Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נכון לעכשיו קיימות כמה בעיות עם המצלמות :

1) הן ממוקמות בנתניה.

2) הן ממוקמות בנתניה בסמיכות מטרידה לשכונות "איכותיות" (להבדיל משכונות איכותיות ללא גרשיים).

3) הן ממוקמות בנתניה בסמיכות מטרידה לשכונות "איכותיות" שבהן מתגוררים תושבים "אוהבי סדר, אנשים ומוסדות אכיפה".

4) המצלמות לא מחוברות כרגע למקור חשמל (בעיה שולית, להבדיל מ-3 הבעיות שציינתי למעלה).

 

מסקנות:

1) אל תכנסו לנתניה.

2) אל תכנסו לשכונות "איכותיות" בנתניה.

3) אל תכנסו לשכונות "איכותיות" בנתניה כדי ליצור מגע כלשהו עם תושבים "אוהבי סדר, אנשים ומוסדות אכיפה".

4)אל תגעו בחשמל אם אתם יחפים, אפשר להתחשמל מזה.

5) אין שום סיבה לנסוע מהר בנקודות שבהן מוצבות המצלמות הללו מכיוון שהן ממוקמות לפני צמתים גדולים (לכיוון דרום - צומת פולג ולכיוון צפון - צומת גבעת האירוסים).

6) ניתן לנסוע מהר בין צומת גבעת האירוסים לצומת בית פלדמן, לשני הכיוונים.

אXXXל מדד 175 עם הRSI לפני מספר שנים. תודה לאXXXל.

:-)

פורסם

בנוסף לתובנות של קודמי, אוסיף שהערב עברתי שם לבדיקה בלתי אמצעית של העניין שהתברר כאמת לאמיתה. אכן שתי מצלמות הזהות לאלה המוצבות על כביש 4 הוצבו, ואפילו אם יוצאים מצומת פולג אחרי רמזור אדום, אפשר בקלות לעבור את המהירות המותרת (60 קמ"ש).

 

מצלמה לא היתה לי, אבל אני לא חושב שצריך תמונה.

בקיצור, הישמרו לכם!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נו בחייכם. כולה מצלמות בנתניה.

אם מישהו מקבל פלאש כל מה שהוא צריך זה לשלוח מכתב למשטרה:

"אהלן אחי השוטר חחחח סתם אתה לא באמת אחי תשמע צילמתם אותי לוחץ ובבקשה לבטל כי בדיוק צילצל אלי חבר שלי ואמר שרבים מכות בטיילת ושאני יבוא ויביא גם גב אז מיהרתי אז לבטל את הצילום תודה"

אני בטוח שהם יתחשבו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
המצלמה פעילה...
זה זמני...

 

 

 

 

עד שיעבור שם אחד מדאונטאון-נתניה שלא מתאים לו להיצטלם בציבור עם בגדי עבודה ומיבלי שהספיק לחייך.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אגב, לפני כמה ימים עברתי שם עם חבר שלי. אנחנו נסענו בדיוק 60 קמ"ש (בהנחה שהספידומטר באופל אסטרה הדנדשה שלו מדוייק) ועקף אותנו רכב שלהערכתי נסע כ-75 קמ"ש. פלאש לא היה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ניראה לי שכבר ניגמרו לכן זה לא מצלם

המקום משמש כמסלול המראות ונחיתות, כימעת כולם חולפים שם על 90 +-~ בערך עם סטיה של כמה % וגם = ל 90*

 

 

 

 

 

*החברה רשאית לסיים את המבצע ללא התראה מוקדמת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המצלמות ממוקמות הרבה זמן, אני זוכר עוד מלפני 3 שבועות שעברתי משם הם היו !

 

לפני כשבוע נסעתי שם על 40 מעל המותר, ולא היה פלאש.

 

בקרוב יהיו כנראה מצלמות בכביש אחרי האירוסים, לכיוון מלון כרמל.

שילוט המזהיר את הנהגים כבר יש (ליד מלון כרמל), ולפעמים עומדת בצד גם ניידת עם ממל"ז :shock:

פורסם

הניידת עם הממל"ז זה כבר סיפור ישן. מה שמעצבן בעיקר בסיפור הזה הוא המקום שבו הם בוחרים לעמוד: בתוך נתיב ההאטה של הנהגים שפונים ימינה, אם אתה בא מכיוון מלון כרמל.

 

פשוט לא להאמין מה הם מוכנים לעשות כדי לתפוס עוד נהג :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...