Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Z3 - עלויות אחזקה וטיפולים


BMW4Ever
שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם,

אני עתיד לרכוש Z3 (החלטה סופית! icon_razz.gif ) אך לפני שאני קונה אני מעוניין לבדוק עלויות אחזקה וטיפולים - שאדע בוודאות שאוכל להחזיק רכב כזה.

 

אז לכל אלה שהיה להם בעבר או שיש להם בהווה Z3, מהי עלות הטיפולים? אוכלת דלק? כמה עולה טסט שנתי? עלות חלקים? האם הרכב "ישחט" אותי מבחינה כספית?

 

כל מידע שתוכלו לספק לי יעזור מאוד!

 

אשמח לתגובות.

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההבדלים המשמעותיים בעלויות בין ה-Z3 לבין אחרים לא נמצאים בצריכת הדלק, או ברישוי שנתי.

קבל הצעות מחיר לביטוח מקיף לרכב. אם הצעת המחיר לא תפיל אותך, כנראה שתוכל לעמוד גם בשאר ההוצאות.

איזו גרסה של Z3 אתה מתכוון לקנות ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים המשמעותיים בעלויות בין ה-Z3 לבין אחרים לא נמצאים בצריכת הדלק, או ברישוי שנתי.

קבל הצעות מחיר לביטוח מקיף לרכב. אם הצעת המחיר לא תפיל אותך, כנראה שתוכל לעמוד גם בשאר ההוצאות.

איזו גרסה של Z3 אתה מתכוון לקנות ?

 

תודה razmel,

אני מתכוון לקנות את גרסת ה-1900, מסיבה אחת פשוטה - גרסת ה-2800/3000 עולה כמעט פי 2.

על מנת שתוכלו לתת לי תשובות מדוייקות יותר, "אחשוף" את כל הקלפים..

אני בן 22, עובד בהיי-טק עם משכורת נאה.

לאחר מס' בירורים אני יודע שעלות הביטוח המקיף היא בסביבות ה-10,000 ש"ח.

 

השאלה שלי היא על הדברים שמעבר כגון: חלקים, טיפולים מסודרים וכל שאר הדברים שההורים שלי פוחדים שלא אוכל לעמוד בהם.

זהו רכב החלומות שלי כבר זמן רב אך אני לא מעוניין לעבוד רק בשביל הרכב.

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW Z4 - The Ultimate Riding Machine

 

 

סליחה הייטק.., לא ידעתי שרוכבים על מכונית..

 

ולגבי חלפים, מכנית לא אמורה להיות בעיה, קוסמטיקה תהיה בעיה רצינית, כיוון שאין הרבה כאילו, וכל דבר יחייב יבוא לעניות דעתי ואו להשליש כספים רבים לידי היבואן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW Z4 - The Ultimate Riding Machine

 

 

סליחה הייטק.., לא ידעתי שרוכבים על מכונית..

 

ולגבי חלפים, מכנית לא אמורה להיות בעיה, קוסמטיקה תהיה בעיה רצינית, כיוון שאין הרבה כאילו, וכל דבר יחייב יבוא לעניות דעתי ואו להשליש כספים רבים לידי היבואן.

 

תודה CX25GTI על תגובתך.

1. תוקן :).

2. מבחינה קוסמטית רוב המכוניות מסוג זה די שמורות, אך אני מסכים איתך שתמיד נדרש לבצע התאמה מינימאלית - כראות עיניו של הקונה. בכל מקרה, אני ממקד את השאלה לטיפולים סדירים וטיפול שוטף, האם יש פער משמעותי מרכבים עממיים יותר? יש למישהו מספרים אולי (מניסיון של העונה)?

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה CX25GTI על תגובתך.

1. תוקן :).

2. מבחינה קוסמטית רוב המכוניות מסוג זה די שמורות, אך אני מסכים איתך שתמיד נדרש לבצע התאמה מינימאלית - כראות עיניו של הקונה. בכל מקרה, אני ממקד את השאלה לטיפולים סדירים וטיפול שוטף, האם יש פער משמעותי מרכבים עממיים יותר? יש למישהו מספרים אולי (מניסיון של העונה)?

 

 

טיפולים שוטפים לא יקרים יותר ממכוניות עממיות וגם אם כן זה עניין של עשרות שקלים ולא יותר.

טיפול 10K יעלה לך 700 שקל למשל.

כל זה נכון אם לא מטפלים במוסכים מורשי יבואן כמובן (אין צורך לטפל במוסכים כאלה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים שוטפים לא יקרים יותר ממכוניות עממיות וגם אם כן זה עניין של עשרות שקלים ולא יותר.

טיפול 10K יעלה לך 700 שקל למשל.

כל זה נכון אם לא מטפלים במוסכים מורשי יבואן כמובן (אין צורך לטפל במוסכים כאלה).

 

כן הטיפולים השוטפים לא יקרים יותר אבל מ הקורה אם חס וחלילה הוא צריך להחליף חיישן מסויים או להחליף משאבה מסויימת ?

אז המחירים קופצים ללא פרופורציות בין מכוניות רגילות לבין ה bmw.

