Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בירור נוסף עם המוסך, אכן דובר על החלפת המעגל המודפס כולו, לרבות

פתיחת הדלתות וניטרול האימובילייזר.

 

הצעת המחיר לרכיב זה אכן עומדת על 500 ש"ח + מע"מ, או 580 ש"ח סה"כ,

מחיר הכולל את קידוד השלט לרכב.

 

זמן האספקה המתוכנן - כשבועיים. עדכונים רלוונטיים - בתום תקופה זו.

 

 

לסיכום, פעם נוספת, תודה לכל העונים. :mm_yeah:

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כפי שהובטח, להלן העדכון המסכם.

 

לאחר הזמנת המעגל, זמן האספקה בפועל עמד על שלושה שבועות.

הקיט כלל את המעגל המודפס, הסוללות ומעטה הפלסטיק של השלט.

 

שלבי הביצוע: העברת ה"ברזל" מהמפתח הישן לחדש וקידוד למשדר ברכב.

זמן במוסך מרגע הכניסה ועד ליציאה: 8 דקות. :shock:

 

העלות הסופית: 412 ש"ח כולל מע"מ.

 

 

וכאן המקום לציין לחיוב את השירות ב"מוסך פיתוח" בהרצליה. :mm_yeah:

מדובר במוסך קטן יחסית, לא דומה למרכזי השירות הגדולים. אע"פ כן,

היעילות של העובדים היא מופתית. מרגע הכניסה כיוונו אותי לחניה, הביאו

את הקבלה והשלט החדש ומיד ניגשו לעבודה. כאמור, 8 דקות והייתי בחוץ.

 

לידיעתם של בעלי רנו בהווה ובעתיד. 8)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

Derish תודה רבה על ההתחשבות בבעלי הרנו...אני בעל קליאו B ובדיוק נתקלתי עכשיו באותה הבעיה שהיתה לך..

אז אם אתה אומר שיצאת מרוצה בסופו של דבר ממוסך "פיתוח", אפנה אליהם עם הבעיה..

פורסם

Derish. רק רציתי לעדכן אותך שפניתי למוסך "פיתוח" ונתקלתי שם ביחס מזעזע!! בחור בשם אהרון התחיל לצעוק עלי בטלפון שאני אגיד לו מי אני ושאין לו זמן בשביל לתת עצות בטלפון...מזמן לא נתקלתי בכזה יחס גרוע, באף מוסך. אומנם נתקלתי בהרבה רמאים...אבל ביחס כזה מגעיל, עדיין לא..

לידיעתך ולידיעת בעלי רנו בהווה ובעתיד..

פורסם
אם כך אז בדוק האפשרות אצל "פאר המנעולים" שברח' שנקר 2 קרית אריה פ"ת, טל' 03-9219988 או 057-7757177 ובקש את יוסי.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

 

תודה רפי, אכן פניתי ל"פאר המנעולים" ושם יוסי החליף לי את הצ'יפ במפתח תמורת 250 ש"ח (פחות מחצי ממה שמבקשים ברנו).

אבל עכשיו יש לי בעיה אחרת :-(, כנראה שבזמן פתיחת השלט לצורך החלפת הצ'יפ נדפק משהו בהלחמות והשלט הפסיק לעבוד (לא פותח/נועל את הדלתות). למרות שיוסי ניסה לתקן את השלט הוא לא הצליח והמליץ לי ללכת למעבדת אלקטרוניקה שתלחים ותתקן את השלט כמו שצריך. אתה מכיר מקום שיכול לתקן את השלט בסביבות ר"ג??

 

הרבה תודה, עמיר.

פורסם

איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת? שילמתי 250 ש"ח במקום 600 בכדי שאוכל לשחרר את האמובילייזר.

לגבי השלט, ההלחמות בפנים גם ככה היו על קרעי תרנגולת, והלחמה מחדש תעלה גרושים בכל מעבדת אלקטרוניקה.

ז"א שמקסימום ייצא לי כל הסיפור 300 במקום 600 (חצי מחיר). זה לא נקרא חסכון??

פורסם

תתקן קודם, אחר כך תרשום, כמה על לך כל הסיפור.

 

אני בכלל לא מדבר על כך, שתיקון השלט אמור להתבצע על חשבון יוסי, הרי כשמסרת לו את השלט הוא כן היה פותח את הרכב ועכשיו לא.

 

 

פורסם

OK. אני אעדכן בעלות של התיקון...

אגב, זה נכון שהגעתי ליוסי עם שלט תקין ויצאתי עם שלט שלא עובד. למרות שמה שהוא עשה בסה"כ זה לפתוח את השלט ולהחליף צ'יפ (וכל זה היה בנוכחותי). והוא ניסה אח"כ במשך רבע שעה בערך לסדר את זה (כולל הלחמה וכו').

