Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה מותר ומה אסור בישראל מבחינת שינויים מכניים לרכב?


שימו לב! השרשור הזה בן 6044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצד שני, תחשבו על זה. עם היה מותר לכל אחד לעשות באוטו שלו מה שהוא רוצה, בלי לקבל על כך אישור, תחשבו מה כל הערסים, (שגם ככה מגזימים עם כל התוספות שעל המכוניות שלהם) היו עושים...

כל מכונית שניה הייתה מצויידת באגזוז הכי מרעיש. שלא נדבר על כמות האורות שהייתה בוקעת מהרכבים שלהם.

 

טוב שכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם "טוב שכך.."

אכן , טוב שאין מלא ערסים שנוסעים עם אגזוז מרעיש.. אבל לא טוב לי עם זה שכל דבר שאני עושה עם הרכב שלי שחורג מהצורה בה היצרן מכר לי אותו הופכת אותי לעבריין.

אני לא רואה איך שינוי בהספק של המנוע של הרכב שלי פוגע באזרחים אחרים שחולקים איתי את הכביש.. או למה אסור לי לשים מידה גדולה יותר של חישוק ברכב שלי..

נכון, סביר להניח שמידה גדולה יותר של חישוק תגרע בהאצה של הרכב ואף יכולה לשבש את יחסי העברת ההילוכים ועוד בעיות אחרות - אבל זאת בעיה שלי. ואם אני מחליט לעשות את זה זה דבר שאני נאלץ להתמודד איתו ולקבל את ההשלכות שלו ולא אף אזרח אחר. זה לא יהווה סיכון לאף אחד אחר שחולק איתי את הכביש..

נ.ב - רק לציין שברוב המדינות בעולם (שיותר ותיקות מישראל בהרבה) מצאו לנכון לא להתערב יותר מידי בשינויים שעושים ברכב.. ואף מאשרים לאנשים פרטיים לבנות רכבים בעצמם ולקבל עליהם רשיונות רכב.. הם עוברים בדיקות זיהום אויר , בלמים , חוזק שלדה , תאורה וכו'.. בדיוק כמו כל רכב אחר ובמידה ונמצאים תקינים הכל תקין..

משום מה , פה בארץ , הדברים תמיד נהייה מסובכים ומסורבלים מידי לאזרח..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא ידע כלום כל עוד לא תעשה תאונה עם נפגעים ויגיע בוחן תנועה.

טסט אתה תמיד יכול להחליק לבחור 100-200 שקל ליד והוא יעביר אותך גם אם תביא לו חיפושית 6ל' טורבו , רק אל תגיע למצב שמשטרה שולחת בוחן תנועה!

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע של רצינות, אני חושב שמצד אחד ה"ישראלי הממוצע" (אם יש דבר כזה) לא ידע גבול אם יורדו כל המחסומים, ותראה גלגלי 22 אינץ' על פיאט אונו, מה שלא בטיחותי ולא רצוי, ומצד שני האטימות לכל נושא השינויים ברכב (ולתרבות מוטורית בכלל) כה גדולה עד שכל פיפס אסור.

 

לדעתי הפתרון היה לחייב בדיקת מעבדה (טכניון) מחמירה כנגד מדדים מקובלים של יכולת בלימה, נראות אורות ואיתותים, יציבות דינאמית, זיהום אוויר, רעש וכו'. אם הרכב המשופר מהתחת/הבנוי בגראז'/המיובא מסדנת "מיקו המתגרזן" עומד במדדים אלו כמו רכב סטנדרטי ומהווה כלי בטוח ותקין - בבקשה, סע על הכביש באופן חוקי. אם הרכב לא עומד בדרישות החוקיות לא יקבל רשיון רכב.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

זה בדיוק מה שאני חושב וזה מה שרשמתי..

צריך לעשות בדיקות מסויימות שייקבעו לפי תקן ומדד קבוע. ואם אתה עומד בהם תהיה רשאי לקבל אישור לרכב..

