Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אקסנט חדשה.


צחי20
שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אני צחי, חדש פה בפורום..

יש לי אבא נכה שיש לו פטור ממס על הרכב שהוא קונה. הרכב ינהג רק על ידי ועל ידי אחותי, ולא על ידיו.

בכל מקרה, אנחנו בעליים של קרייזלר נאון 97.

 

אבא די חולה עכשיו אבל אנחנו רוצים להחליף את הרכב הזה.

בכל מקרה, אין לנו הרבה פנאי וזמן למכור את האוטו, מסתבר שהאוטו בכלל לא שכיר ומאוד קשה למכירה.. למרות שהאוטו עצמו הוא לא רע בכלל, עשה פחות מ60 אלף קילומטר (שזה מכובד מאוד יחסית לעשר שנים..)

בכל מקרה, רוב סוכניות המכוניות שפנינו אלהם לא ממש נתנו לנו טרייד אין. ולנו אין זמן וכוח להתעסק עם מכירת הרכב.

 

יונדאי, דווקא כן נתנה לנו הצעה, 25 אלף שקל על הרכב (שהמחירון שלו אגב הוא 31)

והצעה על האקסנט החדשה שלה. הדרישות שלי מהרכב הם כאלו : צריכת דלק נמוכה, אמינות ותחזוקה לא יקרה, ושמירת ערך! מבחינת ביצועי הרכב, והנוחות, וכל חווית הנהיגה בכלל אני הרבה יותר וותרן.

 

האם הרכב הזה יאבד הרבה יותר מערכו יחסית לרכבים "משפחתיים" יותר? כמו סוזוקי ליאנה? או טיוטה קורולה? והאם בהרבה? מחיר הרכב הוא 113 אלף שקלים, האם ההבדל שארצה למכור אותו יחסית לרכב משפחתי שעולה 120 יהיה בערך אותו הבדל? או יותר משמעותי?

 

הרכב לא הולך לעבור שימוש אינטנסיבי בכלל ובכלל, וכנראה שאחרי כמה שנים אנו גם נמכור אותו. הקניה מתבצעת גם בגלל הכדאיות ברכישת רכב בלי מיסים. ככה שהשמירת ערך שלו גם היא חשובה.

 

אודה על כל התייחסות לגבי הרכב הזה ובכלל.

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי אקסנט היא זולה לאחזקה, אמינה, חלקים זולים ונפוצים.

עכשיו, יש פה כמה בעיות:

1. האקסנט שתרכוש היא דגם חדש לגמרי - ככה שלפי ניסיון העבר הוא אמור להמשיך את קודמו ולהציע אמינות, סחירות מצויינת ואחזקה זולה. אם זאת אין לדעת.

2. האקסנט הקודמת הייתה זללנית דלק לא קטנה, לא יודע אם החליפו את המנוע בדגם החדש אבל אם לא - זו בעיה. ה-1.5 שלה זלל כמעט כמו מנועי 2.0 של חברות אחרות.

3. בנוגע לשמירת המחיר - השוק מוצף בכל הדמים הפופולריים ברכבים מחברות הליסינג שגורמות לתחרות קשה עקב המחירים שהם נותנים, עם זאת תמיד יהיה קונה למשפחתית שמורה.

 

האקסנט תשרת אותכם נאמנה.

 

הניאון אומנם לא סחירה, אולי אחד הרכבים היותר לא סחירים בארץ, אבל עקב הנתונים שלה היא בהחלט תמכר דיי בקלות.

עקב מצבו של אביך אני מבין שאתה לא מתכוון להתעסק בכלל בקנייה ובמכירה, אני מבין אותך.

 

לכן אין טעם להטריד את עצמך מה יהיה אם הייתי קונה טויוטה או הונדה.

 

ההתלבטות היחידה שלך צריכה להיות האם האקסנט מספיקה או לשדרג לאלנטרה יותר גדולה.

 

בהצלחה וכל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני להוסיף שאם ךשפוט לפי הדגם הקיים היונדאי תאבד מערכה הרבה יותר מאשר הטויוטה באותו פרק זמן.

את הקורולה יש להשוות לאלנטרה ולא לאקנסט הקטנה במקצת.

בכל מקרה, בצע נסיעת מבחן על האקסנט, אם האוטו מספק אותך אז תתחדש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, באמת סידרתם לי ת'ראש.

אז ככה. קודם בקשר לצריכת הדלק - המנוע בהחלט חדש! חדש דנדש אפילו. האקסנט החדשה היתה 1500, כאן מדובר על 1600. אגב, אני עכשיו בודק נתונים, וזה אכן מנוע חדש - לא המנוע 1.6 של האלנטרה (אם ההספק שונה, אז הוא זה אומר שמדובר במנועים שונים, לא?)

 

אני באמת צריך לעשות סיבוב על האקסנט, אבל אני מסופק אם מבחינת מכונית היא לא תספיק לי - בדר"כ אני נוסע לבד, זה לא רכב למטרות משפחתיות במיוחד.. הנסיעות רובן בתוך העיר ולא נסיעות בין עירוניות.

 

האוטו, כאוטו, נראה לי שאין ספק שישרת אותי כמו שצריך.

