Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבטומוביל


UFD41
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקובי,

 

ברכות למס' העגול של הודעותיך - 2000.

 

לחברים השונים,

ששואלים "ומציקים" בנושא האבטומוביל שוב ושוב,

 

אין לי מושג מה קורה, אבל ברור לי כמו לכם, שאיפה שהוא,

לא בריא לנדנד ועדיף לחכות בסבלנות ...

יש בעיה, היא תיפתר בדרך כלשהי, וכל בלבולי המח לאלו שכבר זמן

מוטרדים בפתרון - לא תעזור.

 

אז, במקום לנדנד, נחשו למשל מה גיליתי בקשר לחוט חשמל ששאלתי לגביו

בשרשור "שאלה למתדלקים" ???

תשובתי עם תמונות תופיע רק בערב.

אין לי זמן כרגע, וחוץ מזה תזדיינו בסבלנות. :lol:

 

יאללה, אני הולך לצלם - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דבר אחרון - הוועד שוקל לפתוח בקרוב מאד פורום סגור לחברי מועדון בלבד, בנוסף על הפורום הנוכחי הפתוח לכולם - כמובן בתאום ובשיתוף הנהלת קארספורום. פרטים בקרוב.

רעיון מצויין וכדאי מאד ליישם אותו.

וכך נוכל לקבל הודעות ואו לשלוח בלי שכל העולם יקרא אותם.

אני בעד.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם
מחיר חודשי או שנתי גבוה יעמוד ביחס ישר לכמות המשלמים, ובעברית מובנת ככל שהמינוי השנתי יעלה, פחות חברים יחדשו אותו - זה עובד ביחס ישר. צריך גם לזכור שיש הרבה חברים צעירים ולא בטוח, כמו שאומרים, שהפרוטה מצויה בכיסם. נדמה לי שבעבר הסעיף הזה עמד על הפרק. - זאב

 

צודק- לפחות מבחינתי- אותי לא ממש מעניין לא מגזין, ולא שום דבר אחר הקשור ל"הטבות", אני משלם עבור חברות בלבד, וצר לי מאד, שאנשים קושרים עניין של תשלום למשהו, שרוצים לקבל בתמורה "פיזית". החברות, מבחינתי לפחות- היא כח להזיז את הדברים, וראינו, שאכן יש תוצאות לזה. וזו בעיניי, התמורה הכי- טובה ממשית, שאפשר לקבל! מצד שני- אינני רוצה ומסוגל לשלם סכומים יותר ממה שמשלמים היום, במיוחד עבור משהו, שלא ממש מעניין אותי- כמו "הטבות" למיניהן! ואני יותר מבטוח, שיש עוד הרבה כמוני- וברגע, שיועלה סכום חברות- תתחיל בריחה המונית מהמועדון, או "קומבינות" למיניהן- כמו למשל, מי שרוצה ליקרוא את המגזין- פשוט יקח אותו מחבר, ולא ישלם בשביל זה דמי חברות, כמו כן- אין הרי כל בעיה לבוא למפגשים גם אם אתה לא חבר- אז, התוצאה לדעתי, תהיה פגיעה קטלנית במועדון.

 

ומנכ"ל בתשלום - WTHF??? למה לנו להפוך לגוף מסחרי? ראינו, מה קורה עם העמותות, שהפכו לגוף מסחרי- בעיניי, זה מגעיל! אינני רוצה כלל להיות חבר בגוף מסחרי, תמורת תשלום או בלי!!!!!! ואני בטוח, שעוד רבים חושבים כמוני!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אז למה משלמים למזכירה? בטוח מישהו יכול להתנדב לעשות גם את תפקידה, ניהול הוא מקצוע המחייב כישוריים מיוחדים, לבעל מקצוע משלמים ומצפים לתוצאות מקצועיות, זה למה!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לא ידעתי, שמשלמים גם למזכירה... אבל לא זה העניין. אותי אישית מפחיד עצם הרעיון להפוך לגוף מסחרי- יש אותם יותר מדי גם ככה, לטעמי. ואין משהו, שמגעיל אותי יותר, מכל העמותות המסחריות למיניהן. אז, להיות חבר של דבר כזה- ...:nono::fist::wave2:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
צודק- לפחות מבחינתי- אותי לא ממש מעניין לא מגזין, ולא שום דבר אחר הקשור ל"הטבות", אני משלם עבור חברות בלבד, וצר לי מאד, שאנשים קושרים עניין של תשלום למשהו, שרוצים לקבל בתמורה "פיזית". החברות, מבחינתי לפחות- היא כח להזיז את הדברים, וראינו, שאכן יש תוצאות לזה. וזו בעיניי, התמורה הכי- טובה ממשית, שאפשר לקבל! מצד שני- אינני רוצה ומסוגל לשלם סכומים יותר ממה שמשלמים היום, במיוחד עבור משהו, שלא ממש מעניין אותי- כמו "הטבות" למיניהן! ואני יותר מבטוח, שיש עוד הרבה כמוני- וברגע, שיועלה סכום חברות- תתחיל בריחה המונית מהמועדון, או "קומבינות" למיניהן- כמו למשל, מי שרוצה ליקרוא את המגזין- פשוט יקח אותו מחבר, ולא ישלם בשביל זה דמי חברות, כמו כן- אין הרי כל בעיה לבוא למפגשים גם אם אתה לא חבר- אז, התוצאה לדעתי, תהיה פגיעה קטלנית במועדון.

