אחותי (תידלוקים, שטיפה, מוסך וטיפולים),

ונוהג על הסיריון 07 של חברה שלי ליטל המדהימה שלי (תידלוקים, שטיפה, מוסך וטיפולים),

שלומי.

פורסם

שלום לכולם

עסאם בן 37 מפורידיס בינתיים נוסע על TOYOTA 4X4 שנת 2006 . בתוך חודש CORVETTE שנת 1975 .

Knowledge Is Horsepower

פורסם

שלום לכולם

קוראים לי תומר בן 18 מתגייס עוד 9 ימים :twisted:

ומנסה לעזור לאבא למצוא דה שבו לשיפוץ

 

אז אם מישהוא יודע על איזה אחת שישלח הודעה פרטית :-P

 

תודה מראש

ושבוע טוב לכולם

 

תומר

פורסם

שלום!

שמי ירון ואני איש מחשבים ומומחה לצילום ועריכת סרטים....

לאחרונה קניתי שברולט אימפלה 2003 3.4 ליטר 180 כ"ס איזה רכב !!!!!!!!!!

לפני זה היו לי :

 

הראשונה סובארו 1979 dl 1400

סיאט איביזה 1992 1500

סיטרואן קסנטיה 1999 1.8

וה - אימפלה .

 

את האמת אני מחפש ספר של האימפלה כדי ללמוד על הדברים שיש בה....מישהו יודע איך להביא את הספר??

אל תחפשו יותר מידי...

תתקשרו אליי.


×
×
  • תוכן חדש...