Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת שברולט מאליבו


A-r
שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוטו לא יהיה חדש , אלה 2005 פחות או יותר. (האוטו מספק בין 190 ל 200 כוחות סוס)

מה אתם אומרים עליו? תאוצה טובה? אחיזת כביש? צריכת דלק עירונית ובן עירונית?

תקלות, נוחות נסיעה, וחווית נהיגה.

כל מה שעולה לכם תרשמו במידה והוא מתבסס על משהו..

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוצה מעולה, אחיזת כביש סבירה אבל התנהגות גרועה, צריכת דלק טובה מאוד ובסביבות הצריכה של משפחתומטית 1600 סמ"ק (שלנו נסעה בזמן האחרון כ 80% בעיר והצריכה הממוצעת עומדת על 11.1 ק"מ לליטר), אמינות בינתיים טובה (0 תקלות מודל 2005 עם 58,000 ק"מ) אבל חלקי חילוף מאוד יקרים (כ 25,000 ש"ח לשתי דלתות לפני עבודה), נוחה מאוד ואל תצפה לנהיגה מרטיטה או מהנה אלא לנהיגה נוחה מאוד לנסיעות מנהלתיות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה, אבל שאתה אומר התנהגות כביש גרועה במה זה מתבטא? בסיבובים גדולים מידי?

אתה יכול קצת לפרט בבקשה.. זה די חשוב לי

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהגות כביש גרועה זה הגה ללא שום משוב מהגלגלים, זוית גלגול יחסית גדולה (אבל לא משהו קריטי) ולמעשה האוטו לא יתן לך שום היזון חוזר למצב האחיזה שלו (ומגבלות האחיזה שלו לא נמוכות).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכרתי את הרכב הנ"ל והוא היה אצלי כשבוע .

תאוצה מהירה מאוד,זמינות כוח מצויינת כמעט בכל מהירות הרכב חזק מאוד ומגיב מהר ומייד בניגוד לגודלו ומשקלו.

בנסיעה רגועה צריכת דלק טובה יחסית לגודל המנוע.

 

מתלים לא טובים ולא משככים מהמורות כמו שצריך כמצופה ברכב כזה,(כמה שידוע לי המתלים הם מוט אחד ארוך ולא מתלה נפרד לכל גלגל, וכמו כן המתלים והשלדה של אופל ווקטרה)

הישיבה מאוד נוחה ומפנקת הרכב מגיע כסטנדרט כמה שידוע לי עם גלגלי מגנזיום גדולים,בקרת שיוט ותפעול רדיו מההגה שזה נוח מאוד.

רמת הגימור הפנימית מאכזבת אין בקרת אקלים ונראה שאיכות ההרכבה והחומרים הם לא מהמצופה ברכב כזה.

 

סה"כ רכב נוח מאוד "אמריקאי"מאוד ומהנה לנהיגה לפחות בשבילי (תחושה גבוהה על הכביש, הרכב שט...)

לדעתי אם מתלעמים מהירידת ערך הרכב התמורה ביחס למחיר גבוהה כל עוד אין תקלות (בנושא זה אינני יודע מהי אמינות הרכב)

מקווה שעזרתי.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

אבל כמון שכבר הוזכר חלקית

הדברים שהכי חשובים לי זה ביטוחים כולל ביטוח לנהג צעיר. שלא יהיה יקר מאוד.

וגם צריכת דלק בעיר שתיהיה לא רעה. בניגוד לויואנט שעושה לנו 1 ל 6

כמה זה יעשה? ספציפית בעיר לדעתכם.?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לצריכת הדלק קיבלת תשובה.

בקשר לביטוח - תעשה טלפונים לחברות הביטוח ותשאל.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על מאליבו 2005 כבר שנתיים+- הרכב עשה 40,000 ק"מ...

 

תקלות:2 המצת התקלקל וסודר באחריות.דיסק שנכנס למערכת נשאר תקוע ללא אפשרות הוצאה.

 

צריכת דלק: בנסיעה רגועה משולבת צריכת הדלק נמוכה יחסית בערך כמו מאזדה 6 2000, אבל ברגע שנותנים לסל"ד

לטפס (והוא מטפס לא רע בכלל) המאליבו מתחילה ממש ללגום... (בדקתי מזמן את צריכת הדלק לא זוכר את הנתונים

המדוייקים).

