Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקשר למרצדס C180 2007


ToSToS
שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי שכנה שמוכרת את הרכב הנ"ל עם ק"מ יחסית נמוך 10K.

 

השאלות שלי היא בקשר לסחירות שלו. באותה שנה בדיוק נכנס דגם חדש של C-CLASS.

 

לכן אני חושב שהסחירות של הרכב הנ"ל צריכה להיות יחסית מאוד נמוכה.

 

כמה מתחת למחירון הייתם משלמים תמורת רכב כזה? כלומר מה המחיר הראלי לרכב הנ"ל? ידוע לי שהמחירון על הרכב הנ"ל ללא התוספות הוא 248K כולל התוספות הוא 260K

 

בנוסף ידוע לי שבזמנו יבואן מרצדס נתקע עם הרכבים הנ"ל והעיף אותם במחירים ממש נמוכים עם אבזור ממש גבוה (חבילת ספורט). מישהו יודע באיזה סכום היה ניתן לקנות את המרצדס הנ"ל ליפני שנה מהיבואן?

 

ומה בכלליות אתם חושבים על הרכב הנ"ל?

 

אני מאמין שאם היא לא תמכור את זה לי היא תעשה טרייד-אין, כמה לדעתכם הסוחר יתן לה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוחר תמיד יתן לה 15-20% פחות.

אל תשכח שיש לו הוצאות פרסום על הרכב ושבד"כ רכבי יוקרה אינם נמכרים במחירון.

כך שגם הואמ מחירון לא יקבל ויקח זאת בחשבון.

אם הרכב שווה 260K היא תקבל עליו לא יותר מ-210K ולכן היא לא תמכור לסוחר.

תנסה להוריד לה 10K ותקח את הרכב,כי אם נכנס דגם אחר באותה שנה,אכן יש קצת בעיה עם הסחירות אבל לרכבי יוקרה תמיד יש ביקוש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאו דווקא. אם היא תקנה חדש מהסוכנות, סיכוי טוב שתקבל מחירון (למשל, במקום הפחתה ממחיר הרכישה, כפי שנהוג ברכבי יוקרה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שכנה שמוכרת את הרכב הנ"ל עם ק"מ יחסית נמוך 10K.

 

ומה בכלליות אתם חושבים על הרכב הנ"ל?

 

 

לא רוצה לקלקל לך את מצב הרוח, אבל אני לא הייתי נוגע ברכב הזה.

 

מנוע: מדובר במנוע רועש, לא מעודן, חסר נשיכה של ממש.

אבזור - נמוך ביחס למצופה מרכב כזה: קסנון - אין. מושבים חשמלים - כיוון חלקי ובלי זיכרונות. הנדסת אנוש לקויה - שים לב שצג ההילוכים כמעט ולא קריא.

יד - אתה תהיה יד שנייה לרכב בן שנה בלבד, איך תמכור אותו אם יקרה איזה בלת"מ?

 

אחי קנה בערב ראש השנה רכב כזה, שנת 2005 מיד ראשונה עם מנוע 2400 ברמת גימור אלגנט.

אני לפני קצת יותר משנה חיפשתי רכב חדש וקיבלתי רכב כזה (2400) לסוף שבוע. בסוף רכשתי אלטרנטיבה טובה בהרבה ובמחיר זול יותר.

כך שאת הרכב אני מכיר - יש אפשרויות טובות יותר בשוק - אתה מוזמן לפנות בה"פ אם זה מעניין אותך.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בגדול חסיד של BMW , סדרה 5 E39 . בגלל שזאת שכנה שאני מכיר וסומך עליה, אז העלתי כאן לפורום את השאלה הזאת.

 

אף פעם לא חיפשתי רכב כזה.

 

האם למישהו ידוע בכמה כסף מרצדס העיפו את הדגם הזה?, הוא על הכביש מ8/06? (אני זוכר שהיה להם שם ממש מבצע ענק)

 

היא קונה ד"א אותה מרצדס רק הצורה החדשה. בגלל שבעלה קונה שם את הM קלאס אז כנראה שהיא מקבל מחיר ממש נמוך על הC החדשה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכ- 320 אלף ש"ח (אחרי מו"מ) ניתן היה לרכוש את ה- 2400 במהדורת הספורט (SPORT EDITION).