ככה זה עובד בכמה מדינות אחרות שאני מכיר ולהם אין יותר מידי בעיות עם השיטה.. בארץ , כנראה שזה לא יהיה בזמן הקרוב..

אז מה עושים ? מוותרים על התחביב ועל אהבה שלי בחיים ? -

לא. פשוט מתמרנים בתוך החוק ומנסים לתכמן ומקווים שיום יבוא וגם במדינה שלנו ייפתחו קצת את העניים וייקבעו חוקים מסודרים והגיוניים לגבי זה..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם כל מילה שלכם, ונכון שאכשיו הדרך היחידה היא לתמרן בין החוקים ולהפוך לעבריינים.

ולכמה שרשמו איך אפשר לתמרן בין החוקים, הקטע בדיון לא מה אפשר לעשות שלא יסימו לב, אלה מה אפשר לעשות לפי החוק!

שוב בחזרה ל2 (או יותר) שמעלי, מה אפשר לעשות כדי לזרז את התהליך שהוסבר? האם מכתבים והפגנות יעזרו?

ועוד דבר, בחוק רשום שאין לעשות שינוי מבנה(?) בלי אישור(!), כלאמר אם יתנו לנו אישור, הכל יהיה חוקי, האם זה אפשרי בארצינו לקבל את האישור הנ"ל בלי שוחד של אסרות אלפי שקלים?

 

מיכאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב , לפי החוק - הכל אסור.

כל דבר שאתה עושה כעקרון יכול להכנס , במידה ומתעקשים, תחת שינוי מבנה / שינוי תצורת מנוע..

להפגין ? הלוואי והיה עוזר.. מול מי תפגין ? משרד התחבורה ? הם ייצאו ויגידו לך שלהם זה לא אכפת ורק צריך אישור של ממשלה ושינוי חוקתי..

אז תלך להפגין מול הממשלה - הם ייצאו ויגידו לך שהם לא מבינים מה הבעיה ולמה אתה מפגין מולם, להם זה לא ממש משנה, לך להפגין מול איגוד המוסכים / יבואני הרכב , כי הם אלו שטוענים ששינוי מבנה הוא לא תקין..

תלך להפגין מולם והם ייצאו וייצחקו עליך בטענה שזה בכלל לא קשור אליהם..מבחינתם הכל סבבה.. אתה צריך להפגין מול הטכניון כי הם אלו שטוענים שהשינויים יכולים להוות מפגע בטיחות..

תלך להפגין מול הטכניון וייצא לך מהנדס זועם וייראה לך שאין להם שום קשר לזה. הם פועלים לפי הנחיית משטרת ישראל..

תלך להפגין מול המשטרה - כאן יש שני אפשרויות :

א) ייצאו לך שוטרי יס"מ ויפוצצו אותך מכות וייעצרו אותך על הפרת סדר..

ב) הם יישלחו אותך להגין מול משרד התחבורה (סעיף א')..

וככה תבזבז עשר שנים של הפגנות מול משרדים ואיגודים שונים.. כאשר אתה לא יודע בכלל מי אחראי על זה .. והאמת ? שגם הם בשיא הכנות לא ממש יודעים. ככה המדינה שלנו מתנהלת. (לא רק בענף הרכב..)

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולכם,

מדינת משטרה? או חיים בפשרה.

לגבי חוקיות העניין,הרבה דברים טובים נכתבו לפני,אך

מה שמותר על פי חוק! זה החלפת רכיבים/חלקים תחליפיים תואמים למקור!

וכאן גיבורי ורבותי,צריך להיות עו"ד או להתייעץ עם אחד. אני בטח לא הכתובת.

הכוונה היא,שהם שם למעלה חכמולוגים לא קטנים בצרוף סוללות עורכי הדין שלהם.

להם מותר לקחת חוק פשוט ותמים,ולהפוך אותו לפושע.ומי מקבל שם עונש?

אנחנו לא "חברי כנסת",אך אפשר להשתמש ברעיון.

