Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא מיבאים את פורד קא ?


odedos
שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזמן שפורד יובאה ע"י החברה הישראלית לאוטומובילים בע"מ(והחברה נראתה כמו שהיא נישמעה..)נישקל יבוא הקא אך לבסוף לא יצא לפועל.

ברגע שזיכיון היבוא עבר לדלק מוטורס הוחלט,כאסטרטגייה,לצמצם למינימום את מספר הדגמים שייובאו לארץ,מאחר ורוב המכירות יועדו לציי רכב.

לדלק מוטורס היה ניסיון מר למדי כשהחליטו בשנת 95' לייבא את המיאטה,שחלק גדול מהמכוניות שכבו שנתיים במחסני הערובה.

גם הביקוש לפוקוס הידנית היה אפסי,והסיבה העיקרית שהפוקוס החדשה לא מיובאת בגירסה הידנית היא המנוע השונה שלה(115 כ"ס).

ולפי הכתבה על 100 עשירי ישראל לא ניראה שהעיניין מטריד במיוחד את יצחק תשובה..

אף אחד לא מצפה שיחזיקו את הדגמים המיוחדים במלאי בכל הצבעים והגרסאות.

אבל לא ברור למשל למה אי אפשר לעשות הזמנה מיוחדת של פוקוס 2 ליטר ידנית ולקבל אותה אחרי חודשיים-שלושה.

ולגבי המנוע השונה - קודם כל, ב-2 ליטר זה אותו מנוע למיטב ידיעתי.

וב-1.6 זה גם בזיון שלא מביאים את המנוע החזק (115) עם גיר אוטומט. המנוע שמביאים חלש מאוד יחסית למשקל המופרז.

 

יש יבואנים בארץ שמדיניותם לייבא את כל מגוון הדגמים שהיצרן מציע, כמובן שדגמים לא פופולריים בהזמנה מיוחדת בלבד.

נדמה לי ש-צ'מפיון עובדים ככה ואני די בטוח ש-קמור עובדים כך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל היבואנים של הגרמניות עובדים בצורה הזאת.. ואני די בטוח שגם בשאר יבואניות היוקרה עושים את זה..

הסיבה העיקרית היא שהפרשי המחירים והרווח שהיבואן רואה מהייבוא של הרכב ברכב יוקרה - הוא פשוט עצום.

אני מבטיח לך שעל ייבוא של S6 / RS4 צ'מפיון ירוויחו לפחות כמו שדלק מוטורס ירוויח על 10 פוקוס ST..

אז מן הסתם לצ'מפיון כדאי להביא את המכוניות האלה, לדלק מוטורס שמתעסקת בהזמנות ענק של חברות ליסינג והשכרה,

שבאות ושמות צ'ק של 20 מליון ולוקחות 2000 מכוניות בלי להתעסק בזוטות, פשוט לא כדאי להביא את הפוקוס ST בשביל 1-2-3 יחידות בשנה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל הדגמים המיוחדים (בארץ) של מכוניות עממיות יחסית , שנמכרים בכמויות קטנות , פחות רווחיות ליבואן .

מכאן הכל עיניין של מדינוית ורצון/צורך של היבואן בקידום מותג, אותו הוא מייצג .

לובינסקי , למשל מוכנים לעשות את זה ( 206 ו307 CC, גירסאות VTS ל C2 ול C4, גירסת סטיישן לרוב הדגמים - 206 307 ו 407 SW ואפילו C5 סטיישן , גיר ידני לא הוצא סופית מהמבחר, דיזלים זמינים בכל ליין הדגמים ) ודלק מוטורס לא.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב רישוי בארץ, כך שאין בעיה להכניסו בקלות.

 

עדיין מייצרים אותו כ-2007, אם בא לך עליו תזמין יבוא אישי.

הוא חולק המון חלפים עם פיאסטה נדמה לי, ככה שלא אמורה להיות בעיית חלפים מכניים.

וגם אם כן, היום בעידן כרטיסי אשראי בינלאומיים, UPS ואיביי, הכל פתוח.

מה זאת אומרת שיש לו תקינה בארץ?

איך אני יכול להיות בטוח אחרי הקניה שהמכונית לא תשאר בנמל?

מה חישוב המס במקה של יבוא אישי?

 

תודה

אמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי באותו מקום בתל השומר פורד פומה כסופה אני חושב שעם מספר זר, אולי אתה מתכוון לאותו הרכב?

ואם כבר פורד למה לא מביאים את הפומה אני זוכר שדובר עליו כרכב טוב בטופ גיר אפילו טוב מאוד..

שתיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה לכולם :-D

צודק!

טעות שלי... חשבתי לרגע שמדברים על הפומה.

אז לא ראיתי אותה.

:-D

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב תקינה בארץ - פירוש הדבר שלכל אחד מותר לייבא את הדגם המדובר לישראל, לא רק לעולה חדש/תושב חוזר, כמובן עם כל ההגבלות החולות על יבוא אישי של מכוניות . היבואן הקודם של פורד עשה לקא תקינה בארץ, כי הייתה לו כוונה לשווק אותה .

 

עוד על חישוב מסים ודברים אחרים תוכל לקרוא כאן :

 

http://www.mof.gov.il/customs/rechev.htm#3b

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תקינה גם לקא וגם לפומה.

ברגע שיש מכוניות כאלו עם לוחית רישוי ישראלית צהובה (ראיתי לפחות 3 קא שונות

ופומה כסופה אחת עם מ.ר. ישראלי) אזי הם עברו תקינה על מנת לזכות בלוחית ה"נכספת".

אגב, הפומה כבר לא מיוצרת.

דווקא דלק-מוטורס דיברו על ייבוא של ה C-MAX כמודל 2007/8..