למיטב זיכרוני (לא התעניינתי מעולם בוורסיה הזו) את ה- 1800 ניתן היה להשיג בכ- 40-50 אלף ש"ח פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם C180 חלש יחסית (143 כ"ס קומפרסור) הדגם הגיע גם ללא חלון שמש וג'אנטים מגנזיום ,הדגם בהחלט נימכר בזמנו בהנחה משמעותית ע"י כולמוביל .

ישנו הדגם השני C200 שגם מגיע עם כל האיבזור שצייניתי ומנוע יותר חזק ,אלטרנטיבה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

c 180 הספציפית הזאת כוללת את כל התוספות האפשריות.

 

אני רק רוצה לדעת מה השוק שלה כדי שאדע כמה לשלם עליה.

 

כמה אחוזים מתחת למחירון יקבל רכב כזה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

c 180 אני רק רוצה לדעת מה השוק שלה כדי שאדע כמה לשלם עליה.

 

 

כבר החלטת לרכוש את הרכב, לכן מנקודה זו והלאה הפורום לא יכול לעזור לך יותר. גש אל המוכרת ותראה כמה היא דורשת עבור הרכב.

כל חישובי ירידת הערך בטלים, מה שקובע זה המו"מ בין מוכר מרצון לקונה מרצון.

 

שיהיה לך בשעה טובה ובהצלחה - אם כי עדיין לא מאוחר לשקול את כל העניין בשנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה לך בשעה טובה ובהצלחה - אם כי עדיין לא מאוחר לשקול את כל העניין בשנית.

 

מה שמביא אותי לשאלה שלא נשאלת עדיין:

מדוע ולמה?

 

כלומר, בהחלט שיהיה לך בהצלחה ותהנה מהרכב. אבל למה דווקא את זה?

יש נוחים ממנו; יש זריזים ממנו; יש מפוארים ויפים ממנו (ה- C החדשה בתור התחלה, כבר מעידה על כך שהדגם בו תנהג אינו עדכני).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמביא אותי לשאלה שלא נשאלת עדיין:

מדוע ולמה?

 

כלומר, בהחלט שיהיה לך בהצלחה ותהנה מהרכב. אבל למה דווקא את זה?

יש נוחים ממנו; יש זריזים ממנו; יש מפוארים ויפים ממנו (ה- C החדשה בתור התחלה, כבר מעידה על כך שהדגם בו תנהג אינו עדכני).

 

וגם DORKI

 

כל הדברים שאמרתם פה הם ידועים לי. אני לא חיפשתי מרצדס. למעם האמת אני גם לא חובב מרצדס. בדם זורם BMW.

 

אבל יש לי פה הזדמנות לקנות רכב משכנה ,שאני מכיר .רכב בן שנה בלי שישפוף או סריטה. אני לא מאמין שיהי ו לי עוד הזדמנות לקנות רכב יוקרתי במצב כזה משומש.

 

עכשיו הכל שאלה של מחיר. אני בא להתייעץ איתכם כדי שאדע באיזה מחיר לפתוח את המשא ומתן? ,ואיזה מחיר אתם הייתם משלמים עליו בעקבות כל מה שאמרתם.?

 

המחיר זה הדבר שבאמת חשוב לי , זה שהרכב מייסודו מיושן (פלטפורמה של שנת 2000) אני יודע ואני חושב שזה יכול לשרת לי ברמת הסחירות של הרכב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם DORKI

המחיר זה הדבר שבאמת חשוב לי , זה שהרכב מייסודו מיושן (פלטפורמה של שנת 2000) אני יודע ואני חושב שזה יכול לשרת לי ברמת הסחירות של הרכב.

 

תראה - הבעיה ברכב הספציפי הזה איננה במחיר או בדגם המיושן אלא במנוע. אינני יודע במה אתה נוסע עכשיו וזה ממש משנה את התמונה, כי אם אתה רגיל לרכב קונבנציונאלי אז המרצדס הזו תראה לך היום כמו פסגת החלומות שלך.

בעוד חודש פתאום תשים לב שלמנוע אין כוח (יחסית - יחסית) והשבודי דורש מנוע חזק הרבה יותר, לפתע רעש המנוע יצרום לך באזניים (זה יקרה מהר ממה שאתה חושב) ואז לא תבין ממה התלהבת.

 

נאמר לצורך הדיון שהשכנה תמכור לך את הרכב ב- 240K, אז מה? האם תפיק מהרכב הזה הנאה שמצדיקה את מחירו? אני בספק.