 

ומנכ"ל בתשלום - WTHF??? למה לנו להפוך לגוף מסחרי? ראינו, מה קורה עם העמותות, שהפכו לגוף מסחרי- בעיניי, זה מגעיל! אינני רוצה כלל להיות חבר בגוף מסחרי, תמורת תשלום או בלי!!!!!! ואני בטוח, שעוד רבים חושבים כמוני!

 

 

גנאדי יקר.

 

בחיים יש המון דברים שאנו "רוצים".

הבעיה היא שבלי כסף אי אפשר לבצע אותם.

 

בכדי שיהיה לנו " כח להזיז את הדברים, יש תוצאות לזה, וכו' ", ועוד אי אילו דברים 'קטנים' שהמועדון דואג להם - צריך לשלם.

 

אם רן למשל לא מעוניין להעלות את דמי החברות, אבל רוצה מנכ"ל בשכר "שהוא זה אשר ידאג להכנסות גדולות יותר" אזי צריך שיהיה בקופה כסף מראש, בכדי לשלם לאותו מנכ"ל. ומאיפה יבוא הכסף? משל הביצה והתרנגולת.

 

בקשר למה שהדגשתי באדום מדבריך המצוטטים, הרי שיש אפשרות לפעול בצורה שונה מאשר היום, הצעה כזו עלתה לפני שנים על ידי אמנון אירמאי ואח"כ ביקשתי להעלותה שוב, אולם לא נדונה למיטב ידיעתי.

 

ההצעה היא:

קביעת תשלום דמי החברות במועדון על פי מה שהחבר מקבל.

  • מי שרוצה רק להיות חבר מועדון ולקבל תעודה - ישלם סך של 50 ש"ח לשנה.
  • מי שרוצה בנוסף לקבל עיתון - ישלם עוד 100 ש"ח.
  • מי שרוצה להשתתף בתצוגה באירועים - ישלם עוד 100 ש"ח.
  • וכן הלאה ...

(המחירים סתם לדוגמא)

 

במקרה כזה נוכל להגדיל את מצבת "החברים הרשומים בעלי כרטיס חבר"

בעוד מאות רבות ואולי יותר, דבר שיתן למועדון כח גדול יותר מאחר והוא יהיה

"גוף המייצג חברים רבים".

 

יום טוב - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מקובל ביותר! :idea::ok::beerchug::mm_yeah:

 

אגב, אני מאמין, שזה יגדיל יותר את הכמות המצטרפים- הפסד מזה בטוח לא יהיה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לכל חברי המועדון,







נחום קדמיאל, יו"ר מועדון החמש, מבקש להבהיר את הנקודות הבאות:

  1. וועד המועדון רואה חשיבות עליונה בהוצאת האבטומוביל בזמן, כחלק חשוב משמירת הקשר עם החברים וכערך מוסף חשוב לחברותם במועדון.


  2. כפי הידוע לכולם, מזה מספר חודשים מתעכבת הוצאת האבטומוביל.


  3. וועד המועדון מטפל מזה-זמן בנושא. הוועד יקיים השבוע פגישה מכרעת שאחריה תפורסם עד לסוף השבוע הודעה מוסמכת, הכוללת את הפרטים הרלוונטים ותוכנית הפעולה להמשך.


  4. במקביל, וע"מ לשמור על הקשר השוטף עם חברי המועדון, יצא עד סוף חודש ינואר קלאסיקון ובו יופיעו, בין היתר, כל ארועי המועדון לתקופה הקרובה.


  5. וועד המועדון מודה לחברים על גילוי ההבנה והסבלנות.


