Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך 27.5.07 , ניגשתי למגרש מכוניות בירושלים ומצאתי רכב אשר מצא חן בעיני.כשרציתי לקחת את הרכב לבדיקה במכון מורשה, מיד שלף בעל הרכב פלייר של חברת "ה מו מ ח ה"אשר מגיעים אל הרכב ועורכים בדיקה , כל זאת תמורת 300 שקלים.כאן נפלתי בפח. לא הבנתי את הקומבינה שעושה בעל המגרש עם חברת המומחה.

 

כעבור מספר דקות הגיע נציג החברה עם ניידת, אשר בדק את הרכב בדיקה מאוד חובבנית,שטחית ולא גילה לי כי יש ליקויים רבים ברכב , אלא הגדיל לעשות ואמר שרכב מצויין ורכב הונדה הוא נהדר וכדאי לקחת אותו. שילמתי מחיר מחירון מלא לרכב עמוס ליקויים. חתמתי על מסמך שבו רשומה חוות דעתו של הבחור הלא מקצועי ושילמתי לו 300 ש"ח, כפי שביקש.רק לאחר שהבחור הלך הובהר לי כי כתוב באותיות קטנות שהבדיקה אינה מחליפה מכון מורשה. אז מי אתם בכלל?? לעניין...

 

כעבור חדשיים וחצי הגיעו היסורים. הרכב הפסיק לעבוד. היה צורך להחליף את כל המנוע, מסתבר שהרדיאטורהודבק בעבר מספר פעמים, מה שהיה צריך הבודק לגלות בעין, הצמיגים לא היו זהים ואיבדו צורה וכיוון וניצלתי מתאונה.רק לאחר שהחלפתי את שני הגלגלים הקדמיים, הובהר לי מה מידת הנזק וממה ניצלתי. עד היום כמעט כל שבוע נמצא ליקוי אחר ברכב.

לאחר ששלחתי מכתבים לגורמים רבים ביניהם משרד התחבורה, הובהר לי כי חברה זו עובדת ללא רשיון כללובימים אלה מתנהל נגדם צו לסגירת המכון.זוהי חבורה של נוכלים, אשר מתיימרת להגיע לרמת מכון מורשה ואינה יכולה להתרומם.בימים אלה הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים ואם יש מישהו שנפגע מאותם מומחים -לא מומחים אשמח אם תיצרו קשר.

 

תודה רינה:roll:

פורסם

בהצלחה בתביעה.

בכל מקרה, לא חסרים נוכלים בארצנו. זה מקרה אחד ממיני רבים.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אוי אוי אוי. זה ידוע שבתחום הרכב יש המון נוכלים, ורמאים שעובדים בעיניים.

300 ש"ח זה ממש מכה, מכון כמו "קומפיטסט" לוקח 430 ש"ח וזה תלוי בסוג הרכב. (הם ממש בודקים כל דבר ברכב, אם זה תואם לרכב. מספרי מנוע, שלדה,וכו')

מה שאת מספרת זה ממש עצוב. וטוב שהזהרת את הציבור. משתתף בצערך.. עדי

פורסם

שיהיה בהצלחה, נשמח אם תעדכני אותנו על המתרחש עם התביעה.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

באמת חבורת נוכלים..חתפתי מכה לא רעה מתי שהם בדקו לי את האוטו.אחרי שבוע הכלפת שתי ציריות ומסרק הגה,ואיזה צינור מים עליון שרק הודות השם לא התפוצץ...אפילו לא סם לב לשיפוץ ראש מנוע,ושהאוטו חתף מכה מקדימה ו הגריל נשבר..הבדיקה שלהם זה באמת משהו.אחרי זה התכלתי לחשוב, שאולי נפתח גם מכון בדיקה.אפילו אני הייתי בודק את האוטו יותר טוב...לא נוראה...יום אחד יפה אולי מישהו יתפוס מפתח ברגים כבר, ישבור להם את הראש וישרוף את המקום :) בהצלחה בתביעה

 

בברכה גבי

Shift happens!:roll:

פורסם

נסיון מר עם ה ' מומחים ' מנע ממני למכור את הרכב לרוכש פוטנציאלי - פשוט מאד המכונאי השזוף יתר על המידה שהגיע לבדיקה דאג להשחיר גם את הרכב שלי בפני הלקוח ברמה שהבחור נבהל והתחרט .

זה לא להאמין איזו מגילה שהוא כתב , ממש הפך אותה לגרוטאה .

מיותר לציין ששבוע לאחר מכן נמכר הרכב לאחר בדיקה יסודית במכון אמיתי ומקצועי עם מצאי של הרבה הרבה פחות ריג'קטים .

אני מחכה ליום שבו אפתח בקבוק לכבוד הסגירה של העסק של חבורת החובבנים הגנבים שנקראים ' המומחה '

פורסם

סליחה, אבל גם רוב מכוני הבדיקה הם כסת"ח על קומבינה כמוכל דבר במדינה הזו, בלמי הם לא בודקים, מנוע הם מכסת"חים, הגה הם מנחשים ושילדה הם מעגלים, ממש מציאה...

לבדוק צמיגים גם אני יודע!

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אכן כן, "המומחה" היא בעצם רשת נוכלות קטנה שאם היית מכירה את האתר לפני קניית הרכב ומחפשת קצת

מידע עליו- ישר הייתה נדלקת לך נורה אדומה שהיית שומעת את השם.

 

גם אני, כמו אחרים, מחכה כבר לשמוע על סגירת רשת החובבנים הזאת.

 

מחכה לעידכונים ובהצלחה :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

היי רינה

מצחיק למה לאח שלי קרה את אוטו הסיפור רק שאצלו זה עדיין ממשיך.

אני אספר בקצרה

אני לפני שנתיים קניתי אוטו והמומחה הם אלו שבדקו את האוטו (ותודה לאל שפה היה לי נס האוטו מצויין)

אז המלצתי לאחי שיקח אותם לבדוק את האוטו

בקיצור הם בדקו לו את האוטו ואמרו את מה שתמיד אומרים אבל שורה תחתונה אמרו שהאוטו בסדר גמור ולא הוחלפו חלקים אבל אני גיליתי שכן ויםםםםםםםםםםםםםם של נזילות והבדיקה הייתה חובבנית מאוד והיו הרבה דברים שהם בכלל לא בדקו

רק אז הבנו כמה הם חפרים אבל אני חייב לציין שיש שם כמה אנשים מאוד אדיבים זה שהעסק דפוק לא אומר שהאנשים אהבלים

אז הינה אני יוצר קשר איתך והייתי מאוד מעוניין לשמוע איך היה נראה הדוח שנתנו לך בקניית הרכב ומה נסגר עם התביעה

 

תודה

רותם

×
×
  • תוכן חדש...