Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 בעיות בגיר אוטומטי


elisaa
שימו לב! השרשור הזה בן 5997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי סובארו B4 שנת 2000 מנוע 2000 גיר אוטומטי, אני יד ראשונה וכלל אני מאוד מרוצה מהאוטו,

לפני שנה בערך התחילה לי בעיה עם הגיר, אחרי נסיעה ממושכת פתאום הגיר מושך הילוכים ודופק חזר מאוד כאשר מחליף הילוכים, במיוחד בין הילוך 3 לרבעי מושך טורים עד 4000 גם כשלוחצים על הברקס מרגשים את הורדת ההלוכים חזק.

כבוי של האוטו והדלקה מחדש פותר את הבעיה. בהתחלה הבעיה הייתה מופיע פעם בחודש חודשיים. היום המצב יותר חמור ומופיע כמה פעמים בשבוע. האוטו עשה כבר 200,000ק"מ כול הטפולים במוסך סובארו ובזמן. כשהופיע הבעיה פנתי למוסך אבל כמובן כשהייתי שם הכול היה תקין חיברו את המחשב לאוטו ולא רשום שום תקלה בזכרון. ויעצו לי עם זה מופיע רק לפעמים אז לא כדי לגעת היום זה מופיע הרבה יותר וכבר מעצבן.

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?? לי כטכנאי אלקטרוניקה ניראה כמו בעיה חשמלית כי כשמכבים את המנוע ומדלקים מחדש כאילו לה היה כלום. חשבתי אולי המחשב של הגיר אבל אני לא יודע איפה הוא יושב.

דבר נוסף שמעתי על הבעיה הזו מעוד אנשים שיש להם B4 (גם להם יעצו לא לגעת) יכול להיות שזה בעיה ידוע ......

 

תודה מראש

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי הוחלפו ברכב שמן ופילטר שמן גיר אוטומטי ?

מכון לגירים אוטומטיים הוא הכתובת לדעתי,לטיפול בבעיה.

זו יכולה להיות בעיה אלקטרונית (אלקטרו פיילוטים בגיר) או מכאנית וצריך לבדוק ביסודיות.

דרך אגב אם היית עורך חיפוש בתחתית העמוד יש שרשור ממש דומה.

אם תצטרך לשפץ את הגיר יקחו לך בחברה כמעט כפול- פערי תיווך בהשוואה למכון חיצוני,כך שבכל מקרה לא הייתי ניגש לחברה.

נראה לפי מה שאתה כותב שהגיר מחליק או שהבעיה בטורק-בהנחה שהתקלה אינה אלקטרונית אלא מכאנית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אהיה זהיר אבל אני מעריך שבגלל שלא החלפת שמן ופילטר גיר ב-150K הראשונים של הרכב בעצם גרמת נזק לגיר.

לדעתי,זה לא רכבי קונצרן VAG שם יש ויכוח האם להחליף או לא.

היית חייב להחליף שמן ופילטר גיר עפ"י הוראות היצרן וברג שזה לא נעשה נגרם הנזק.

להערכתי,החלפת שמן גיר ופילטר גיר בתוספת נסיעת מבחן לאחר מכן במכון לגירים אוטומטיים יעזרו לפתור את התקלה שיתכן והיא מעבר להחלפת החלקים באלקטרו פיילוטים בגיר.

יש לאבחן במדוייק ולא להחליף חלקים לחינם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה אירעה אצלי בפולקסווגן בורה שהיתה עד לפני חצי שנה ברשותי(2000 סמ"ק, שנת 2000).

 

התברר שמה שנדפק זה חלק הנקרא "קוּלֶר"(cooler). תפקידו של הקולר לצנן את הגיר. כיבוי הרכב לכמה דקות (10 דקות אפילו) גורם להתקררות ואח"כ הכל פועל כאילו אין בעיה עד לתקיעה הבאה......

 

תבדוק את החלק הזה(עלותו סביב 1000 ש"ח מינוס פלוס). אם הסיפור נמשך זמן רב רוב הסיכויים שהגיר נפגע כבר.....