 

אם 250K זה כל התקציב שלך לרכישת רכב - אז חפש לך רכב זול יותר עם תמורה טובה יותר.

אם אתה יכול להוסיף - גש לסוכנות לקסוס ותנהג על ה- IS, הרכב הזה שם בכיס הקטן את המרצדס בהיבטים של: נוחות נסיעה, תגובת מנוע, חמרי גלם, אבזור ואמינות.

בכוונה אינני מתייחס להתנהגות הכביש של הלקסוס שלדעתי גם היא טובה יותר.

 

כבר כתבתי בפורום - אחי חיפש רכב מסוג ב.מ.וו. אחרי חיפושים עקרים המלצתי לו לגשת ל'אוטו דיל' שהחזיקו במספר מרצדסים שבאו בחשבון. דבר אחד אמרתי לו לאורך כל הדרך "אל תחשוב אפילו על רכישה של רכב כזה עם מנוע קומפרסור".

הרכב שהוא רכש: C קלאס, יד ראשונה, 2005, 37,000 ק"מ, 2400 סמ"ק - מלוקקת - במחיר של 203 א' ש"ח בלבד.

 

אם עזרתי לך במשהו - דיינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ את השירשור, יש חדש?

 

אני ואבא שלי לקחנו את הרכב לסיבוב, בדגם מאבוזר בחבלית ספורט שכיביכול מעניקה מתלים ספורטיבים עיצוב תא נוסעים צעיר ומושבי עור "ספורטיבים".

 

ההתרשמות היא כזאת:

 

תא נוסעים-אכן תא הנוסעים בנוי טוב אין סימנים של קרקושים או של איכות הרכבה נמוכה.

הדיפונים מאלומיניום נראו סרוטים ,למרות שהרכב רק בן שנה עם 10K.

מחינת הנדסת האנוש, אני חושב שהאוטו לוקה קצת בחסר.ב BMW הכל הרבה יותר פשוט. לדוגמא ישנם באזור ההגה איזה 6 כפתורים שכולם שולטים על מחשב הדרך. זה מיותר ומקשה על הפעלת הרכיבים האלקטרונים בסביבה, בהפעלה עיוורת.

הרדיו באיכות סבירה לא יותר,המזגן פשוט מצויין. איכות בידוד הרעשים דיי מרשימה, למרות שבסל"ד גבוה מעל 4-5 אלף שומעים את המנוע אבל אל משהו שמפריע. לוח השעונים קצת מבלבל שלא תבינו לא נכון הוא ברור לקריאה ,אבל אני חשוב שזה של BMW הרבה יותר קליל. בסך הכל מרגישים שהואטו מאוד יוקרתי וכיף לשבת בו, לא רציתי לצאת ממנו זה כנראה מעיד על משהו.

 

מנוע- המנוע מרגיש קצת חלש על הרכב בסל"דים נמוכים. באזור ה70 קמ"ש המחוג של הסל"ד מצביע בערך על 1700 סל"ד וממש מרגישים שהמנוע מגרגר. התופעה הזאת נובאת מהיות הרכב מגודש בעזרת מגדש על. הסיפור משתנה ברגע שעוברים את 3K האוטו מתחיל לסחוב בצורה יפה. השהיית קופרסור כמעט ולא הורגשה ביציאה מבמקום, האוטו מאיץ בצורה לינארית.

אל לחיצות הרגל על הדוושא והורדת הילוך בקיק ,המנוע יגיב בקלילות מרשימה ביחס לנפח ויתפס במעלה הסל"ד בצורה מהיריה ויציבה.

 

תיבת הילוכים- סך הכל התרשמתי לטובה, לא מורגשת עברות הילוכים. התיבה יודעת פחות או יותר מה אתה רוצה ממנה.

לדומא עד 10 קמ"ש בערך היא נשארת בראשון .מצויין למגרשי חניה. כשעוזבים את דוושאת הגז מרגישים שהמנוע בולם את הרכב בנוסף לבלמים.תגובה לקיק דאון מגיע מהר מאוד.

הערת סיכום: אני חושב שמכיוון שהמנוע מוגדש, התיבה צריכה לנסות להשאיר את המנוע כל הזמן על אזור מעל ה2000 סל"ד. התיבה לא עושה את זה, ובכך גורמת לתחושת אי סחיבה והחמצת נצילות הקומרסור.