חלקי "אפטר מרקט" לא חסר לנו,וטוב שכך.(אולי קצת כסף)

עכשיו המשימה היא לשפר אותם,(הגדרת החלק,לפני הפעולה העבריינית של הרכבתו) להגדרות החוק.:conf:

גלגלים,(ג'נטים "מגנזיום")כנף בינונית,(ספוילר "747")חצאיות,(של "נשף")טמבונים,(לא של "נסקאר")

קוסמטיקה,(פנינה רוזנבלום)מערכת,("5000W")צבע,(כמו של "נסקאר")מפלט,(אגזוז "לחץ")וכו' ועוד ירקות.

כל זה מותר בגבול הטעם הטוב! טמבונים לא מצועצעים,מפלט לא מרעיש ומזהם,גלגלים במידות תואמות.

וברור שגם פילטר אויר/שמן,בלמים/בולמים,ועוד רכיבים ברורים,מקובלים להחלפה.ומותרים חוקית!

 

נניח והרכבתם בולם חליפי.(קוייל-אובר 200 מצבי כיוונון)מה הבדלו(מבחינה משפטית)מבולם חליפי,(מונרו נגיד)

חוץ מזה שהוא בטיחותי יותר!(בבולמים חליפיים יש טובים יותר/פחות מהמקוריים)שוטר כלשהו אומר/עושה לכם

שזה בולם משופר ולא מקורי,הדבר היחיד שאתם אמורים להגיד:זהו בולם חליפי.!ועדיף שירשום את זה! מבחינה משפטית

יכול להיות שתתכלו בסיטואציה שהבולמים החליפיים עברו איזו שהיא בדיקה מוסדית וקיבלו אישור מכירה,אבל נראה לכם שעברו

מסכת עינויים כמו של היצרן? שדרך אגב מנסה להגיע לפשרה בין נוחות/בטיחות/ביצועים לבין מחיר.

לאותו הבולם שלכם,אפשר גם לקבל(ברוב המקרים)בדיקות ונתוני מעבדה מהיצרן שלו.ועם זה להגיע(לאן שלא יהייה)

בצרוף חשבונית הרכבה,ולנסות להקביל עם הבולם החליפי ונתוניו אשר "מותר" להרכיב,ומהר מאוד יהייה ניתן להבחין

שאותו בולם חליפי(מקצועי)שאתם הרכבתם ברכב,עולה בנתוני בטיחותו ומחירו מהשני והפשוט! ושאותם גורמים יסבירו

לכם שלא,ומותר רק להרכיב את הבולם הפחות בטיחותי שמרחק הבלימה(לא עצירה)שלו גדול יותר.עכשיו עם אפשר לצרף

לזה הוכחות מתועדות לגבי מרחקי בלימה בין שניהם(מקורי/חליפי,מקצועי)זה מאוד יעזור .

המטרה: משפט,בוחן ראשי וכו' ואפשר לצרף עו"ד המבין בתחום.(ויש הרבה טובים,ולא יקרים)

לגבי אותה "בדיקה" של הבולם החליפי שמותר,זוהי זכותכם המלאה והלגיטימית לקבל נתונים ופרטים בכתב.(טכניון וכו')

רעיון טוב שאפשר להוסיף: לנסוע כשהבולם המקצועי מורכב ברכב,למכון בדיקות קנייה או מעבדה לרכב ולקבל בכתב

נתוני בולם,באופן ממוחשב.ולהוסיף לכל זה בולם חליפי/מקורי ואז בכלל לא תהייה בעיה,ורוב הסיכויים שתצליחו.

 

כנ"ל באותו ההקשר,לבלמים ושאר חלקי בטיחות.

נכון שכל זה בלבול מוח(וקצת כסף) אבל זה חוקי לחלוטין! ורוב ההוכחות לצידכם.

אם הצלחתם,תקבלו אישור בכתב-להציג לכל נציג מציק,ממוסד כזה או אחר,ופתרתם לכם ולבאים אחריכם עוד יותר כאב ראש

ויש מצב שבסופו של תהליך זה יעלה פחות מדו"ח/הורדה,פרוק/הרכבה כל פעם!

