Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע מתחמם בסובארו 87 [כותרת שודרגה עפ"י הכללים]


ESTK
שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

הרכב שלי מתחמם בזמן נסיעה ארוכה עם מדחס עובד , ולפעמים גם כשהוא כבוי , המים ברכב מתחילים לרתוח ולבעבע והמד טמפרטורה מתחיל לעלות יותר מידי ואז המים נשפכים החוצה , וגם אם הרכב עובד ועומד במקום וחם בחוץ

ממה הדבר נובע ? יש לי משאבת מים חדשה מלפני כמה חודשים, ורדיאטור וטרמוסטט מלפני שנה בערך , אני משתמש רק במים ירוקים ,מה שמוכרים בחנויות חלפים לא מה שמוכרים בתחנות דלק (אם זה משנה בכלל)

סובארו 87 GL 1800

אבל לפעמים בנסיעה אני כן מרגיש את המאוורר השני מתחיל להסתובב אני שומע את התיק שהוא מתחיל לעבוד ואת התיק שהוא מפסיק וזה לוקח גם כוח מהמנוע על הדרך בכל פעם שהוא עובד.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

היתה לי סובארו GL 1600 היתה לה את אותה הבעיה והפתרון בסוף היה פשוט מאד רדיאטור שהולך לגמור, או סתום או נוזל.... הרדיטור שהתקנת משופץ או חדש? כי אם הוא משופץ יתכן מאד שמתחיל שוב לעשות צרות, ממליץ לך לבדוק את הרדיטור אצל בעל מקצוע.

 

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אניחושב שפתרתי את הבעיה .

לפני שנתקע לי המכסה מנוע באתי למלא מים ברדיאטור , ולא היה שם כלום ,פשוט ריק.

אז מילאתי נסעתי עד ת"א וחזרתי והכל תקין

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שהוונטות מסתובבות, תעמיד את האוטו מונע תפתח מכסה מנוע ותחכה שהם יסתובבו. ה"תיק" ששמעת זה המדחס לא הוונטה (ובגלל זה ירד לך הכח מהמנוע). אם הרדיאטור חדש ושמת מים ירוקים לא אמורה להצבר ג'יפה תוך שנה...

דבר שני, תבדוק שסגרת את הפקק של הרדיאטור כמו שצריך, או שיכול להיות שהוא לא אוטם טוב ובגלל זה המים בורחים החוצה (הם לא אמורים לברוח בשום מצב).

נאור

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיק ששמעתי זה הוונטה, כי את המדחס ניתקתי מזמן , נתקתי את החיבור שלו מיתחת למכסה מנוע

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

המנוע מתחמם למרות ששתי הוונטות עובדות, (המדחס דולק גם כן)

בקיצור במצב עמידה ממושך שחם מאוד בחוץ ובנסיעות בפקקים בתוך העיר , ובלי קשר כשאני מדליק מדחס הרכב מתחמם והמים רותחים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מתחמם למרות ששתי הוונטות עובדות, (המדחס דולק גם כן)

בקיצור במצב עמידה ממושך שחם מאוד בחוץ ובנסיעות בפקקים בתוך העיר , ובלי קשר כשאני מדליק מדחס הרכב מתחמם והמים רותחים.

ערב טוב.

אני נמצא בדויק באותה בעיה בסוויפט 94' 1300 אוטו' בבדיקה בשערך המוסכניק טוען שחייבים לפתוח ראש, תקווה שאצלך לא מדובר באותו הדבר כי אם אתה ממשיך לנסוע כך ייתכן ותעוות את הראש (לפי מה שנאמר לי)

אם אתה הנתקל בפתרון מוצלח אנא הואל לשתף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שהוונטות מסתובבות, תעמיד את האוטו מונע תפתח מכסה מנוע ותחכה שהם יסתובבו. ה"תיק" ששמעת זה המדחס לא הוונטה (ובגלל זה ירד לך הכח מהמנוע). אם הרדיאטור חדש ושמת מים ירוקים לא אמורה להצבר ג'יפה תוך שנה...

דבר שני, תבדוק שסגרת את הפקק של הרדיאטור כמו שצריך, או שיכול להיות שהוא לא אוטם טוב ובגלל זה המים בורחים החוצה (הם לא אמורים לברוח בשום מצב).

נאור

ערב טוב.

אני בבעיה דומה רק שאצלי המוסכניק טוען שצריך לפתוח את הראש איך אני יכול לדעת אם הוא צודק חוץ מלסמוך עליו? הרכב מתחמם אבל לא סטטי אלא בעליות הוונטות עובדת בכיון הנכון מים ירוקים נבדק אם נדלק וכבה עובד. נלקחה לנסיעה של 5 ד' עם המוסכניק שטען מיד לאחריה את הנ"ל, כנראה שהבעלים הקודם ביצע כבר ראש או שרק החליף את האטם בקיצור אני תקוע ולא יודע מה להחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנפרץ ראש הקומפרסיה מתא הבעירה חודרת למעברי המים

מעלה את הלחץ ומחמם את המים

 

לחסיד

בטעות רשמתי תת - לחץ בת'רד הקודם :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בנוסף , כשהיה חם בימים האחרונים, המזגן פשוט לא קירר , אז בדקתי והיה חסר מים, ובנוסף עטפתי את הצינורות של המזגן עם בידוד שמשתמשים בו לעטוף את הצנרת מים החמים שיוצאת מהדוד בבית, אני מקווה שזה איכשהו ישמור על הקור כי הצינורות של הגז פשוט רותחים. אני חייב לציין שבלילה כשאני נוסע במהירות המזגן מקרר יופי והמנוע לא מתחמם.

ומה עדיף חצי אובראול או ראש מנוע , הרכב התחמם כמה פעמים הצינור של הרדיאטור התנפח,וגם השבוע התחמם עד שיצאו המים. ( וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה)

וכמה זה עולה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי את הרכב לניקוי רדיאטור( 600 ש"ח ) ואמרו שהוא היה סתום בשבבים במהמנוע, איך הם הגיעו לשם אין לי מושג , אולי זה קשור לכך שהיו לי דפיקות מהמנוע בגלל בעיה עם הלחץ שמן שהיתה לי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...