Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעונין בפרטים של מנוע 1.9 של סיטרואן BX TZS 93' למי שידע...


הנסיך.
שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הזרקה וממיר קטליטי משנתון 94 כולל.

bx שווקה בארץ עד 93 כולל . הזרקה בדגם gti וקרבורטור בשאר הדגמים.

 

ע"פ התקנות למניעת זיהום אויר הצדק עם שי שכתב:

מכוניות בנפח 1601 סמ"ק ומעלה ממודל 93' חייבות בממיר קטליטי,

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- כי אם זה כן הולך, אני בטח מפספס נקודה....

 

 

רון.

-ומה עם רנו 5 עם מנוע 1.9 של BX? נראה לכם יכול ללכת??? (אני שוב הוזה... מאוחר לי.. אני צריך לישון...)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הלוואי 17.8 קג"מ .(זה הנתון ב2.0 , אגב)

 

עמית , תבדוק את הספר שלך :wink:

 

אומנם באתר המדובר באמת מצויו הנתון הזה לגבי ה2.0, אך בנתוני החברה ובמספר מקומות נוספים כמו זה : http://www.autoweb-france.com/index.php?rub=1&show=1891

 

מופיע 18.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב ,קצת סדר.

 

ה-TZS הוא הדגם עם הקרבורטור. עם שנת 92 אכן היו לו 105 סוסים (מדובר במנוע ה-XU של פז'ו). ב-92' שונה מעט המנוע וההספק צמח ל-107 סוסונים (נדמה לי שתת-דגם המנוע הוא D2F , לא סגור על זה . אם זה עקרוני למישהו אני יכול לבדוק).

מלבד זאת שווקו כאן שני דגמים מוזרקים :

TZI - למיטב זכרוני עם 115 סוסים, אקזמפלרים בודדים מסתובבים בארץ.

GTI - עם 130 סוסים.

 

הנסיך , דבר איתי בה"פ. נשמע מעניין. האם פנים המכונית על בסיס גווני הכחול או צבע אחר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנוע ה-1.9 של פיג'ו יש שלוש גרסאות, שתיים מוזרקות ואחת קרב'.

 

8-שסתומים:קרבורטור

 

105 כ"ס ב-5600 סל"ד

16.4 קג"מ ב-3000 סל"ד

1:9.3 יחס דחיסה

 

8-שסתומים:GTI

 

125 כ"ס ב-5500 סל"ד

17.8 קג"מ ב-4500 סל"ד

1:8.4 יחס דחיסה

 

16 שסתומים:GTI

 

160 כ"ס ב-6500 סל"ד

18.4 קג"מ ב-5000 סל"ד

1:10.4 יחס דחיסה

 

עמית

 

שהאחרון זה כמובן ידידינו , MI שכבר הימים .

 

שהותקן גם באחת מגרסאות ה-GTI של ה-309 ז"ל.

 

 

אחחחחח

309 GTI16

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- כי אם זה כן הולך, אני בטח מפספס נקודה....

 

 

רון.

-ומה עם רנו 5 עם מנוע 1.9 של BX? נראה לכם יכול ללכת??? (אני שוב הוזה... מאוחר לי.. אני צריך לישון...)

 

קרבורטור וממיר לא הולכים יחד.

קרבורטור לא מסוגל ליצור את תערובת הדלק/אוויר המדוייקת הדרושה לפעולה נכונה של הממיר.

בלי מערכת הזרקה, הממיר "ייסתם" מהר מאוד, כלומר יפסיק להמיר את הגזים הרעילים לגזים בלתי רעילים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממיר כן הולך עם הזרקה חד נקודתית שזה לא כל כך שונה מקרבורטור

כמו שג'רמי כתב , ההבדל הוא ברמת הדיוק של התערובת , בקרבורטור הממיר ייסתם מהר מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממיר כן הולך עם הזרקה חד נקודתית שזה לא כל כך שונה מקרבורטור

 

הזרקה נקודתית שונה במהותה מקרבורטור בזה שהיא מפוקחת ומנוהלת ע"י מחשב.

היא מאפשרת לשלוט ברמת דיוק גבוהה מאד בהשוואה לקרבורציה על תערובת הדלק בדיוק כמו הזרקה רב נקודתית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממיר כן הולך עם הזרקה חד נקודתית שזה לא כל כך שונה מקרבורטור

 

הזרקה נקודתית שונה במהותה מקרבורטור בזה שהיא מפוקחת ומנוהלת ע"י מחשב.

היא מאפשרת לשלוט ברמת דיוק גבוהה מאד בהשוואה לקרבורציה על תערובת הדלק בדיוק כמו הזרקה רב נקודתית.

צר לי לאכזב אותך אבל הזרקה חד נקודתית הרבה יותר דומה לקרבורטור מאשר להזרקה רב נקודתית

זו מן החלאה של קרבורטור עם מחשב ששולט על דיזה במקום מזרקים וזה נוצר בגלל חוקים נגד זיהום אוויר (כדי שיכלו לחבר חיישן למדה וממיר מה שלא ניתן לעשות עם קרבורטור)

erezzx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממיר כן הולך עם הזרקה חד נקודתית שזה לא כל כך שונה מקרבורטור

 

הזרקה נקודתית שונה במהותה מקרבורטור בזה שהיא מפוקחת ומנוהלת ע"י מחשב.

היא מאפשרת לשלוט ברמת דיוק גבוהה מאד בהשוואה לקרבורציה על תערובת הדלק בדיוק כמו הזרקה רב נקודתית.

צר לי לאכזב אותך אבל הזרקה חד נקודתית הרבה יותר דומה לקרבורטור מאשר להזרקה רב נקודתית

זו מן החלאה של קרבורטור עם מחשב ששולט על דיזה במקום מזרקים וזה נוצר בגלל חוקים נגד זיהום אוויר (כדי שיכלו לחבר חיישן למדה וממיר מה שלא ניתן לעשות עם קרבורטור)

 

אתה לא מאכזב אותי. אני יודע היטב כיצד עובדת הזרקה מסוג SPi , תקרא שוב את מה שכתבתי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה הזרקה שדומה מאוד לקרבורטור, וזו ההזרקה המכנית, כדוגמת הבוש K ג'טרוניק.

ואגב, גם ההזרקות המכניות יכולות לעבוד עם חיישן למבדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...