 

אני אתן דוגמא: באודי משתמשים בנעילת דלתות שעובדת עם משאבה, המשאבה הנ"ל עולה כ 8000 ש"ח וזאת רק משאבה מסכנה, עכשיו אם נקח Z3 שהוא יחסית נדיר בארץ רוןב הסיכויים שנהיה תלויים מאוד ביבואן ובמחיריו, ובתור רוכש אתה חייב לקחת בחשבון גם את הדברים הלא צפויים שחלילה יכולים לקרות.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר

ברכות על הקניה העתידית

הZ3 חולקת את מכלליה המכניים עם הE36 כך שישנם חלפים מכניים חליפיים למכביר ,הרכב אמין

לגבי חלקי הפח ,אכן יקרים ,לפני שנה החלו להופיע חלפים תחליפיים כגון פנסי ערפך איתות פגושים כנפיים קדמיות ,כל חלקי החשמל חולקים דגמים אחרים של BMW וגם E36 בעיקר

ערוך חיפוש בפורום הטכני ישנם לינקים לענין החלפים

לגבי הרכב הנל ,נקוקות תורפה ,הרם את שטיח המטען וחפש בחלקה הקדמי של רצפת המטען חורים אשר נוצרו מקריעת ההלחמות של גשר רוחב התומך בבית הדפרנציאל מתחת הרכב,אם קיימים חורים עליך להלחים את הגשר הוצאה של 3000 עד 8000 שח

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, ראשית תודה רבה על ההמלצות והתגובות. כמו כן, yigaljet, תודה רבה על האזהרה.

בהחלט אני מתחיל לקבל את כל התמונה.

 

1. תקנו אותי אם אני טועה, אך אני מבין בינתיים מהתגובות שהטיפולים השוטפים פחות או יותר דומים לרכבים רגילים ונפוצים יותר - דבר מעודד!

רוב התגובות פה דיברו על טיפולים שוטפים במוסכים לא מורשים, האם אוטו כזה לא מטפלים רק במוסך מורשה? והאם/מדוע המחירים כל כך גבוהים שם?

 

2. מבחינת החלפים, לדעתכם המחירים יהיו אסטרונומיים בהתאם לחלק, אך כבר כמה מטפלים בבעיות כאלה בשנה? האם זהו שיקול שצריך לקחת ברצינות רבה כל כך? אם האוטו מטופל היטב ומסודר, אין סיבה ממשית לבעיות רבות כל כך שידרשו החלפת חלקים במחיר מטאורי בתדירות גבוהה.

 

3. האם טסט שנתי לרכב כזה יותר יקר מרכבים אחרים או שהמחיר זהה?

 

סליחה על השאלות הרבות אך אני רוצה להראות להורים שלי שהבנק לא ידפוק לי על הדלת חודש אחרי שקניתי את האוטו ושאוכל לעמוד בהוצאות.

תודה רבה שוב על התגובות, אתם עוזרים לי מאוד.

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד אחד.

1. טיפולים זולים, כמו כל רכב רגיל.

עצם זה שהגג נפתח, לא מצריך לטפל במוסך מורשה.

מנוע זה מנוע, בטח שה-1900 לא מסובך מדי.

המחירים גבוהים כי קמור יקרנים. למה? כי הם יכולים.

2. מה שכתבת נכון סטטיסטית, אבל מה יקרה אם דווקא תוך חודשיים תצטרך להחליף קלאץ' וקופלונגים של הדרייבשאפט.

מה שכן, ההוצאות על הרכב הזה, זהות להוצאות על רכב מנהלים 2 ליטר.

מחירי כל החלפים הרגילים (תושבות, קלאץ', משאבות, מערכת קירור וכו') לא נוראים בכלל (כמה מאות ש"ח כל אחד).

לא שונה בהרבה ממזדה 6 לדוגמא.

3. טסט שנתי הוא לא שיקול בשום רכב, המחירים הם סביב ה-1400 ש"ח.

 

השיקול שלך צריך להיות פלסטיקה (יקרה מאוד מאוד), הגג (נזילות, גומיות יבשות, הגג עצמו) וונדליזם.

כל חלק שיכול להתקלקל והוא מחייב קניה של חלק מקורי, יתן לך סטירה קשה לחשבון בנק (עם כל הכבוד להייטק).

 

למשל:

גומיות אטימה לדלת, מעל אלפיים ש"ח לצד.

פתחי איוורור, מאות רבות של שקלים לקטנים, מעל 1500 למרכזי.

כל המכני (מנוע/גיר/רדיאטור/דיפרנציאל וכו') - 1.90 ויש לך עודף (טוב, הגזמתי קצת).

שים לב שלמנוע 1900 יותר קשה/יקר להשיג חלפים, לעומת ה-1800.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד אחד.

1. טיפולים זולים, כמו כל רכב רגיל.

עצם זה שהגג נפתח, לא מצריך לטפל במוסך מורשה.

מנוע זה מנוע, בטח שה-1900 לא מסובך מדי.

המחירים גבוהים כי קמור יקרנים. למה? כי הם יכולים.