 

בנסיעה רגועה: האוטו ממש מפנק, כמו שאמרו לפני המתלים למרות כיולם הרך לא מצטיינים בספיגת מהמורות, אך

בכביש המהיר היא נותנת מן תחושת "ניתוק" שמתורגמת לסוג של ריחוף נוח על פני האספלט. סיבוב ההגה רך בעמידה

ומתקשה ככל שהמהירות עולה, נח אחרי שמתרגלים. המאליבו כמעט תמיד מזנקת ראשונה ברמזור גם אם לא לוחצים

על הדוושה. המנוע מספק מומנט מעולה בסל"ד הנמוך-בינוני ויש מספיק כח. המושבים נוחים, 2 הקידמיים עם חימום

גב ותחת מעולה, מחמם מצויין בחורף לא צריכים להפעיל מזגן מייבש.. איכות השמע מפנקת למערכת 6 רמקולים מקוריים,

באס חזק שמרעיד את המראות (קצת מעצבן :פ). יש 6 כריות אוויר, מחשב דרך די רגיל הייתי אומר, בקרת שיוט. סה"כ

מעולה.

 

בנסיעה חזקה: אז נתחיל בהתנהגות, ההגה שעושה עבודה טובה בנסיעה רגוע הופך לחסרון בעת הכאסח, אין יותר מידי

משוב מהחלק הקידמי ודרוש זמן הסתגלות להגה המתקשח. בכלל מי שמחפש נהיגה סופרטיבית זה לא הרכב. המתלים

שמיועדים לשיוט ארוך בכבישי אמריקה לא ממש משאירים את הצמיגים דבוקים לאספלט בפניות מהירות.

 

א-ב-ל, למרות כל החסרונות האלו, יש למאליבו קלף מנצח, מנוע 3.5 ליטר שמוריד לאספלט 200 כ"ס (217 ב2007, ב2008

תגיע כניראה עם 250 כ"ס) שמניע מרכב ששוקל קצת יותר מטון וחצי. ההאצות בכל סל"ד חזקות, 0-100 ב8 שניות

(קצת יותר עפ"י המדידות שלי). פול גז מהמקום יביא לפרפור ארוך וכיפי, אחרי שמכירים את הרכב רואים שניתן לקחת

פניות גם במהירות גבוהה, החלקות כיפיות ללא גז וגם עם פולגז נשלטות בצורה מפתיעה ביותר, בקרת המשיכה עושה

עבודה די רעה ולא מצליחה לרסן את המנוע מיד.

למנוע אין מהירות סופית מרשימה, אבל הוא מפצה בהאצות חזקות מאוד בכל מהירות. ב160 קמ"ש המנוע בסביבות ה3000

סל"ד! למרות היותו מנוע גדול הוא לא מפחד להגיע עם ל6K ואף יותר..

 

סה"כ אחרי שמכירים את הרכב, ואיך צריך לנהוג בו, למאליבו יש 2 צדדים, הצד הרגוע, ששם המאליבו עושה את

העבודה ונותנת נהיגה כייפית-נטולת מאמץ-נוחה וגם תמיד ראשונים בלי לעבור 3000 סל"ד עקיפות בכביש

המהיר הן זריזות ומהירות משמעותית לשאר הרכבים בקטגורית המחיר שלה.

והצד השני של המאליבו שאמנם מציג חולשות כאמור ואינו מיועד לנהיגה ספורטיבית, אבל אחרי אימונים

מגלים פרטנר לא רע להפרשת מנות אנדרנלין (בעיקר בזכות המנוע).

 

 

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות.. לי הם עזרו להבין מול מה אני עומד בעצם.

זה נראה לי בהחלט אוטו מצויין שיענה כמעט על כל הצרכים שלנו

 

עכשיו נותר לקוות שאבא לא ישנה את החלטתו.

 

תודה אנשים..:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ ממנוע גדול וחזק, אין ברכב הזה כלום,ממש כלום.

אין אחיזת כביש ,אין יציבות,לא מרגישים את ההגה בכלל,כאילו הוא מנותק מהרכב, עם כל המשקל שלו, לוקחים סיבוב קצת חד וכבר הרכב מאבד אחיזה,מתנדנד כמו ספינה בים סוער....

סחירות אין, צריכת דלק מוגזמת, טיפולים יקרים וחייבים לעשות ב UMI, לא נוח לחניות כי הוא גדול מימדים.

 

אני לא רואה שום סיבה לקנות רכב כזה.

 

ועוד דבר, מספר מכרים מתחום הרכב, שעברו ממאליבו לרכב אחר שהוא לא אמריקאי - בחיים לא יחזרו ויעשו את אותה הטעות.

