Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין אלפא 156 לפיג'ו 406, ואשמח לשמוע על אופציות נוספות (ערוך כמיטב המסורת)


talush7
שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברצוני לקנות רכב במודל גבוה אך עם זאת מחיר נמוך ביחס לתמורה.

חשבתי לכיוון של פיגו 406 או אלפא 156 מודל 2000-1, העדיפות היא לאלפא אבל רציתי לדעת למה המחירון נמוך- בעיות של תדמית לאיטלקיות- רכב לא מוערך או שבאמת יש בעיות.

לגבי הפיגו אמרו לי לא להתקרב לנפח 1800 אלא רק ל- 2000 חוץ מזה אחלה רכב.

 

אשמח לאופציות נוספות.

תודה,

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה הצפיות שלך מהרכב?

אני אישית הייתי הולך על צרפתייה ולא על איטלקייה. אמינות חביבי,

וכן אני יודע שלאלפה וללנצ'יה יש נשמה טובה,אך בכל זאת אני לא רוצה לעשות ביטוח גרירה ;-)

תראה לבוס שלי יש 406 רכב מדהים מפנק בנוחות,ביציבות,בבלימה, אומנם הוא מאיץ כמו משאית עם עגלה,אבל זאת לא המטרה...

אני הייתי בוחר אך-ורק ב406

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אמינות, אז לא הכי מעניין, אבל טויוטה קורולה, טויוטה קרינה, אוונסיס, ואחרות מבית טויוטה.

 

לצערי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית הייתי הולך על צרפתייה ולא על איטלקייה. אמינות חביבי,

איזה בעיות אמינות אתה מכיר ב-156 ?

יש לך נסיון עם הרכב או ששמעת "שמועה" ?

 

לפותח השרשור - הסיבה שמחיר "המחירון" של ה-156 נמוך היא אנשים שלא ממש מבינים ומפיצים שמועות חסרות ביסוס על "אמינות".

 

עם זאת, אם אתה מתכוון לקנות רכב זול, שנותן הרבה, אמנם מחיר הקניה שלה נמוך, אבל יש לה הוצאות תחזוקה יקרות יחסית (פלאגים ייעודיים למשל).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין השתיים 156 הרבה יותר מרגשת, אבל קשה יותר למצוא ועלויות התחזוקה תהיינה יקרות יותר (לאו דווקא בגלל שהיא פחות אמינה). שים לב שה-156 מגיעה עם גיר סלספיד רובוטי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית ב 156 היא המשולשים שעולים כאלפיים ש"ח והטיפולים הגדולים למנוע כמו טיימינג וכו. לי יש את אותו מנוע וכאשר עשיתי טיפול 120K שכלל טיימינג כולל מחזירי שמן משאבת מים ווריאטור הזמנתי את החלקים מאנגליה ועשיתי את הטיפול במוסך לא מורשה זה יצא 5000 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיחפש B4 2.5 מאותן שנתונים, אין הרבה גרסאות כאלו בנוסף לכך, ירידת הערך שלו הייתה יחסית גבוהה בהשוואה ל2.0B4 כך שבמחירים לא הרבה יותר גבוהים מהחלופות שהצעת, אתה מקבל רכב לא פחות מהנה לנהיגה (מע' הנעה שונה לחלוטין מהגרסאות הרגילות של הB4) בעל מנוע שמפתיע בכוחו, רכב מרווח מאוד (בטח בהשוואה לאלפא), מאובזר מאוד (רק לדגמים שעד שנת 2002, אחרי זה בצעד מפתיע, הורידו ביפאנוטו את האיבזור הרב של הרכב) ובעל תדמית אמינות ויכולת שרידות עדיפות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוש,

 

כבעלים של 156 2.0 Twin Spark אני יכול להגיד ש:

יתרונות

  1. הרכב מאוד מהנה לנהיגה (הרבה יותר מה 406 שגם בה נהגתי לאמעט) והוא מהיר יחסית לגודל המנוע
  2. לי היה גיר ידני - מצוין , מהיר ונוח. לגבי הגיר האוטומטיזה גיר רובוטי כמו שהוזכר כאן והוא "זכה" לביקורות לא כל כך טובות , אבל אני לאנסיתי אותו
  3. הרכב נוח ונותן פשרה טובה בין קשיחות מתלים לנוחות נסיעה, הוא מרגיש מאד בטוח בפניות והזוית גלגול שלו קטנות יחסית - הוא קצת פחות נוח מה 406 אבל הרבה יותר ספורטיבי
  4. ל 156 רעש מנוע נעים הרבה יותר מה 406 במיוחד כשהיאמתאמצת ( וזה כל כך כיף לאמץ אותה:grin: )
  5. המנוע אמין ובעבודה קשה יחסית לאורך 5 שנים לא היו לי שום בעיות מיוחדות (מחזירי שמן וכו אבל שום דבר יותר)
  6. האוטו יחסית מרווח, לא כמו ה 406 אבל די קרוב
  7. הדשבורד , פלסטיקים ידיות וכו מאוד יציבים לא נראה שהם הולכים לגרום לבעיות (אבל גם ב 406)

חסרונות

  1. לרכב יש בעיה קבועה עם הגומיות של המתלים , הם מתחיליםלחרוק אחרי מספר שנים נמוך יחסית , הפתרון הפשוט הוא להחליף את המקוריים בגומיותשל Super Flex , הגומיות יחסית זולות ואחרי זה לא תשמע יותר מהמתלים

עם זאת, אם אתה מתכוון לקנות רכב זול, שנותן הרבה, אמנם מחיר הקניה שלה נמוך, אבל יש לה הוצאות תחזוקה יקרות יחסית (פלאגים ייעודיים למשל).

המצתים באמת קצת יקרים ויש גם 2 מצתים לכל צילינדר , אבל הם צריכים החלפה אחת להרבה מאוד זמן (אם זכרוני לא מטעה אז 40,000) אז זה לא כל כך נורא

 

הבעיה העיקרית ב 156 היא המשולשים שעולים כאלפיים ש"ח
אני לא משוכנע אבל יכול להיות שהבעיה עם הגומיות שציינתי היתה פותרת את הצורך בהחלפה אלא אם המשולש נסדק\ נשבר ממש ואז אתה צודק לחלוטין

 

את הרכב החזקתי באנגליה ואני כל כך קשור אליו שאפילו עוד לא מכרתי אותו 4 חודשים אחרי שחזרתי לארץ

 

לדעתי ומניסיוני ה 156 מאוד מיוחד והוא דוגמא מוצלחת למה שאלפא יודעים לעשות , מומלץ יותר מ 406

 

הנאה מובטחת

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא בעלים של 205? (להלן > חתימה)
בעלים גאה של 205 , אבל בתקופה האחרונה (5 שנים) הייתי באנגליה ושם עדיין יש לי 156 , זה באמת אוטו שקשה לשכוח

 

ראה בתמונה שלי- האלפא בטיול בצפון אנגליה

 

כשאסיים את הטיפול ב 205 אשקול להחליף תמונה, אבל מאחר והיא כבר בתמונה של מישהו אחר בפורום אז כנראה שלא

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי , קשה לי להבין את זה, באמת, בלי להעליב, איך זה שאתה בעלים של 156 , ובארץ אתה נוהג על 205 :)

זה דווקא קל יחסית

 

אנגליה: 156 130,000 קמ , מצב מעולה מכני פנימי וחיצוני - 1800 פאונד = 15,000 שקל

 

ישראל: 205 215,000 קמ , מצב טוב מכני , קשה פנימי וסביר חיצוני - יותר יקר + כרגע באמצע ישור קו של בערך 8000 שקל

 

זה ההסבר הכללי

 

אבל את האמת - פשוט התחשק לי טיל קטן שידרוש הרבה אהבה ויתן גם בתמורה אז ה GTI בהחלט מספקת את הסחורה , אולי בעתיד 911 ....

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יכול לעמוד בתחזוקה מעט גבוהה יותר (בסופו של דבר, במקרה הזה אני לא ידע עד כמה יקרה יותר לתחזוקה תהיה ה156 מה406).

 

לגבי נהיגה - אין מקום להשוואה. האלפא מאיצה הרבה יותר מהר מהפיזו, מרגישה מחוברת לנהג יותר, מרגשת יותר - ויפייפיה.

 

לגבי החלפת מצתים - אחת ל100,000 ק"מ.

 

סלהספיד - סוג התיבה שאוהבים או שונאים. אני אישית מעדיף ידני, ובשנים שאתה מחפש יש סיכוי שתצליח למצוא (בשנים 2001 - את הדור הראשון כמעט בלתי אפשרי למצוא עם תיבה ידנית).

תבצע חיפוש לגבי התיבה, נרשם לגביה בפורום.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...