Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורק לחץ.בשביל?רעש,סאוונד,ביצועים או הספק?


R5T
שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל הכבוד!

+1

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם שוב,

 

בעניין "חוקיות" החלפת/שינוי מכלולים ברכב,"רק בישראל" מסוגלים לשאול:

אם פורק אחר מהמקורי,חוקי?

ואני בכלל לא מאשים או בא בטענות,זה פשוט מבאס ומרגיז אותי שאני צריך להגיב על שאלה רטורית!

במדינה שלנו אין חוקי/לא חוקי לגבי שיפורים ושינויים.זה נראה להם,וההוא לא.:mad:

כעיקרון,הרבה דברים ניתנים להחלפה/שינוי בלי שיעשו לנו כאב ראש,וזה כולל פורק.

אבל כל בוחן מ...יכול להחליט שלא בא לו על הרעש,או שהמפלט/ידית הילוכים לא מקוריים ו...:evil:

למרות שזה לא כתוב לו בשום מקום.סתם יש להם הוראה בעל"פ לגבי "שיפורים" (ככה אני חושב/שמעתי)

מה שכן כתוב להם,מתייחס לשינויי "מבנה-מרכב".מה הקשר ל ידית,דוושות,הגה/ספוילר,טמבון,אגזוז,אינטרקולר (בגבול הטעם הטוב)

אבל אם V8 בהונדה וגלגלים של ג'יפ בגולף,אני מסכים עם הבוחנים,וכל שאר "החמולה" הלא הגיונית הזו.שרק חלקם המועט

מבינים באמת בתחום הטכני/שיפורים ובאותה נשימה גם בני אדם. ולא יעשו כלום מלבד בדיקת רשיונות. לגיטימי!

אנחנו צריכים להיות יותר אסרטיבים בענין,ולא להסכים לכל גזירה של כל בוחן. סתם חומר למחשבה!

 

ד"א לגבי הדביק,WOW,לא לזה התכוונתי,פשוט ראיתי שאלה בפורום,הסתכלתי על כל אותם נושאים,ואמרתי לעצמי

למה שלא כל אחד ידע את מה שאני יודע.מניסיון בעיקר,וגם הרבה קריאה!

ואני לא מחזיק מעצמי "ד"ר לפיזיקה גרעינית" .

 

ולגבי פורק 50/50 ?

לא התיחסתי אליו ואני מבקש ממנו סליחה,(וגם ממכם) שכחתי אותו לגמרי.

אין לי ניסיון איתו,ראיתי כזה בעיניים ולא היה לו אפשרות שינוי יחס ה 50/50.

התייחסותי אליו היא כמו לפיצה עם פפרוני,כל אחד והטעם שלו.

אבל אם ישנו דגם בעל אפשרות שינוי יחס,זה יכול להיות הטוב משני העולמות,אך 70/30 לטובת עולם החיצוני.

רק שתדעו,הוא לא פופולרי,ולדעתי גם לא מקצועי לשיפורים ברמה גבוהה.

 

תודה רבה לכולכם על התיחסותכם,ובקרוב אצלכם!

 

 

:wave2:R5T

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

file.php?n=1057&w=o

 

בצד ימין, בין הטורבו לאינטרקולר, ממוקם BOV (תקנו אותי אם אני טועה) הרחק הרחק מהמצערת. איך זה מתיישב עם מה שכתבת ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא אמר שחייב , הוא אמר שזה מה שמקובל . והוא צודק .

 

רוב המכוניות מתקינות את הפורק קרוב למצערת .

 

אצלי ב RS זה היה כמו בתמונה , לפני האינטרקולר . בבמוו זה קרוב מאוד למצערת .

 

שתיהן גדשו ללא בעיה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, ישנם רכבים מוגדשים שהפורק מגיע בילטאין על הטורבו, זה אומר שהוא נימצא בנקודת גדישה הכי רחוקה מהמצערת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה זה סותר את מה שהוא כתב, פורק על טורבו הוא גם הכי רחוק שאפשר מהמצערת וגם הכי קרוב למקור חום הכי קיצוני באוטו.

 

אחרון ודי.לגבי מיקום הפורק?

ישנן המון ספקולציות בנושא. כעיקרון בסיסי המיקום לא קריטי!

אך כמובן חייב להיות אחרי היציאה מהטורבו,ולפני הכניסה למצערת!

אבל הגיוני לחשוב,שמבחינה טכנית רצוי למקם קרוב למצערת,לפי תנועת רכבות האויר.

דבר אחרון,לא ליד מקור חום ומכות.

 

 

R5T

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה זה סותר את מה שהוא כתב, פורק על טורבו הוא גם הכי רחוק שאפשר מהמצערת וגם הכי קרוב למקור חום הכי קיצוני באוטו.

 

שלום לך, גרשון.

 

R5T כתב:

אחרון ודי.לגבי מיקום הפורק?

ישנן המון ספקולציות בנושא. כעיקרון בסיסי המיקום לא קריטי!

אך כמובן חייב להיות אחרי היציאה מהטורבו,ולפני הכניסה למצערת!

אבל הגיוני לחשוב,שמבחינה טכנית רצוי למקם קרוב למצערת,לפי תנועת רכבות האויר.

דבר אחרון,לא ליד מקור חום ומכות.

 

R5T

 

הטורבו "מחולק" לשניים.

הטורבינה, שעוברים דרכה ובמגע איתה, הגזים החמים של הפליטה.

והחלק השני, המדחס, אשר יונק אויר "קר" ומחמם אותו תוך כדי תהליך הדחיסה.

 

תסביר לנו בבקשה גרשון, איך הגעתה למסקנה שהחלק של המדחס מגיע לטמפ' גבוהה כשל

האגזוז.

ואיך כל מה שכתבתי, סותר את, מה שזה לא יהיה שאמרת?

 

 

:wave:R5T

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

איזה כתבה אהבתי את ההשקעה שלך,

ללא ספק הפססס של הפורק כשאתה מעביר הילוך

מכניס בך עוד אדרנלין

משו מדהים..

dxznbk4eqmyd.bmp

 

בברכה L1qwideR.

מעצב חתימות גרפיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...