מכיוון שהאוטו הוא גם למטרות מכירה, מדאיג אותי ירידת ערך עצומה, אבל אני מניח שבגלל שאני לא ממש יוכל עכישו למכור את האוטו, אני יצטרך להתמודד עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע על האקסנט החדשה כמעט חודש והיא באמת מכונית חמודה מאד.(קיבלתי אותה מהעבודה, לא דגם הליסינג עם מנוע 1400)

יש לה מנוע 1600 עם 112 כ"ס שהוא יותר חזק מהאלנטרה המיושנת שתוחלף כנראה בשנת המודל 2008 .

הרכב מאובזר ב-6 כריות אוויר,בקרת אקלים,רדיו דיסק פנסוניק,אזעקה מקורית עם מרימי שמשות וקודן,כל האבזור החשמלי המקובל ותא מטען גדול מאד (חשוב עם יש עגלה של תינוק).

לפי הנתונים האמיתיים של מחשב הדרך בנסיעה עירונית עם עליות ומזגן הרכב צורך 8 ליטר ל-100 ק"מ 1:12

ובנסיעות בין עירוניות רגועות 6 ליטר ל-100 ק"מ 1:16 .

המנוע חזק וזריז,אבל הדבר היחידי שקצת הפריע לי זה ההגה החשמלי שמתפקד מעולה בעיר אבל במהירויות גבוהות הוא קצת קל מידי.

בתור אחד שיש לו בבית שתי אקסנטים מהדור הראשון אין ספק שהתחזוקה שלהם מאד זולה,מחירי הביטוח מגוחכים,ויש להם שוק מעולה.

אין לי ספק שאם הדגם החדש ישמור על אותה רמת אמינות ועל עלויות תחזוקה זולות ההצלחה בשוק מובטחת.

שם המשחק "תמורה לכסף".

קח נסיעת מבחן ואז תחליט.אני די בטוח שתהנה מהנסיעה עליה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך חיכיתי! לבנאדם שיש לו את הרכב הזה.

אז, ברשותך, כמה שאלות!

*האם הרכב נוח לנהג גבוה? (190 כמעט)

*הרכב לא בא עם מערכת מקורית של יונדאי? כאלו, מערכת "בנויה" ברכב? או שהרכב מגיע פשוט עם פתח מוכן לסידי? (זה לא מאוד קריטי מבחינת הרכב אבל באופן כללי)

 

בסה"כ אתה מתאר שאתה מאוד נהנה מהרכב, והדלק! אם אכן המנוע יצרוך ליטר לכל 16 קילומטר בנסיעה רגועה בעיר, לא יהיה מאושר ממני. הקרייזלר חיסלה את מאגרי הנפט בעיראק!

 

ישך עוד רשמים שתרצה לשתף על הרכב? (באמת שכל פרט, גם שולי יענין אותי..)

ואוף טופיק - נכון שהריפוד הפנימי בצבע ב'ז פשוט הרבה יותר יפה מהאפור? והצבע החיצוני.. הבז מאוד יפה. לא? =)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחי,

אני בגובה ממוצע אבל אני חושב שלא תהיה לך בעיה מיוחדת כי הגג די גבוה ויש אפשרות לכוון את הגובה של המושב וההגה כדי שלא יפריע לברכיים.גם אם תזיז את המושב עד הסוף עדיין ישאר מרווח סביר לאדם בגובה ממוצע לשבת מאחור.

הרכב מגיע עם רדיו דיסק פנסוניק והאיכות של הרמקולים המקוריים אפילו די הפתיעה אותי לטובה בתנאי שלא מצפים למשהו מטורף כמו סאב או מגברים למיניהם.אני משתמש גם במשדר FM ממכשיר MP3 ואיכות הקליטה מצויינת ללא כל הפרעות או רעשי מנוע.

יתרון גדול לפי דעתי הוא שיש לאקסנט גלגל רזרבי רגיל ולא קטן.

בנוגע לצריכת הדלק,הרכב באמת די חסכוני בנסיעה רגועה אבל קח בחשבון שאני גר באיזור עם הרבה עליות והמזגן פועל באופן קבוע ואם אני אלחץ אז הרכב ישתה בהתאם.

אני חושב שמבחינת צריכת הדלק האקסנט עומדת היום בשורה אחת עם כל המתחרות שלה בקטגוריה ולא צורכת יותר כמו שמספרים על יונדאי בדרך כלל.

אני קיבלתי רכב בצבע כסף והריפוד הפנימי אפור למרות שרציתי את הבז' אבל הבוס אמר שזה לא פרקטי ומתלכלך מהר.

האקסנט מגיעה בצבעים הבאים-כסף-ריפוד אפור,שחור-ריפוד בז',בז'-ריפוד בז' (באמת הכי יפה),לבן-ריפוד בז',כחול כהה-ריפוד בז',תכלת מטאלי-ריפוד אפור.

ושוב אני אומר "תמורה לכסף"

ב-112.900 ש"ח אין הרבה אופציות לגודל כזה ולאבזור כזה ,במיוחד שהדגם חדש לחלוטין ומודל 2007.

בהצלחה.:grin:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה.

כרגע אני מצחצח שינים, והולך עם אמא לסוכנות, מקווה שההצעה של הטרייד אין עדין רלוונטית, נקווה לטוב.

 

גם אמא שלי אמרה מתלכלך מהר וכל זה, להאמין לה? או שלקחת את ה"בז-בז" או את ה"תכלת-אפור"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבחרו את הצבע המוצא חן בעיניכם והשתדלו רק לא ללכלך, לאכול גלידה במכונית וכו'.

באיזה סוכנות יונדאי אתם מתכוונים לבצע העסקה?.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...