 

ואם אתה עדיין רוצה לקנות אחת...כנס לסוכנות,או לכל מגרש רכב,את הרכב הזה ספציפית,יש שם מידיים פרטיות במצב פנטסתי - תחשוב לבד למה, אני אתן לך רמז:

בשוק הפרטי , הסיכוי למכור רכב שכזה - הוא אפסי, לכן לא נותר לאנשים ברירה אלה להחזיר אותם לסוכנות או למגרשים ולעשות טריידים על רכבים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GL-10, לפי מה שכתבת מעולם לא נהגת על אחת ולא החזקת אחת.

 

הטיפולים לא יקרים כלל (הרבה יותר זולים משל רכבים מקבילים) אלא חלקי חילוף ייעודיים יקרים מאוד כמו בכל רכבי UMI, הרכב נוח מאוד לחניות בזכות מבנה שמאפשר לך לדעת בדיוק איפה הרכב נגמר, הרכב לא מאבד אחיזה בקלות כפי שאתה מתאר אבל יש זוית גלגול גדולה.

 

לגבי סחירות, פרט לאבא שלי שמחזיק אחת אני מכיק עוד 5 אנשים עם מאליבו שלא מוכנים להחליף אותו בשום רכב. למרבה הפליאה גם לא מעט אנשים עוצרים אותם כדי לשאול אם הם מוכרים (כולל טלפונים מ UMI לפחות פעם בחודש עם שאלה אם אנחנו רוצים למכור ולהחליף לרכב אחר כי יש להם מישהו שמחפש כזו). הסיבה שהיא הרבה בטרייד אין היא פשוטה. מדובר ברכבים שרובם נרכשו ע"י חברות למנכ"לים ואלה לא יתחילו להתעסק במכירת רכב בשביל לחסוך כמה אלפי שקלים. תראה כמה אקורד, מאזדה 6, אודי ופסאטים נמצאים בטרייד אין מאותה הסיבה. וד"א, רכב עם שוק מת גם מגרש לא יקח כי הוא לא רוצה להיתקע איתו. הרי גם הוא יצטרך למכור אותו.

 

לגבי צריכת הדלק לא יודע מאיפה הבאת את הדיעה המנותקת מהמציאות שלך.

 

זה לא רכב לחובב הגה וחובב נהיגות ספורטיביות אלא רכב לאנשים שמחפשים רכב חזק נוח לנסיעות רגועות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי מאליבו חדשה לפני 3 חודשים. מי שיציץ יראה ששאלתי לדעת האנשים כאן לפני הרכישה.

 

מהתרשמות שלי והתרשמויות של שניים מעמיתים לעבודה שברשותם מאליבו 2005/2006 אוכל לחזק בסה"כ את רוב דברי קודמיי(את אלה שכתבו מתוך היכרות את הרכב ולא את דברי אלה שנדמה להם שהם מכירים את הרכב דרך ניחוש/הערכה/כוחות על טבעיים :-D וכיוצ"ב התרשמויות "ניחושיות")

 

הרכב חסכוני.בצורה עקבית אני מודד ומגיע לתוצאות דומות בכל הנסיעות: כ 8-10 קמ' לליטר בנסיעה עירונית לא אידיאלית וכ 12-14 קמ' לליטר בנסיעת שיוט נינוחה באזור ה 90-100 קמ"ש לערך). אכן לא יותר מרכב עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

למאליבו כוח זמין ובשפע, גם ממצב עמידה ובכל מהירות אח"כ (בסל"ד ישנוני במיוחד: 1500 סל"ד במהירות 90 קמ"ש ו 1700 בקושי ב 100 קמ"ש).

 

למי שנוהג נהיגה נינוחה הרכב פשוט כיפי, שקט מאוד, נוח ומפנק.בנהיגה "מינהלית"/"סולידית" וכו' אין כל משמעות לביקורת השכיחה בנוגע להגה מעורפל/לא ברור, רכּוּת וכו'. מי שמחפש נהיגה ספורטיבית בלאוו הכי ירכוש רכב אחר שהמפרט שלו יתאים לנהיגה כזאת.

 

הביטוח המקיף עלה לי(אני משנתון 1966...) 3600 ש"ח והצריך איתוראן.

 

יום טוב ושקט לכולם

 

דני

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 ל 10 בעיר , 14 ק"מ לליטר ... שמע , זו חבילה נהדרת אם כך.

 

אני שמעתי דברים אחרים.

 

לא הייתה לי מאליבו אבל נהגתי ,ולא פעם אחת.

 

אם הרכב מתאים לך, תתחדש.

 

200 כ"ס זה בטוח תקבל,כוח לא חסר לרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...