 

מתלים+היגוי- המתלים הרגישו נוקשים לאורך כל הנסיעה הן בעיר והן מחוץ לעיר. (יתכן בגלל חבילת הספורט, שבא הצמיגים באים בחתך ממש אבל ממש נמוך). בסך הכל איכות הנסיע טובה מאוד אך לא מושלמת.

היתרון הגדול של המתלים הנוקשים הוא בכך שהאוטו מגיב מהר מאוד לפקודות ההגה, ולביטול תחושת הרכב האמרקיאי בזווית גלגול. אפשר לקחת סיבובים בהאצה מואד חזקה ובכל זאת לא מרגשים סימן מוחשי, של תת היגוי.

ההגה אגב מאוד מהיר משהו כמו 2.75 לסיבוב מלא מצד לצד. האחיזה של הרכב מאוד גבוה, סיבוב קיצנוני במהירות גבוה של 60 קמ"ש לא הדליק אפילו את בקרת היציבות והרכב נשאר דבוק לכביש. יש לציין שההגה הינו חשמלי ולא מעביר יותר תחושה לנוהג בו.

 

תדמית- זה הסיפר האמיתי של האוטו. האוטו רוכש כבוד רב על הכביש. במלהלך הנסיעה נתקע לנו קרטון מתחת לאוטו בכביש גהה, 90קמ"ש מותרים. אבא האט את הרכב כדי לראות מאיפה נובאים הרעשים. נסענו משהו כמו 40 קמ"ש בכביש בין עירוני למשך 90 שניות בערך, עד שהחלטנו לעצור בשוליים. התנועה נעצרה מאחור ואף אחד לא העיז לצפצף או להבהב באורות. אני חושב שזה אומר משהו על הכבוד שנותנים לרכבים מסוג זה על הכביש. מה גם שפתאום כל השכנים הפולנים(המתורבתים) , מה לעשות גבעתיים, שבקושי אומרים לך שלום ביום יום, באים ומתחילים לשאול מה נשמע? איך הילדים? בחיוך אדיב.

 

סיכום- הC180 עושה בדיוק את מה שמרצדס רצו שהיא תעשה תדמית,גבוה במחיר יחסית מוזל.

 

כשמסתכלים על הC180 SPORT כתור חבילה, נוצרת לי בכל אופן איזה בעיה מסוימת של חוסר התאמה ותחושת החמצה.

 

מצד אחד המתלים והשלדה מצויינים,אך מהצד השני המנוע ממש הורס את כל החבילה. אני חושב שאין צורך בחבילת הספורט שמורידה מנוחות הרכב לטובת ספורטיביות, כאשר לב הרכב ,המנוע, אינו ספורטיבי מספיק בC180.

מי שיקנה את הרכב הזה יצטרך גם לשלם את מחיר הספורטיביות, תוספת של 25K, וגם להשאר עם מכונית שלא ניתן לנצל בא את החבילה בגלל יחידת הכוח.

אני חושב שמבחנית איכות הנסיעה מאזדה 3 2.0 ליטר דומה לה ביותר. בנוגע ליוקרתיות,ל"פוזה", ולהרגשה הכללית מרצדס הצליחה לשמר את השם שלה.

 

אני בכל אופן מעדיף עדיין את הBMW, עם אבזור פחות נדיב ועם תדמית הרבה יותר אפורה. לטובת איכות ניהוג עדיפה והנדסת אאנוש מפליאה.

 

שלכם,

אופיר רודניצקי

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך מהצד השני המנוע ממש הורס את כל החבילה. אני חושב שאין צורך בחבילת הספורט שמורידה מנוחות הרכב לטובת ספורטיביות, כאשר לב הרכב ,המנוע, אינו ספורטיבי מספיק בC180.

 

מי שיקנה את הרכב הזה יצטרך גם לשלם את מחיר הספורטיביות, תוספת של 25K, וגם להשאר עם מכונית שלא ניתן לנצל בא את החבילה בגלל יחידת הכוח.

 

סיכום יפה וממצא של החוויה. ההתרשמות שלך דומה מאוד לשלי (לטעמי צג תיבת ההילוכים כמעט ולא קריא).

 

המנוע ממש לא מתאים לרכב ברמה כזו וכבר כתבתי לך על כך.

 

מהפסקה השנייה אני למד שהחלטת לרד מהעניין - האם אני צודק?

 

המלצה חמה - גש לסוכנות לקסוס, קח את ה- IS לנסיעת מבחן וספר לי על רשמך מהרכב בהשוואה לב.מ.וו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...