בברכה,





קובי מילוא

דובר המועדון

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
לא ידעתי, שמשלמים גם למזכירה... אבל לא זה העניין. אותי אישית מפחיד עצם הרעיון להפוך לגוף מסחרי- יש אותם יותר מדי גם ככה, לטעמי. ואין משהו, שמגעיל אותי יותר, מכל העמותות המסחריות למיניהן. אז, להיות חבר של דבר כזה- ...:nono::fist::wave2:

 

גנאדי, נו באמת - המזכירה עובדת בשעות העבודה המקובלות, לא רבים יכולים בשעות אלה להתנדב. חברי הנהלה לעומת זאת משקיעים מזמנם הפנוי, אבל לפעמים זה בא על חשבון שעות מנוחה, משפחה וכך הלאה. לסיכום המזכירה היא היחידה שמקבלת שכר{חלקי}. ערב טוב-זאב

zeev

פורסם

לא ידעתי שהיו בחירות חשאיות ומינו דובר/עו"ד בשם אבי-נ שמגן בחירוף נפש על ועד המועדון/פורום...

אבי-נ היקר אל תסתום פיות לחברים היקרים שמביעים את דעתם ברבים...

"זכות הציבור לדעת"

:oops: נראה לי שמישהו כבר רץ לחפש את ה"מפתח" לנעול לנו את הפורום החשוב הזה.!:-(

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם

ברוך הבא לפורום.

 

קודם כל - תרגיע. לפני שאתה תוקף אנשים שקצת יותר וותיקים בפורום הזה ממך, ותרמו לו דבר או שניים, מין-הראוי שתציג את עצמך ותסביר מה אתה בדיוק רוצה.

בשלב זה אף אחד עוד לא נועל את הפורום החשוב הזה (שעד היום לא ביקרת בו...), אבל יתכן שמישהו ינעל את ההודעות שלך אם הן לא תעמודנה בכללים המקובלים כאן.

 

קובי

מנהל הפורום.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
לא ידעתי שהיו בחירות חשאיות ומינו דובר/עו"ד בשם אבי-נ שמגן בחירוף נפש על ועד המועדון/פורום...

אבי-נ היקר אל תסתום פיות לחברים היקרים שמביעים את דעתם ברבים...

"זכות הציבור לדעת"

:oops: נראה לי שמישהו כבר רץ לחפש את ה"מפתח" לנעול לנו את הפורום החשוב הזה.!:-(

 

 

הלו??? אסי?

 

היי.

 

אני שמח שעלית לפורום. מקוה שאנחנו מכירים, ושאתה חבר מועדון.

 

מאלו שפשוט כמה שנים קוראים בפורום ולא כותבים כלום,

וביום מסויים אוזרים אומץ, ודופקים על המקלדת.

 

אז, ברוך הבא לחברתנו. רגעים כאלו הינם אושר לפורום, אשר גדל

ומקבל כוחות כתיבה טובים וחדשים. (זו כמובן דעתי הפרטית ולא כנושא תפקיד כלשהו).

 

לעצם העניין, אינני מבין על מה תלונתך.

  • האם ניסיתי בשרשור זה לסתום פיות של מישהו?
  • האם ניסיתי לטאטא מתחת לשטיח דבר כלשהו?
  • האם אני בכלל יודע יותר ממך על מה שקורה?

התשובות לכל השאלות הללו הן לא אחד גדול.

 

אבל!

לא זכור לי שברגע שנכנסתי לפורום כלשהו התחלתי "לקטול" אנשים.

 

זכותו של כל אחד בפורום (וגם זה לדעתי האישית בלבד) להעביר ביקורת,

שתהיה שקולה ועניינית (ולא מתוך שיקולים זרים כמובן...), וזכותו של כל

חבר מועדון לעשות את "הבלתי ייאומן" ולהצדיק את חברי ועד המועדון

אם כך נראה לו שיש לעשות.

 

עקבת אחרי הודעותי במשך השנים?

אם כן, בוודאי לא נסתר מעיניך שלפעמים יש לי וויכוחים וחוסר הסכמה מוחלט

עם חברי ההנהלה.

האם במקרה כזה אני "נחשב לבסדר"?

 

אני בטוח שכתבת את שכתבת מתוך פרגון ורוח טובה, מתוך דאגה לפורום ולמועדון ה-5,

ולא מתוך כוונה רעה חלילה.

 

שלך בידידות,

ובברכת יום נעים - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
לא ידעתי שהיו בחירות חשאיות ומינו דובר/עו"ד בשם אבי-נ שמגן בחירוף נפש על ועד המועדון/פורום...

אבי-נ היקר אל תסתום פיות לחברים היקרים שמביעים את דעתם ברבים...

"זכות הציבור לדעת"

:oops: נראה לי שמישהו כבר רץ לחפש את ה"מפתח" לנעול לנו את הפורום החשוב הזה.!:-(

 

א. נוף ושות',

 

קבל ברכותי לרגל המינוי והג'וב הנחשק, כמו גם קבלת התואר. בב"ח, ב.אסף


×
×
  • תוכן חדש...