Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם קניתי רכב שנת 94 לאחרונה.. שלא היה מי יודע מה מטופח.. מהי העזרה הראשונה הממולצת?

ושלא תגרום ניקיון גם לכיס..

תודה

 

הרכב הוא פיאסטה לבנה..

 

ווקס.

הרכב לבן, לא מטאלי - אז ניתן גם לעשות פוליש לפני הווקס. כל העניין לא אמור לעלות יותר מידי, אני לא יודע כמה עולה פוליש.. אבל בקבוק ווקס לרכב לא אמור לעלות יותר מכמה עשרות שקלים.. ואם כן.. אז צא מאוטו דיפו ונסה את מזלך במקום אחר.

PEUGEOT // 306

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 417
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל אחלה מדריך כל הכבוד קיבלתי קצת מושג מה תפקיד הווקס-פוליש.

 

עכשיו לשאלה יותר טיפשית :)

 

אני רוצה לעשות ווקס לאוטו האוטו שלי בצבע כחול כהה (זה שבתמונה שלי) אני מניח שהוא לא מטאלי.. ווקס שקוני למשל של carplan והשמות שציינת יש אותם באוטו דיפו? והאם הווקסים הולכים לפי הצבע? זאת אומרת יש ווקס לרכב אדום-צבוה-כתום ? זאת הכוונה או שרק ההבדל בין צבע מטאלי לרגיל? (אני לא רוצה לסמוך על ה"יועצים" באוטו דיפו אני לא ממש מאמין שהם יודעים מה שהם אומרים)

והאם מורחים ווקס על רכב אחרשי טיפה (שהוא רטוב) או שהוא יבש?)..

 

יש לי כמה שריטות קלות שאני רוצה לטשטש....

 

תודה לעונים:)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

אני רוצה לעשות ווקס לאוטו האוטו שלי בצבע כחול כהה (זה שבתמונה שלי) אני מניח שהוא לא מטאלי.. דווקא נראה שכן - תעלה תמונה גדולה יותר וניתן יהיה להבחין. ווקס שקוני למשל של carplan והשמות שציינת יש אותם באוטו דיפו? אמור להיות, במידה ולא ניתן לרכוש את הקארפלן דרך האתר שלהם. והאם הווקסים הולכים לפי הצבע? לא. עם זאת יש "עפרונות" לתיקון הצבע, זה מגיע בצבעים. זאת אומרת יש ווקס לרכב אדום-צבוה-כתום ? לא. זאת הכוונה או שרק ההבדל בין צבע מטאלי לרגיל? כן. (אני לא רוצה לסמוך על ה"יועצים" באוטו דיפו אני לא ממש מאמין שהם יודעים מה שהם אומרים) וטוב מאוד שכך.

והאם מורחים ווקס על רכב אחרשי טיפה (שהוא רטוב) או שהוא יבש?).. אחרי שטיפה וייבוש, במקום מוצל ועל פח קר.

 

יש לי כמה שריטות קלות שאני רוצה לטשטש....

 

תודה לעונים:)

 

על לא דבר.

פורסם

במבט ראשון בתמונה נראה שהצבע לא מטאלי, אך כדי לוודא - האם כשאתה מביט על הצבע בשמש ישירה יש מעין "נצנצים"?

 

כמו למשל בתמונה הזו -

 

3bc6_12.JPG

 

או שהצבע פשוט וחלק כמו בתמונה -

 

8.JPG

 

שזה אגב פחות או יותר הצבע, כמדומני, שבו הרכב שלך צבוע.

פורסם
במבט ראשון בתמונה נראה שהצבע לא מטאלי, אך כדי לוודא - האם כשאתה מביט על הצבע בשמש ישירה יש מעין "נצנצים"?

 

כמו למשל בתמונה הזו -

 

3bc6_12.JPG

 

או שהצבע פשוט וחלק כמו בתמונה -

 

8.JPG

 

שזה אגב פחות או יותר הצבע, כמדומני, שבו הרכב שלך צבוע.

 

אממ לא אין נצנצים הוא חלק כמו בתמונה.. התמונה ששמת יותר בהיר משלי שלי זה כחול כהה יותר וחלק כן... :)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם
אם הוא חלק - אזי מדובר בצבע רגיל ולא מטאלי.

 

כל ווקס רגיל יתאים למשימה.

 

בהצלחה.

