Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שאינך מבין.... אבל מה הקשר למגורים בצפון ת"א - ואם היית מתגורר בשכונה צפופה בצפון לונדון המצב היה שונה?



 

וחוץ מזה קרו לי נזקים יותר חמורים... מה לעשות?

 

 

 

 

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תשתה מים קרים. יש דברים יותר גרועים בחיים.

זאת עוד אחת מהסיבות מדוע ירדתי מהעניין... בסופו של דבר הנזק היה הפיך ברובו,

וצריך לקחת דברים בפרופורצייה.

השרשור הזה נפתח כתוצאה מכעס שהצטבר במשך השנים האחרונות בעקבות אירועים דומים ,

שעליהם עברתי בשתיקה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בפעם הבאה שאני אעבור דירה, זה יהיה למקום עם חניה פרטית בין העמודים , רצוי מקורה.

בינתיים לא אתעצל ואכסה את הרכב.

 

..

אייל, תעבור לגור בפיריפריה תאמין לי ששמה הסיכוי שידפקו לך את האוטו הוא הרבה יותר נמוך.

 

ואל תעצל לשים את הכיסוי , תמיד תיזכור שיש כאלה שמכסים את האוטו 3-4 פעמים ביום ככה :roll:

 

יוגב

פורסם

ירד בפוליש נגמר העניין, ראית שהבן אדם החביב בוולבו כן חזר אלייך וידעת לרדת מהענין מחוסר ראיות.

זה בכל מקום בארץ, גם אם יש לך חניה פרטית הרי אתה נוסע לבלות, לקניות, לעבודה, לחברים.

תמיד תיתקל בשיפשופים.

אני עובד בחדרה במרכז מסחרי ולא פעם גיליתי עדלה של "אימפריה" על הדלת שלי ועוד הרבה פעמים בהרבה מקומות.

כיסוי לעניות דעתי לא תמיד עוזר, מי שחרא יפגע באוטו עם כיסוי או בלי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אגב, היה מקרה דומה לפני שנתיים, שתפסתי את הבן אדם על חם, והוצאתי ממנו סכום יפה (בהתאם להצעת מחיר שקיבלתי מפחח) למרות שהפגיעה לא היתה משמעותית.

סכום זה סייע לי לתקן את פגיעת ה"אגרוף" בפולו שהגיעה כמה חודשים לאחר מכן.

 

בקשר לכל מקום בארץ : מעולם, אבל מעולם, לא קרה שומדבר לרכב שלי משהו מחוץ לבית.

הכל קרה מתחת לאף ובצפון ת"א. בעיר בה גרתי לפני כן (כל חיי) מעולם לא קרה לי שומדבר.

 

 

 

 

 

חבל שאינך מבין.... אבל מה הקשר למגורים בצפון ת"א - ואם היית מתגורר בשכונה צפופה בצפון לונדון המצב היה שונה?



 

 

 

וחוץ מזה קרו לי נזקים יותר חמורים... מה לעשות?

 

 

 

 

 

מה הקשר?

הקשר הוא שבאף מקום אחר בארץ לעולם לא קרה לי נזק לאף רכב.

תהיה בטוח שבלונדון לאנשים יש יותר כבוד לרשות הזולת.

בנוסף הקשר הוא שאני חי בצפון ת"א ומתאר את החיים הקשים שם לחובבי הרכב....

כמו כן, מבחינתי צורת ההתנהגות הזאת של לחנות תוך פגיעה במכוניות השכנות מהווה זלזול ברכוש

וחמורה יותר מאי השארת פרטים.

אינני מבין למה אתה טוען שהכותרת לא לעניין.... זה הכל.

 

קרו לך נזקים חמורים יותר? מה לעשות? פעילות מונעת, הרתעה (מה שאני ניסיתי לבצע כאן, תהיה בטוח שהזקן החביב יספר על המקרה לשכניו וכן הלאה...) ואולי קבלת עצות יצירתיות כאן בפורום,

שזאת היתה המטרה לשמה פתחתי שרשור זה.

(כפי שעזרו לי בעבר בשרשור החתולים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אל תדאג, אייל. זה לא קורה רק בצפון ת"א, זה קורה גם בנתניה. בערך שלושה חודשים אחרי שרכשתי את הרכב, אני קם בבוקר ומגלה דפיקה מזעזעת על הכנף האחורית-ימנית שנמשכה עד הדלת הקדמית. פתק על החלון עם פרטי הנהג הפוגע? Give me a break...

 

למזלי, הבניין שמול הבית שלי היה עדיין בבניה באותה תקופה, וכך למדתי מהשומר שמי שאחראי על הנזק הוא לא אחר מנהג משאית הזבל של העיריה.

חמוש במידע הזה יצרתי קשר עם המוקד העירוני (106) ואיימתי שאם אותו נהג לא חוזר אלי עם פרטי הביטוח שלו, אני הולך להתלונן במשטרה על תאונת פגע וברח, ויש לי גם עד שיוכיח את טענתי.

כעבור כחצי שעה הנהג אכן יצר קשר וטען שהדבר נגרם לו בגלל שהוא החליק (?!) בחניה. שיהיה.

הרכב הוכנס לפחח. הנזק? מעל 5,000 ש"ח. הוחלפה דלת אחורית, מראה ימנית, עבודת פחחות ליישור הדפיקה וצביעה של כל צד ימין.

ורק לחשוב שאם לא היה לי עד ראיה, הייתי צריך לשאת בעצמי בכל הנזק הזה :x

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קראתי חמישה עמודים מרתקים על שפשוף סנטנדרטי לחלוטין שיורד בפוליש, כזה שיש לכל מכונית שניה שחונה במקום בו חונים אנשים אחרים, ולא הבנתי על מה המהומה הגדולה.

עד שלבסוף נפל האסימון! (בהנחה שדור הסלולארי יודע בכלל מהו אסימון).

המטרה של כל השרשור הזה היא לספר לכל העולם שאתה גר בצפון תל אביב!!!

עכשיו נרגעתי. באמת כל הכבוד לך שאתה בחור צעיר שמתקדם בחיים ולא מתבייש לנפנף בזה!

עם כל הצעירים ה"גזעיים" שנוסעים להודו ומזריקים חשיש בדירות נגועות עובש בדרום תל אביב והבחורות משום מה נכרכות אחריהם, יפה לראות שעדיין יש בחורים סולידיים שמחפשים מגורים בשכונות מהוגנות ונוהגים ברכבים סולידיים.

אל יאוש! מובטחני שאם תמשיך בדרך זו תזכה לשידוך היאה לך, כי לכל סיר חמין יש מכסה!

אל תתביישו להתחבר לעצמכם!

http://www.veset.co.il

פורסם

חיכיתי לעקיצה ממנהלי הפורום,התפלאתי שלקח הרבה זמן.

זה היום באופנה לקטול כל שרשור שלא עוסק בנזילות שמן של צרפתיה מתפרקת זו או אחרת.

 

עריכה: מסתבר שזה עניין לא מעט אנשים: כ2500 צפיות...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ונוהגים ברכבים סולידיים.

הגולף של אייל סולידית?

right..:screwy:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

העקיצה ממנהלי הפורום הגיעה רק עכשיו. 2500 צפיות הן של אלה שבאו לראות מי הצפוני הבכיין.

 

חלאס, כולה שפשוף, ואפילו בלי לגמור מזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...