Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא יודע לאן להחזיר גולה קטנה בקרבורטור של DL 1600 סובארו 90


AssaFiles
שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ב"ה

 

שלום חברים

 

בהמשך לנושא הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=40759

שגם תחלק ההוא לא הייתי בטוח למרות שצדקתי בסוף איפה להחזיר

ישנה גם גולה קטנה כמו הגולות שיש בלאגר למשל

ממש פיצית חרוז כזה שנפל מהפירוק לאחר שהחלק עם השפיץ נפל היא גם נפלה

ואני לא יודע לאן אני צריך להחזיר אותה

מישהו יכול לעזור לי עם הכיוון ? :)

 

הרבה תודה חברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תמונות יעזרו

או שפשוט תזרוק אותה למיכל והיא תגיע לבד:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור - למה לעזאזל נגעת בזה?! אתה יכול ללמוד מה לעשות, אבל ישר לבוא ולהתעסק?!

 

יש משפט עתיק יומין, שאומר - "להרוס זה קל, אבל לבנות, זו הבעיה!"

 

עריכה: אני לא חושב שלעשות לבד זה רע, להיפך, זה מצויין ואף ראוי לציון לשבח, אך כשלא מבינים כ"כ, לא נוגעים (חויתי על בשרי החי לפני ארבעה חודשים...).

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים יקרים

עם כל הכבוד לכם

אבל יש לי נסיון כבר בדברים האלה

אני מושבניק

וכבר הספקתי לעשות המון תיקונים בטרקטורים ומכוניות משפחתיות במשפחה ובעיקר שלי הסוזוקי סוויפט שגם אצלו פירקתי קרבורטור לניקוי ואחרי זה נסע כמו שד

גם פה שוב עשיתי עבודה מצויינת ברוך ה' שנתן לי חכמה ודעת להתעסק עם הדברים האלה

והרכב נוסע מעולה ביחס לאיך שהיה לפני כן

יש עוד כמה בעיות לפטור

אחת מהם זה כמה צינורות שכבר לפני זה לא היו מחוברים

צריך למצוא לאיפה הם ולסדר צוק

אם יש למישהו תמונות של המנוע מעל אשמח לראות

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום.

אני מקווה שכבר הסתדרת אך אם לא הגולה היא למעשה שסתום חד כיווני לשפריצר והיא יושבת בתוך בית משאבת התאוצה שמעליה יושב הקפיץ - החלק הסגור של הקפיץ כלפי מטה ( מחזיק את הגולה במקומה) ומעל הקפיץ יושבת בוכנת משאבת התאוצה.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא נחוצה כי בלעדיה אתה מאבד כמות דלק בזמן לחיצה על דוושת הגז (משאבת התאוצה לא תכניס מספיק דלק).

 

הנה תמונה שצלמתי לפני כמה שנים בזמן שניקיתי קרבורטור של DL.

 

המקום אליו צריכה להיכנס הגולה הקטנה היא היכן שהחץ האדום מצביע, מתחת לקפיץ שרואים בתמונה (מרימים את הקפיץ, זורקים את הגולה פנימה, ומחזירים אותו בכיוון הנכון).

 

איציק

carb.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חבר יקר

עזרת לי מאוד :)

 

אשמח לשמוע ממך בנוסף מה עוד אפשר לכוון בקרבורטור שיעבוד טוב יותר

ואם יש לך תמונה של המנוע מלמעלה לראות לאן כל דבר מתחבר

כי למשל הצו'ק אצלי נראה מנותק ואני רוצה לחבר לחורף ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...