חלום מוטורי לחובבי הרכב. :roll:

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלום מוטורי בדמות מיניואן? אה? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי אחת בארץ!

 

היא חנתה בבניין של משרד הביטחון הצמוד לתל השומר, איפה שמתגייסים.

זו פורד פומה ולא קא. ראיתי לפחות 3 קא בארץ, לאחרונה הייתה גם אחת למכירה במחיר קצת מוגזם לטעמי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לפי מבחני דרכים מחו"ל שקראתי הסי מאקס הוא אחד המיניוואנים הכי מהנים לנהג, עד כמה שזה אפשרי. חבל שהוא לא פה ובמיוחד בתור TDCi ידני.

 

לגבי הסטריט קא, לא נראה לי שיתנו לך לייבא אותה על "חשבון" התקינה של הקא, אלא אם כמובן תדע לשמן את המקומות הנכונים. זה שינוי מבנה גדול מדי לעומת הדגם שאושר.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פוקוס TDCI (דיזל ), . פחות דאגות
אני נסעתי השבוע מאחורי זוג פוקוסים TDCI של בזק, בדוק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שהיבואן לא רוצה להביא רכב "שונה" כי הוא חושב שאם הרכב חורג מהמיינסטרים אז צריך לקחת עליו מחיר כפול ואז הוא נתקע עם מלאי, ואתם יודעים למה?? כי הישראלי הוא חזיר, וזה מתבטא בכל אספקט של החיים בארץ.

 

אם לדוגמא יבואן (סתם לצורך הדוגמא!) מייבא פוקוס ליסינג ומרוויח עליה 10 אחוז, הוא חושב שאם הוא יביא פוקוס "ספורטיבית" הוא צריך להרוויח עליה 30 אחוז.

מה שגורם לו להתקע עם מלאי ואז לקלל את הרגע שהוא הביא את הרכב ארצה.

אבל תמיד יש את הישראלים שיקנו פאסאט ב260 אלף שקל, תמיד יהיה את האידיוט שישלם כפול מהמחיר ההגיוני תמורת רכב ורק בגלל שהשכן שלו מיצה את כל ההיסטוריה המוטורית בכל העולם במשפט אחד: "אין כמו טנדר סובארו!"

או: "לא יעזור, פולקסווגן זה פולקסווגן".

בתחת שלי! (סלחו לי האחראים על הצנזורה).

באותה נימה של חזירות, ניסו למכור כאן ג'יפ סופה חדש ב260 אלף שקל.

באותה נימה של חזירות עושים הכל כמעט בארץ, ונדיר עד בלתי אפשרי למצוא אדם/חנות אחת שלא מתחזרים.

כי בארץ?? בארץ צריך להרוויח כמה שיותר ולדחוף ללקוח כמה שיותר!

99.9 אחוז מהאנשים שפתחו עסקים לא מבינים כלום בשוק או בכלכלה.

ואין בארץ אפילו מבצע אחד שבאמת נעשה בתום לב!

 

ארז, ששונא חזירים ודואג ליידע אותם בעניין בכל פעם שדרכיהם נפגשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז, אני רק רוצה לומר לך שאין פה בכל התיבת סימלונים של CarsForum אפילו לא סימלון אחד בודד שמראה הצדעה מסויימת, אז טרחתי והבאתי לך שלושה מהתיבת סימלונים של פולגז על מנת להצדיע לדבריך.

אי אפשר להוסיף מילים. ThumbsUp.gif

 

worship.gifsalute.gif

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שהיבואן לא רוצה להביא רכב "שונה" כי הוא חושב שאם הרכב חורג מהמיינסטרים אז צריך לקחת עליו מחיר כפול ואז הוא נתקע עם מלאי, ואתם יודעים למה?? כי הישראלי הוא חזיר, וזה מתבטא בכל אספקט של החיים בארץ.

 

אם לדוגמא יבואן (סתם לצורך הדוגמא!) מייבא פוקוס ליסינג ומרוויח עליה 10 אחוז, הוא חושב שאם הוא יביא פוקוס "ספורטיבית" הוא צריך להרוויח עליה 30 אחוז.

מה שגורם לו להתקע עם מלאי ואז לקלל את הרגע שהוא הביא את הרכב ארצה.

זו בדיוק הפואנטה, ההשקעה בהבאת דגם "מיוחד" של רכב קיים לא צריכה להיות כזו מטורפת.

1. לא צריך להחזיק מלאי. אולי רכב הדגמה בודד. מי שרוצה משהו מיוחד בד"כ יוכל להמתין מספר חודשים להגעת הרכב.

2. ההשקעה בהבאת פוקוס ספורטיבית למשל נמוכה מההשקעה בהבאת רכב חדש לגמרי. זה כי:

א. יש לפוקוס הנ"ל תקינה אירופית כך שלא אמורה להיות בעיה מהבחינה הזו.

ב. חלק לא מבוטל מהחלקים משותפים עם הדגמים הרגילים.

ג. יש מערכת יחסים קיימת עם היצרן וניתן לקבל ממנו מחיר אטרקטיבי לדגם כזה בהתבסס על נפח ההזמנות הכולל של היבואן.

 

ועובדה שיבואני סובארו מביאים לפה אימפרזה טורבו כבר עשור שלם, ואני בטוח שהם לא מפסידים כסף מהסיפור הזה.

ועוד עובדה היא שהם מביאים בנוסףף ל-WRX הסטנדרטית גם את ה-STI (כמה כבר נמכרות כל חודש? אני חושב ש-פוקוס ST עשויה להימכר במספרים גבוהים יותר) ותקופה מסויימת הביא גם את הWRX סטיישן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...