2. מה שכתבת נכון סטטיסטית, אבל מה יקרה אם דווקא תוך חודשיים תצטרך להחליף קלאץ' וקופלונגים של הדרייבשאפט.

מה שכן, ההוצאות על הרכב הזה, זהות להוצאות על רכב מנהלים 2 ליטר.

מחירי כל החלפים הרגילים (תושבות, קלאץ', משאבות, מערכת קירור וכו') לא נוראים בכלל (כמה מאות ש"ח כל אחד).

לא שונה בהרבה ממזדה 6 לדוגמא.

3. טסט שנתי הוא לא שיקול בשום רכב, המחירים הם סביב ה-1400 ש"ח.

 

השיקול שלך צריך להיות פלסטיקה (יקרה מאוד מאוד), הגג (נזילות, גומיות יבשות, הגג עצמו) וונדליזם.

כל חלק שיכול להתקלקל והוא מחייב קניה של חלק מקורי, יתן לך סטירה קשה לחשבון בנק (עם כל הכבוד להייטק).

 

למשל:

גומיות אטימה לדלת, מעל אלפיים ש"ח לצד.

פתחי איוורור, מאות רבות של שקלים לקטנים, מעל 1500 למרכזי.

כל המכני (מנוע/גיר/רדיאטור/דיפרנציאל וכו') - 1.90 ויש לך עודף (טוב, הגזמתי קצת).

שים לב שלמנוע 1900 יותר קשה/יקר להשיג חלפים, לעומת ה-1800.

 

תודה על התשובה העניינית והמצויינת!

 

1. "גומיות אטימה לדלת, מעל אלפיים ש"ח לצד.

פתחי איוורור, מאות רבות של שקלים לקטנים, מעל 1500 למרכזי."

האם במשפט הנ"ל התכוונת ל-Z3 או לכל רכב עממי וסטנדרטי?

אני בונה לי פה תיק מול ההורים שלי וצריך לדעת את ההבדלים בין רכבים רגילים ל-Z3.

 

2. ממה שהבנתי, המכה הקשה לחשבון יכולה לבוא לי מהחיצוניות של הרכב ולא מהמכניקה עצמה.

קרי: לחנות בחנייה מוגנת, לא לעשות תאונות ולטפל בגג בצורה נורמאלית! :wink:

נכון?

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Z3 מול רכב רגיל:

 

מכניקה - כמעט אותו הדבר.

 

חיצונית - נדרשת הקפדה (בין אם זה לטפל בגג ובין אם לא להחנות שם ולא להחנות פה כי הרכב מועד לוונדליזם).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה העניינית והמצויינת!

 

1. "גומיות אטימה לדלת, מעל אלפיים ש"ח לצד.

פתחי איוורור, מאות רבות של שקלים לקטנים, מעל 1500 למרכזי."

האם במשפט הנ"ל התכוונת ל-Z3 או לכל רכב עממי וסטנדרטי?

אני בונה לי פה תיק מול ההורים שלי וצריך לדעת את ההבדלים בין רכבים רגילים ל-Z3.

 

2. ממה שהבנתי, המכה הקשה לחשבון יכולה לבוא לי מהחיצוניות של הרכב ולא מהמכניקה עצמה.

קרי: לחנות בחנייה מוגנת, לא לעשות תאונות ולטפל בגג בצורה נורמאלית! :wink:

נכון?

ההורים עובדים בהיטק או אתה ?

 

 

 

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורים עובדים בהיטק או אתה ?

 

 

 

:lol:

 

אני עובד בהיי-טק, אני פשוט רוצה לשכנע אותם שהעלויות לא גבוהות כל כך כפי שהם חושבים ושאני אוכל לעמוד בזה, זה הכל.

כל סיפור הרכב יוצא מכיסי אז הם רוצים לוודא שאני לא עושה שטויות - דאגות של הורים :).

!BMW Z4 - The Ultimate Driving Machine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תישמע.

אתה עושה בסדר , מנסה לקחת בחשבון את כל הדברים שאולי יפתיעו אותך.

זה מצויין ללכת אחרי חלום ואני מבין איך Z3 יכולה להיות חלום.

 

אבל אף אחד מאיתו לא חוזה עתידות ולא יכול לדעת כמה באמת יעלה לתחזק אותה.

בקצרה :

 

טיפולים שוטפים - לא נורא בכלל, כמו רכב רגיל.

חלקים מכנים- לא נורא, יש המון בפירוק לא יקרים (בעיקר אלו שמשותפים ל E36)

חלקים קוסמטים וחלקי פלסטיקה - בלאגאן, למרות שגם כאלה אפשר להשיג בפירוקיות וחלקי פלסטיק קטנים וגומיות אפשר להזמין מ EBAY.

אגרת רישוי - לא נורא, כמה מאות שקלים יותר מרכב משפחתי רגיל לשנה.

ביטוח - נורא ! לדעתי זה יגיע לסכומים של 12K , זה הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק, לדעתי זה מה שיפיל את העיסקה, זה מה שהפיל אותה אצלי שרציתי לרכוש אחת (ואני לא בן 22).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...