זו גם דרך מומלצת ונכונה. ורצויה כדי להעיר שם מתים.

 

ומה קורה עם חלקים ללא קשר לבטיחות?(שלכם,שלהם,הולכי רגל,נוסעים בכביש ואזרחים בכלל)

לדוגמה: "פילטר פתוח". אם תשימו אותו נסתר בקופסת האויר(אייר-בוקס) אין בכלל בעיה.

ואם בחוץ הוא נגלה לעיניו של האיש הלא נכון,והוא אומר את אותו משפט מעצבן "משופר,לא חוקי או לא מקורי)

במקרה הזה גם תופש עיניין החליפי,הכוונה להגיד חליפי! ולא להוסיף דבר מלבד השאלה למה. למה זה לא חוקי(יש חוק כזה?)

משופר או לא תואם למקור.הדבר היחיד(אם נפלתם על אחד...)שיש לו להגיד זה "מרעיש",ולגבי זה אתם צריכים

לשאול אותו על סמך איזה מכשיר מקוייל ומאושר על ידיי המשטרה/גוף/מדינה אתה מתכוון לרשום לי דו"ח או הורדה.

וכל זה לפני שהוא עושה מה שזה לא יהייה. חשוב לי להבהיר שהדו-שיח בינכם חייב להתבצע בצורה רהוטה,בלי שום

קול רם וויכוח. ואם קרה והוא רשם/עשה תלכו למי שקשור ישירות לאותו הגורם,דרגה אחת מעל,ותשאלו אותו בנימוס

על מה בדיוק קיבלתם את ה-X,ואתם לא מבינים למה זה לא חוקי,ואיך זה קשור לשינוי מבנה כזה או אחר?

ואם הוא יגיד לכם מרעיש,תענו אותו הדבר בדיוק.ועם תמשיכו בעקביות ונימוס דרך-ארץ בלבד,רוב הסיכויים שתגיעו

בסופו של דבר לאותו בן-אדם נכחד שעובד באותו מוסד ואמור לשרת את האזרח,ויבין שאין שחר ובסיס ל-X,ויצאתם צדיקים

ביחד איתו. במקרה של משפט במקרה כזה,אתם יוצאים זכאים!(ואל תשכחו בנימוס,"זהו פילטר חליפי תואם למקור")

 

שינויי מרכב ומבנה?

שינוי מבנה כהגדרתו בחוק,אני לא יודע ואני ינסה לברר,אבל מההגדרה אפשר להבין שמדובר על מבנה.

לא מדובר על רכיבי עזר,לדוגמה:צינורות,פילטרים,מצננים,אלקטרוניקהואפילו:סעפות,מזרקים,בוקסות,תושבות,מצמד,מפלט

מחליף-חום(אינטרקולר) וכו'.

כן מדובר על:מנוע,גיר,מכלולי הנעה,זרועות,מתלים,מסרק הגה,תצורת הנעה וכו'.

הכוונה לשינוי אשר משנה את תצורת המקור ויעודו.ולא אחד שבא להחליפו! לדוגמה: עצמות-עצה במקום מק-פרסון,4X4 במקום

4X2,וגם נפח מנוע,רוחב/קוטר צמיגים,טורבו וכו'.

שינויי מרכב כנ"ל.לא מדובר על: חצאיות,טמבונים,ספוילר,אביזרי יופי,רשתות וכו'.

כן מדובר על:ניפוח כנפיים,(לא תפיחות)דלתות שחף,טמבונים גדולים,ספוילר ענק,אורות לא תקינים,(פנסים מכוסים ולכן לא מאירים)

תוספת אורות,גלגלי הגה שבמקור היו עם כריות אויר,מס' דלתות שונה מהמקור או לא נפתחות וכו'

 

בקיצור כמו שכבר אמרו לפני,צריך לדעת לפרש את החוקים ולשפר אותם לרצונותינו,ובמקרה הזה גם לעבוד יותר עם מוח ולא כוח.