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה ה COOLER גם לחבר שלי יש גולף והייתה לו בעיה דומה ואז הוחלף ה COOLER, והאמת לא ניראה לי שניגרם נזק לגיר כי רוב הזמן הכול עובד 10 השהבעיה התחילה לא היה צריך בכלל להמתין מספיר היה לכבות את המנוע ולהדילק שוב והכול היה מיסתדר.

 

ושני שאלות לעניין: מישהו מכיר מכון גרים אמין וטוב באזור רחובות ראשון?? (ודרך עגב שמן גיר הוחלף בדיוק בזמן לפי הוראות היצרן כבר אמרתי שכול הטיפטלים בוצעו בזמן במוסך מורשה סובארו),

 

ושאלה שניה מישהו יודע איפה יושב המחשב של הגיר? (אני עדיין נעול על בעיה חשמלית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה היא לא בגיר עצמו,אלה ביחידת פיקוד של הגיר,גש למכון מתמחה ואל תפרק גיר או תשפץ,למרות שזה מה שיאמרו לך לעשות,אני יכול להעיד, היה מקרה של גולף,שכמעט והחליף גיר,ברגע האחרון בא לחוות דעת נוספת,לאחר חקירת המקרה והתופעה מתברר שישנה יחידת פיקוד לגיר היה שם לכלוך,פירוק היחידה,ניקוי והחזרתה - פתר את הבעיה וחסך אלפי שקלים,עוגמת נפש וירידת ערך עקב החלפת גיר- מה שבמוסך המורשה לא מצאו.

 

באם תרצה חוות דעת מקצועית נוספת -אם הינך מהצפון,דבר איתי בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 מקומות טובים:

1. "י.ס. גירים אוטומטיים" שברח' דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת, טל' 03-9303488 או ישירות לספי, חבר פורום זה,

057-3868964 און לשותפו יניב 057-4561723.

2. "מוסך אדמונד עשה לי טוב" שברח' הסתת 10 (בסמטה) א.ת חולון, טל' 03-6500613/4 ובקש את יורם.

הם עוסקים גם בשיפוץ ותיקון תיבות הילוכים אלקטרוניות וגם בדיאגנוזת רכב ממוחשבת וכו'.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מהצפון אבל הייתי שמח לדבר איתך

אמת שגם לי ניראה רק משהוא בפקוד. ליכלוך או בעיה של חמום יתר.

תשאיר לי טלפון וזמן נוח מתי להתקשר אלייך.

תודה מראש

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שלום לכולם

יש לי סובארו B4 שנת 2000 מנוע 2000 גיר אוטומטי, אני יד ראשונה וכלל אני מאוד מרוצה מהאוטו,

לפני שנה בערך התחילה לי בעיה עם הגיר, אחרי נסיעה ממושכת פתאום הגיר מושך הילוכים ודופק חזר מאוד כאשר מחליף הילוכים, במיוחד בין הילוך 3 לרבעי מושך טורים עד 4000 גם כשלוחצים על הברקס מרגשים את הורדת ההלוכים חזק.

כבוי של האוטו והדלקה מחדש פותר את הבעיה. בהתחלה הבעיה הייתה מופיע פעם בחודש חודשיים. היום המצב יותר חמור ומופיע כמה פעמים בשבוע. האוטו עשה כבר 200,000ק"מ כול הטפולים במוסך סובארו ובזמן. כשהופיע הבעיה פנתי למוסך אבל כמובן כשהייתי שם הכול היה תקין חיברו את המחשב לאוטו ולא רשום שום תקלה בזכרון. ויעצו לי עם זה מופיע רק לפעמים אז לא כדי לגעת היום זה מופיע הרבה יותר וכבר מעצבן.

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?? לי כטכנאי אלקטרוניקה ניראה כמו בעיה חשמלית כי כשמכבים את המנוע ומדלקים מחדש כאילו לה היה כלום. חשבתי אולי המחשב של הגיר אבל אני לא יודע איפה הוא יושב.

דבר נוסף שמעתי על הבעיה הזו מעוד אנשים שיש להם B4 (גם להם יעצו לא לגעת) יכול להיות שזה בעיה ידוע ......

 

תודה מראש

אלי

 

שלום

עניין של רכיב אלקטרוני פגום

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...