Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור בנושא חום מנוע שהתפתח לכדי דיון על עתיד המנוע הנ"ל ברכב


$alex$
שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כול שבוע טוב לכולם!

יש לי שאלות קטנות לגבי חום מנוע, קודם אני יפרט קצת על תופעה זו ואז ניגש לשאלות: בנסיעה מחוץ לעיר ובעיר חום המנוע בחצי של 90 מעלות בערך, בעמידה לאחר נסיעה לןפ המנוע מגיעה ל-90.

 

1). האם תופעה זאת צריכה להיות ככה?

2). עם לא מדוע הי ככה, ואיך אני מסדר זאת?

 

 

בברכה

אלכס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב הוא אופל אסטרה מודל 92 נפח מנוע 1400!

חום המנוע תקין בהחלט, ואין צורך לנבור באדמה ולחפש באדמה בעיות שלא קימות.

דאג יותר לבצע חתימה בפרופיל לך שתציין את סוג הרכב גודל המנוע שנת היצור, וסוג תיבת ההלוכים,

שתמנע מקופיקו,ומשתמשים אחרים הרוצים להגיב לתהות על סוג הרכב!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרמוסטט נימצא אצלי ברכב מאחורי טימינג ואני בטוח בזה, רציתי להחליף אותו בטיפול שעשיתי לאחר שקניתי את הרכב, מכונאי בדק ואמר לי שהו מאחורה והו צודק, בסדנא בבצפר*** בצפר = מקום בו מלמדים כרוע וחטוב *** יש לנו אותו מנוע והו תקוע מאחורי רצות טימינג.

 

צביקה אתה בטוח שזה אומר שהטרמוסטט תקין?

כי לפי מה שאני יודע טמפרטורת המנוע צריכה לעלות בעת נסיעה ובעמידה לרדת.

 

תודה לכם על התגובות

 

בברכה אלכס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרמוסטט נימצא אצלי ברכב מאחורי טימינג ואני בטוח בזה, רציתי להחליף אותו בטיפול שעשיתי לאחר שקניתי את הרכב, מכונאי בדק ואמר לי שהו מאחורה והוא צודק, בסדנא בבצפר=בית הספר שלנו אותו מנוע והוא תקוע מאחורי רצועת טיימינג.

 

צביקה אתה בטוח שזה אומר שהטרמוסטט תקין?

כי לפי מה שאני יודע טמפרטורת המנוע צריכה לעלות בעת נסיעה ובעמידה לרדת.

למה?

מי המורה שלכם לתורת המנוע, שלח אותו אלי ומיד!

חזור לסדנא, ופתח מילון וחפש לי את הפירוש למילה בצפר.. כי אני לא למדתי בבית הספר על מילה כזאת.

 

תודה לכם על התגובות

 

בברכה אלכס

אל תטרח ,לחפש בעיות מתחת לאדמה,משום שמוסכים אוכלים אנשים כמוך ,לארוחת בוקר אתה חטיף מועדף!

אתה נמצא כרגע בחורף ורכבך לא מתחמם לא בעיר, ובוודאי לא בנסיעה בין עירונית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

נכון שהטרמוסטט מאחורי מכסה הטיימינג אבל אני מחליף אותו בלי לפרק שום טיימיג תשחרר את הברגים של המסה ולאט לאט עם מפתח פתוח עד שאתה מוציא את 2 הברגים ואתה שולף אותו וגם כן הטיימינג קל באסטרה יעני לא בעיה להחליף.

 

אבל לדעתי הבעיה לא בטרמוסטט הבעיה שיש לכלוך על פני הרדיאטור מקדימה ואז המאוורר מתאמץ במצב עמידה יש לנקות בלחץ אוויר ואחרך במים מבפנים כלפי חוץ.

או שהמאוור עובד חלש או הפוך :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס קרא בעיון את דבריו של זאהר, המכיר את האופל היטב, זאהר הוא מכונאי מקצועי מגיל צעיר ובעל מוסך פרטי כיום ,הנמצע בעוספייה כמדומני או דליית אל כרמל ומסוגל לתקן אופל או כל רכב אחר, בעינים עצומות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאהר אולי לא ירדת לסוף דעתי, אני שיבחתי אותך, ולא זלזלתי בך על המיומנות המקצועית שלך, אלא להפך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם!

במיוחד לצביקה וזאהר על העזרה והמידע.

 

 

זאהר תן לי בבקשה מידע מדוייק ורחב איך להחליף טרמוסטט?( בשביל הידע וללמוד קצת על הרכב שלי).

מודה לך מראש :-D

 

 

בברכה אלכס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאהר אולי לא ירדת לסוף דעתי, אני שיבחתי אותך, ולא זלזלתי בך על המיומנות המקצועית שלך, אלא להפך.

בברכה

צביקה

הפסיק הטעה אותי :-D חשבתי הההפך לא משנה. חוץ מזה מה שלומך צביקה מקווה שהכל בסדר.

אלקס אם אף פעם לא התעסקת ברכב לא כדאי לך לגעת כי יש מצב שתעשה נזק אבל אם כן,

 

יש לפרק את המכסה החיצוני ואז לשחרר את שני הברגים התופסים את המסה הפנימי שנמצאים מתחת לפולי קמשפט אבל תסובב את המנוע עם בוקסה וידית מהקרנג' עד שתוכל לכניס בוקרסה 10 לברגים שבפנים תשחרר את המכסה ואז לאט לאט עם מפתח 13 תפרק את הברגים של הבית טרמוסטט ופני שהוא יוצא תמשוך אותו עם מגנט שלא יפול לך לתוך הטיימינג ואז תחליף שים גומיה וסיליקון ותרכיב :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...