פורסם

יוסי הוא בעל מקצוע מצויין ואדם ישר, שיכפלתי אצלו מפתח לגולף שלי כלל קידוד אמובילייזר מחדש ומחיקת המפתח הישן (שנעלם לבעלים הקודם) ממחשב הרכב, בסיום העבודה נכנסתי לרכב אחרי שביידי 2 מפתחות תקינים פיקס מכל הבחינות (אחד המקורי-שלי, ואחד החדש) אני מתניע ו....הופ ! מנורת צ'ק אנג'יין נדלקת (עכשיו ידעתי וודאית שזה איזה חירטוט שצריך לאפס ויש לי מחשב בבית להתחבר למחשב רכב, אבל רציתי לראות עד כמה הוא הוגן) הוא התחבר עם המחשב שלו שוב לרכב שלי, איפס את התקלה...זה לא התאפס טוב וזה מיד חזר, יוסי כמובן שלא התמהמה ואמר לי "כנס לאוטו" משם נסענו רחוב וחצי משם למוסך מוטור-אפ מורשה VW, אחד המכונאים יצא עם מחשב דיאגנוסטיקה החוצה, איתר את התקלה מחק אותה ו"שלום על ישראל" מיותר לציין שהיא לא חזרה וגם ראיתי בעצמי שהתקלה מדברת על התעסקות עם מערכת האמובילייזר,

 

אז ככה נכון שהכנסתי רכב תקין וכו' וכו', אבל רוב בעלי העסקים היו שולפים משפט כמו "תקפוץ פה ממול יש מוסך של VW צ'יק צ'ק הם יאפסו לך" ואחרי שהיית מסיים היית מגלה שלוקחים עבור זה 150 שקלים...

 

הבחור עובד בצורה מסודרת עם מיטב הטכנולוגיה בתחום ובקיצור - אחלה עבודה

פורסם

נסה אצל "רדיו רמה" שברח' תלפיות 33 ר"ג, טל' 03-7518978 ובקש את יהודה ואני מקווה שהוא עדיין עובד ויתקן לך ההלחמות כי כבר שנים שלא ראיתיו. נא מסור לו ד"ש ממני ושבקשי שיסייע לך כמיטב יכולתו.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה רפי, אני אנסה...

זה ייקח קצת זמן כי אני עמוס לאחרונה והעניין לא דחוף. אבל מבטיח שכשאהיה שם אני אמסור לו ד"ש בשמך :wink:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
Derish. רק רציתי לעדכן אותך שפניתי למוסך "פיתוח" ונתקלתי שם ביחס מזעזע!! בחור בשם אהרון התחיל לצעוק עלי בטלפון שאני אגיד לו מי אני ושאין לו זמן בשביל לתת עצות בטלפון...

 

מתנצל על התגובה המאוחרת, הפסקתי לבדוק עידכונים לשרשור הזה בערך שבוע אחרי הודעתי האחרונה.

 

לענייננו, אני לא מכיר את המצב עם מפתחות של דגמי רנו אחרים. לגבי המגאן, בדקתי גם ב"כל מפתח" וגם

ב"פאר המנעולים". דיברתי ישירות עם המנהלים ולא עם "אחד העובדים", והמסקנה הייתה חד משמעית: לא

ניתן לשכפל את השלט במסלול עוקף יבואן. זה מה שהביא אותי, בסופו של דבר, למוסך פיתוח.

 

וזה מוביל אותי לנקודה הבאה: במוסך דיברתי עם הפקידה, אבל התעקשתי גם לדבר עם האדם שאחראי על

קידוד המפתח ונושאי האלקטרוניקה בכלל. הפנו אותי לבחור בשם שי, שנתן לי הסבר מקיף לגבי הפרוצדורה,

וליווה את התהליך טלפונית עד ליום ביצוע העבודה. אין לי טענות, הלוואי וכל האינטראקציה שלי עם מוסכים

הייתה ברמה כזאת.

 

המקרה שלך היה כנראה משהו חד-פעמי. במקומך, לא הייתי מתעצבן, אלא פונה למנהל המוסך, או למנהל

השירות של רנו בישראל ודורש הסברים. לא מזמן היו שינויים בהנהלה של קרסו, ובמעמד הכניסה לתפקיד,

המנהל החדש יצא בהצהרה פומבית לגבי שיפור רמת השירות במוסכים. אי לכך, נראה לי שהם דווקא ישמחו

להקדיש לך את תשומת הלב והזמן ולשמוע את טענותיך כלפי המוסך. תבדוק את הנושא הזה.

 

באופן כללי, ולסיכום, אני לא מבין את גישתך העויינת. ברור שזה מעצבן כשמדברים אליך לא יפה, אבל אם

מדובר במוסך שרבים ממליצים עליו, כדאי לשקול את האפשרות שפשוט נפלת על האדם הלא נכון ביום הלא

נכון. נסה לתת להם עוד הזדמנות, ואל תמהר לפסול את כל המוסך בגלל שיחה שהייתה לך עם אחד מהם.

בטווח הרחוק, אתה עלול לצאת מופסד מהעניין הזה. תחשוב על זה לפני שאתה מתעצבן. :roll:

פורסם

היי Derish, אז ככה:

אני ממש לא מעוצבן או עויין, אני לא מתרגש מדברים כאלה. מוסכים לא חסר ומוסך "פיתוח" הוא לא מונופול במה שהוא עושה, ככה שאם נתקלתי שם ביחס עויין, אין לי מה להתעקש לקבל מהם שירות.

לידיעתך, מסתבר שאהרון (הבחור שדיברתי איתו) הוא מנהל המוסך, ככה שאין לי דרג בכיר יותר לפנות אליו שם.

באותו היום גם שלחתי מייל תלונה לרנו (קרסו) דרך אתר השירות שלהם, עד היום לא קיבלתי מהם תשובה (וזאת לא הפעם הראשונה). ככה שהמנהל החדש בקרסו טרם הצליח לממש את "מהפכת השירות" שעליה הוא הצהיר.

 

בכל אופן, בסופו של דבר הלכתי ל"פאר המנעולים" בעקבות המלצה שקיבלתי מרפי מהפורום, והוא פתר לי את הבעיה ב250 ש"ח עם יחס ושירות מצויינים. במוסכי רנו אגב רצו 600 ש"ח על זה.

 

תודה על תגובתך ושיהיה לך סופ"ש מהנה


×
×
  • תוכן חדש...