 

בכללי אפשר גם אפשר,ואפשרי לחיות במדינתנו "המתקדמת" עם תוספות ושיפורים נכבדים,עם רק יודעים איך!

 

משהו שכתבתי בהודעתי,השניה "פורק לחץ,בשביל?" בדביק.

בעניין "חוקיות" החלפת/שינוי מכלולים ברכב,"רק בישראל" מסוגלים לשאול:

אם פורק אחר מהמקורי,חוקי?

ואני בכלל לא מאשים או בא בטענות,זה פשוט מבאס ומרגיז אותי שאני צריך להגיב על שאלה רטורית!

במדינה שלנו אין חוקי/לא חוקי לגבי שיפורים ושינויים.זה נראה להם,וההוא לא.:mad:

כעיקרון,הרבה דברים ניתנים להחלפה/שינוי בלי שיעשו לנו כאב ראש,וזה כולל פורק.

אבל כל בוחן מ...יכול להחליט שלא בא לו על הרעש,או שהמפלט/ידית הילוכים לא מקוריים ו...:evil:

למרות שזה לא כתוב לו בשום מקום.סתם יש להם הוראה בעל"פ לגבי "שיפורים" (ככה אני חושב/שמעתי)

מה שכן כתוב להם,מתייחס לשינויי "מבנה-מרכב".מה הקשר ל ידית,דוושות,הגה/ספוילר,טמבון,אגזוז,אינטרקולר (בגבול הטעם הטוב)

אבל אם V8 בהונדה וגלגלים של ג'יפ בגולף,אני מסכים עם הבוחנים,וכל שאר "החמולה" הלא הגיונית הזו.שרק חלקם המועט

מבינים באמת בתחום הטכני/שיפורים ובאותה נשימה גם בני אדם. ולא יעשו כלום מלבד בדיקת רשיונות. לגיטימי!

אנחנו צריכים להיות יותר אסרטיבים בענין,ולא להסכים לכל גזירה של כל בוחן. סתם חומר למחשבה!

 

:wave2:R5T

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JACKO כמו שכתבתה, בסוף סעיף א' כתוב משהוא כמו "אלה אם יש אישור ממשרד המשהוא.."

זאת באצם השאלה שלי, איך מנסים להשיג את האישור הנ"ל

R5T גרמתה לי לחשוב ממש ממש ברצינות בנושא, צודק כמאת בכל מילה! כימאת, כי למאשל אם אני רוצה להרכיב בלמים של PORSHE לHONDA, סתם דוגמא, אז אני צריך מתאמים מסויימים, ולפי איך שאני מבין את החוק, המתאמים בידיוק נכנסים בהגדרה של "שינוי מבנה", אבל שוב, באמת רעיון מצויין לקומבינות.. לא חשבתי על הדרך הזאת אף פעם

ורק אם אתה יודע: מסמכים שמוחיכים את טענתי ממש יעזרו בכל התהליך שהסברתה, איזה מסמכים כדאי להחזיק בתא הכפפות, היכן מסיגים אותם, וכו'?

אבל הרעיון שלך מגניב, אכשיו אני לא יפחד לשפר טיפה

 

מיכאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המסמכים אתה לא מחזיק באוטו , אתה הולך איתם למשרד הרישוי ומכניס את הכל ברשיונות של הרכב (אם הבנתי נכון).

יותר מדי כאב ראש , יותר מדי אטימות בממשל , מספיק רק להתקין ולהגיד חליפי - אם אומרים לך רעש או זיהום - תבקש תוצאות מדידת מכשיר מכוייל מאושר ע"י משרד התחבורה - אין להם - אין דו"ח או הורדה מהכביש.

אבל צריך להתחיל להפגין , זה מתחיל כאן ועכשיו , הפגנה בלתי חוקית בכיכר רבין - אני מתחיל שרשור חדש , תסתכלו בפורום!!!

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגרו לך את השרשור יותר מהר מהזמן שייקח ליס"מ לסגור לך את ההפגנה.. :lol:

 

בכל מקרה , זה מה שבאתי לרשום לך לגבי ההפגנה :

 

נו באמת.. תהיה רציני..

