Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש לכוון את הטיימינג מחדש במקרה שבו הורדה רצועת הטיימינג מהפולי העליון (אך לא מהתחתון)

והאוטו זז כאשר היה משולך הילוך (התיבה אוטומטית)?

בתיבה ידנית התשובה דיי ברורה, שם המגע הוא ישיר ולכן ברור שיש לכוון את הטיימינג, אבל בתיבה אוטומטית המגע הוא באמצעות שמן.

פורסם

בכל מקרה ובכל תיבה תוודה שכאשר אתה שם את הטיימינג חזרה גם הפולי העליון וגם התחתון מאופסים על פי הסימונים

יום טוב גם לך

פורסם

אם הייתי עושה סימון זה הייתי נעזר בו, אבל היות והדבר בוצע במחשבה שאני הולך לפרק את המנוע כולו כדי ללמוד ולשפץ ולכן הראש יעבור כיוון אצל החרט, אבל לבסוף לא בוצע פירוק שלם.

ולכן כאן ההיתיחסות לסוג הגיר היא ספציפית.

פורסם

זאת אומרת שאם אין לי את הידע הטכני המלא לביצוע טיימינג, ע"י כייון פולי גל הארכובה עם הסימן שלו ופולי גל הזיזים עם הסימן שלו, אני בעצם אבצע כיוון טיימינג?

פורסם

אכן... ניראה לי המוסכניקים סתם נתנו לזה שם מפוצץ אבל למען האמת זה לא כיוון אלא סתם לשים אותו במקום

 

אגב אם תצתרך להזיז את הפולי התחתון תבריג החוצה את כל המצתים ואז המנוע יסתובב חופשי ולא יהיה התנגדות של לחץ בצלינדרים

יום טוב גם לך

פורסם

מוסכניקים מסויימים אוהבים לבלבל בשמות בשביל לקחת יותר כסף .

טיימינג לא דבר קשה לעשות אם עושים עבודת מחקר טובה לפני שמפרקים , העבודת מחקר קרי קריאה והתייעצות עם אנשים שעשו את זה ואפילו להסתכל איך עושים את זה בזמן אמת היא בגדר חובה לדעתי .

פורסם
רשום בבקשה סוג רכב ודגם מנוע ואעלה בשבילך סימון מקורי .

אורן

אאודי 80 שנת יצור 86.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קראתי בספר הרכב על הסימונים הנ"ל אבל היות והוא היה ברוסית, ואני כבר 13 שנים בארץ החלטתי לא לקחת סיכון, מה עוד, היה לי קשה להאמין שזה כל העניין.

והרכב, כפי שצביקה אמר.

תודה רבה לכולם.

פורסם

בכל מקרה פרק מצתים ,פרק מכסה שסתומים אל תעסוק בסימנים לך על בטוח הכנס מברג דק וארוך לתוך צילינדר מס 1 סובב את המנוע עם כוון השעון עד שהמברג עולה לנקודה הגבוהה ביותר בדוק 0 בפולי מנוע ואז

סובב את הקמשפט כאשר שתי הפיקות בצילינדר 1 מופנות כלפי מעלה ו ב4 מופנות כלפי מטה כוון את הסימן (באודי) בגלגל השיניים כך שהסימן באותו הגובה עם שטח המגע של מכסה השסתומים

בכל מנוע זו השיטה הבטוחה ביותר כאשר אתה לא בקי בסימנים!

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...