Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן לא מניעה ( פרטים בפנים )


Tvr_speed_12
שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכ המדובר מגאן 2001 ידני וזו השתלשלות המקרה:

הרכב הניע בבוקר ללא שום בעייה כרגיל במהלך הנסיעה הרדיו החל לכבות ולהדלק באופן ספונטני,

אחרי 30 דקות של נסיעה בינעירונית כיביתי את הרכב למשך 5 דקות וכשרציתי להניע שוב

אין שום תגובה או רעש , הנעתי בעזרת כבלים ונסעתי 20 דקות לעבודה ללא אירועים מיוחדים.

לאחר כיבוי הרכב בחנייה ניסיתי להניע שוב ללא הצלחה שוב ללא שום רעש תגובה.

בזמן ניסיונות ההנעה לוח השעונים דלק כרגיל ובעוצמה הרגילה.

כברכב מצבר שנפ חדש בהספק המתאים כמו כן הוחלף אלטרנטור לפני שנתיים או שלוש אצל הבעלים הקודמים.

בקוטב החיובי של המצבר יש מעט קורוזייה

ההנעה ברכב תמיד קלה ובמכה ראשונה כך שלא נראה לי שזה הסטרטר, יש עוד מה לבדוק

לפני שנכנסים למוסך ( ולבנק לקחת הלוואה להחלפת אלטרנטור.. ) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הניע בבוקר ללא שום בעייה כרגיל במהלך הנסיעה הרדיו החל לכבות ולהדלק באופן ספונטני,

?

 

 

תסמינים של אלטרנרטור.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפייה , הצחקת אותי, אלטרנטור חדש מקורי בסביבות 2000 ש"ח ...., לא כולל עבודה.

בכל מקרה קיבלתי המלצה כפולה על יצחק וייס בפ"ת ניגש אליו לאיבחון ותיקון הבעייה עידכונים בהמשך.

תודה ל Wiking ( כרגיל :wink: ) ול Zvih נעדכן בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי שזה מסתכם בזה, גם האפשרות הזו תיבדק, למרות שליאור ואני ניקינו באופן בסיסי את ההדק

לפני שבועיים כך שקשה לי להאמין שזה יסתכם בזה, נחזיק אצבעות או הדקים :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא נורת מצבר לא נדלקת. נדלקת מנורת service ו-stop + הרדיו והשעון מתחילים להתאפס ואם ממשיכים בנסיעה, הרכב מתחיל לקרטע בגלל שאין מספיק מתח להצתה.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , קודם כל תודה לכל מי שניסה לעזור,

מסתבר שההר הוליד עכבר או במקרה הזה לאלטרנטור נעלם בורג...

בורג בצד ימין של האלטרנטור שהחזיק את אחד המגעים השתחרר ונעלם ולכן

התסמינים הורו על אלטרנטור תקול כי בפועל הוא לא עבד מאז שהבורג נעלם.

בהזדמנות זו אני רוצה להצטרף להמלצות החמות על יצחק וייס (בזל 13,פ"ת, 039217528)

הוא בדק טעינה שלא הייתה תקינה כלומר אלטרנטור כביכול תקול בנקודה זו בעל מקצוע אחר

היה מזמין את החלק בלי למצמץ אבל יצחק טרח ובדק ואז התגלה הבורג החסר ולאחר שהוחזר

הטעינה הייתה תקינה כלומר האלטרנטור תקין !

בנוסף לא נגבתה ממני אפילו אגורה על הבדיקה ( וגם גירוז הדקי מצבר )

בקיצור אולי אני קצת נסחף אבל הבחור עשה לי את היום :)

יום טוב ותודה לכל מי שעזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...