Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוהדים אירגנו עצומה,שעשתה את עבודתה והוחלט על שידור ללא תוספת תשלום

לאחר כמה שעות הודיעו שהמשחק כן בתשלום,אך מועט:?.

כוחו של הצרכן הישראלי עומד למבחן.

 

בין אם אתם אוהדי בית"ר,או בכלל כדורגל וספורט,ולא מעוניינים שיעשו מכם צחוק ויקחו מכם תוספת תשלום

על כל שטות...כמו מונדיאל..סתם לדוגמא.

 

לא להזמין משחקים,ואף לבטל את ערוץ חמש פלוס וחמש פלוס לייב וגולד ועמה!

 

קראו,תבינו,תשפיעו.

 

 

http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=96072&bz=44

Rikshanoam-R

פורסם

LOL הצחיקו אותי, על המונדיאל לא שילמתי שקל אז על ערוץ 5 לייב או 5 ברונזה אני אשלם??? מחר יצוצו עוד 20 ערוצים חדשים כמו 5לייב+ 5סילבר - ועוד 20 ערוצים שכל אחד יותר מיותר מהשני, אבל ערוץ הספורט והוט ויס ימשיכו לעשות כסף.

ROOONEEYY

פורסם

במהלך השבוע שודרו פרסומות למשחק, בערוץ הספורט, ושם הוצג שהמשחק ישודר בחינם בספורט 5+.

 

עושים מאיתנו צחוק.

 

 

עכשיו כאוהד של בית"ר אין ברירה אלא להזמין את המשחק ב-11 ש"ח.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

למה אין ברירה? אל תזמין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
במהלך השבוע שודרו פרסומות למשחק, בערוץ הספורט, ושם הוצג שהמשחק ישודר בחינם בספורט 5+.

 

עושים מאיתנו צחוק.

 

 

עכשיו כאוהד של בית"ר אין ברירה אלא להזמין את המשחק ב-11 ש"ח.

 

ממש לא נכון. כל הזמן דיברו על ערוץ 5+לייב.

 

ואתה כאוהד ביתר בדיוק הדוגמה למה תמיד תצטרך לשלם ולמה כולנו נצטרך לשלם.

 

מה זאת אומרת אין לך ברירה אלא לשלם? אתה יכול לא להזמין. לא תמות מזה.

 

בדיוק מכיוון שאצל אנשים כמוך האופציה לא להזמין לא קיימת, אתה תמשיך לשלם עוד ועוד.

פורסם
הברירה השנייה היא להפסיק לאהוד את בית"ר.

אם היית אוהד בית"ר, היית מבין שאין ברירה כזאת.

גם אני אוהד בית"ר ומודה שאני חייב לראות את המשחק ולא איכפת לי איך גם אם אני אצטרך לשלם 100 שקל.

לעומת זאת אף משחק ליגת האלופות/ ספרדית/ איטלקית/ גרמנית /צרפתית או פולנית לא יגרום לי לשלם ולו שקל אחד לאף ערוץ.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

חבר'ה, מתארגן "חרם" - ב2 לספטמבר (ה1 זה שבת) כולם מבטלים את המנוי ל5+, 5+ LIVE ו5+ GOLD.

אולי מישהו יבין שאם אנחנו מנויים על 5+ ויקחו את התכנים ויעבירו אותם ל5+LIVE זה לא אומר שנעשה מנוי גם לערוץ החדש, אלה פשוט נבטל את המנוי לערוץ הישן שהתכנים נגזלו ממנו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מישהו יודע מה הולך להיות השנה עם ליגת האלופות? כי מבחינתי לפחות זה שיקול גדול בהחלטה האם לבטל את 5+

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...