מה תעשה בדיוק ? תעמוד שם עם שלטים של :

" העם רוצה פילטר פתוח !! "

" אגזוז, אתה חסר. "

" ק קא קאמ קאמשפ קאמפשט חם "

 

אני בהחלט אדם שמאמין ותומך בהפגנות . הפגנות הן צורת הדיבור הלגיטימית בכל משטר דמוקרטי ואפילו הייתי מגזים ואומר שעל אדם חלה חובה להפגין בעד דברים בהם או מאמין..

אבל הפגנה בסגנון כזה ועל נושא כזה שולי בחברה לא ממש תזיז משהו.. רוב הסיכויים שבכלל לא יבינו על מה אתה מפגין שם .. ומה שייקרה זה שייהפכו את זה לבדיחה של כחצי דקה (במקרה הכי אופטימלי) בחדשות..

כשהספורט המוטורי בארץ יתחיל להתגלגל קצת ולקבל יותר ויותר חשיפה וכשייחלו להתקיים כאן מירוצים חוקיים על בסיס קבוע.. אז , אולי אנשים בעמדות גבוהות יותר ייראו שלאריה אין בעצם שיניים ושהמדינה ממשיכה להתקיים כרגיל גם כאשר אישרו מירוצים , אז , אולי אז , הקרקע תהיה מספיק פורייה כדי שנוכל לקחת את זה צעד אחד קדימה..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חופשי השרשור הזה נסגר מהר מאוד.

לא נורא , אנחנו נגיע לשם.

אז אני מניח שהגענו לשלב סיכום כאן , עוד אין ממש מה להפגין או למי לפנות , אם אתה מוכן לכאב הראש אז רוב החלקים אתה יכול להוכיח שהם בטיחותיים ולא מזהמים ולהחזיק אותם מחוברים לאוטו , ובכלל לרוב השינויים לא ישימו לב בכלל כל עוד לא תגיע לבוחן תנועה.

לפחות לא העיפו אותי...(עדיין :roll:)

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- אם אומרים לך רעש או זיהום - תבקש תוצאות מדידת מכשיר מכוייל מאושר ע"י משרד התחבורה - אין להם - אין דו"ח או הורדה מהכביש.

מה שאני מתכוון, זה שבמקום לבזבז את הזמן היקר שלי, אולי אני יכין מראש את האישור הזה? הבעיה היחידה תיהיה להוחיך שכשהוצאתי את האישור, כבר היה מותקן אצלי החלק ה"חילופי".

תראו, אני מודה, אני פחדן, ואני מעדיף שיהיו לי כמה שיותר אישורים לפני שאני מתחיל להוכיך שהחלק הוא "חילופי" ולא משופר

 

מיכאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל זה אתה צריך לסיים את כל ההתקנות , לקחת את הרכב לטכניון או למכון טסטים מאושר של משרד הרישוי ולהתחיל בבדיקות , לקבל אישור חתום ע"י מי שבודק (חתימה אישית וחותמת המקום - כולל תפקיד ודרג) של כל התוצאות , כמה זיהום יש לרכב , כמה רעש הוא מייצר , כל מה שצריך , כל דבר שתוכל להוציא לו אישור שהוא בטיחותי ועומד בתקן אירופי (כמובן בתוספת כל החתימות שהזכרתי) אז לרוב שוטרי התנועה שיעצרו אותך ויבקשו אישור לא יהיה כח להתעסק בזה.

תאמין לי , הרבה יותר פשוט לבקש מהשוטר להביא אישור ל"תוצאת מדידה מדויקת של כמה דציבלים וחמצן חד חמצני יוצאים לך מהאגזוז" ולהראות שהמכשיר כוייל לפני הבדיקה ושהוא אושר ועומד בתקנים של המשטרה משרד התחבורה והממשלה.

להם אין מכשירים כאלה , למה שתכין אישורים נגדם?

אל תלחם בטחנות כח , הן רחוקות מדי , קודם תחכה שאחת תבוא אליך.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...