 

 

תודה רבה אחי ... אם הווקס יהרוס משהוובסוף זה מטאלי חשבונית תשלח אליך בהתאם :wink:

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

סתם הערת אגב -

 

אם אין לך ניסיון בביצוע ווקס,

הייתי מציע שתמצא חבר שכן מתעסק בזה ויש לו ניסיון,

או פשוט תשלם כמה שקלים כדי לראות איך לעשות את זה נכון.

 

אמנם לא כ"כ קל לעשות נזק עם ווקס כמו עם פוליש -

אבל זה בהחלט אפשרי.

 

שכן, הווקס מוריד איזושהי שכבה של צבע, דקה ככל שתהיה,

זאת בנוסף לעובדה שכדאי שיהיה שם מישהו שייעץ במידה ו"תיתקע".

 

בכל מקרה - שיהיה בהצלחה :)

פורסם
סתם הערת אגב -

 

אם אין לך ניסיון בביצוע ווקס,

הייתי מציע שתמצא חבר שכן מתעסק בזה ויש לו ניסיון,

או פשוט תשלם כמה שקלים כדי לראות איך לעשות את זה נכון.

 

אמנם לא כ"כ קל לעשות נזק עם ווקס כמו עם פוליש -

אבל זה בהחלט אפשרי.

 

שכן, הווקס מוריד איזושהי שכבה של צבע, דקה ככל שתהיה,

זאת בנוסף לעובדה שכדאי שיהיה שם מישהו שייעץ במידה ו"תיתקע".

 

בכל מקרה - שיהיה בהצלחה :)

 

בשביל זה אתה פה:-P... אין אפשרות לעשות ווקס רק על הקטעים עם השריטות הקלות\?

 

לפני 4חודש עשו לי ווקס באיזו תחנת דלק וראיתי איך הוא עשה בצורות מעגליות והשאיר את זה כמה דקות ואז הוריד את זה עם סמרטוט אחר וזה כאילו התפורר כזה... ככה זה עובד לא?

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

אפשר - אבל אם כבר, אז כבר - וכדאי לעשות את זה באופן קבוע,

במיוחד מפני שצבע כהה כמו שלך נוטה להשרף בקלות יתר בשמש הישראלית

(ורמז עבה - אם הוא עוד לא נשרף,

תתחיל להקפיד על ווקס כל מס' חודשים -

בערך 3-4 חודשים אמור להספיק, אפשר גם פחות,

אבל זה פחות או יותר סביר).

 

אם ראית פחות או יותר זה אמור להספיק -

לא צריך יותר מדי ידע כדי לעשות את זה.

 

דאג לפצל את העבודה לקטעים,

כדי שהווקס לא יתקשה יתר על המידה

ותוכל להסיר אותו בלי משחזה :lol:

 

וכן - מה שתארת זה פחות או יותר התהליך.

גם איתמר תאר את התהליך טוב מאוד בתחילת השרשור.

פורסם
אפשר - אבל אם כבר, אז כבר - וכדאי לעשות את זה באופן קבוע,

במיוחד מפני שצבע כהה כמו שלך נוטה להשרף בקלות יתר בשמש הישראלית

(ורמז עבה - אם הוא עוד לא נשרף,

תתחיל להקפיד על ווקס כל מס' חודשים -

בערך 3-4 חודשים אמור להספיק, אפשר גם פחות,

אבל זה פחות או יותר סביר).

 

אם ראית פחות או יותר זה אמור להספיק -

לא צריך יותר מדי ידע כדי לעשות את זה.

 

דאג לפצל את העבודה לקטעים,

כדי שהווקס לא יתקשה יתר על המידה

ותוכל להסיר אותו בלי משחזה :lol:

 

וכן - מה שתארת זה פחות או יותר התהליך.

גם איתמר תאר את התהליך טוב מאוד בתחילת השרשור.

 

 

איזה סבלני אתה אחי חחח

 

וואלה תודה:arrow: אני יעשה בשבת ויעלה תמונות קצת...הפרוייקט הבא קליפרים בכחול :)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם
שלום לכולם.

האם מישהו ניסה את הציפוי הנאנומרי?

יש צורך בזה באם הרכב עובר "טיפול ווקס" כל חודשיים?

והאם זה בא להחליף את הווקס או בנוסף לו?

 

תודה.

 

 

אני ניסיתי - על כמה רכבים.

 

אלברט, הציפוי בא בנוסף לווקס - נותן הגנה נוספת.

 

ממליץ לנסות :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על התשובה.

השאלה האם שווה את ה- 110 ש"ח (כולל משלוח), ומה קורה כאשר אני צריך "לחדש" את הציפוי?

צריך לבצע רק את הנאנומרי, או, ווקס ואז נאנומרי?


×
×
  • תוכן חדש...