Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ביום החתונה שלי עשיתי מה שתומר הדר עשה...מודל לחיקוי עד הסוף!!!

 

קמתי מתישהו בין הבוקר לצהריים,

אריאל RSI הגודש (ariel בכתום בפורום הזה) בא לאסוף אותי באוטו ליסינג שהיה לו,

אריאל חוטף דו"ח תנועה כי הוא טמבל אבל השוטר האמין לי שהיום אני מתחתן אז הוא נתן רק דו"ח במקום זימון למשפט,

אוכלים בבר בהר ממש מהר כי השוטר שתה לנו את כל הזמן,

נוסעים ממש מהר כדי להספיק לקחת את זר הכלה,

מקלחת,

אריאל מכין שלטי הכוונה לאירוע...ממש ברגע האחרון (יצאו שלטים מעפנים),

באים לאסוף אותי בבימר,

בדרך מקשטים את הבימר כי הקישוטים היו יכולים לעוף בכביש המהיר,

אוספים את החצי השני,

מצטלמים אחרי פפקי ת"א בגן מעל הנמל ביפו,

נוסעים לאולם,

חופה מרגשת,

ריקודים,

אלכוהול,

רוקדים ביחד שיר מזרחי שהוא השיר שלנו ("עמק הפרחים" של ישי לוי)

אומרים שלום לכל האורחים שעדיין בהלם מהשיר של ישי לוי,

מוציאים סיכום במשך שעה וחצי מהראש של החצי השני...כולל 5 ק"ג של תוספות שיער,

סופרים את הצ'קים,

הולכים לישון,

קמים בבוקר, ארוחת בוקר במלון,

הולכים לבנק...

(טוב זה כבר יותר אחרי)

 

 

ללא ספק יום מדהים וחוויה מדהימה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ביום החתונה שלי עשיתי מה שאריאל אמר לי...מודל לחיקוי עד הסוף!!!

 

קמתי מתישהו בין הבוקר לצהריים,

אריאל RSI הגודש (ariel בכתום בפורום הזה. ורק בפורום הזה כי כתום זה חרא של צבע.) בא לאסוף אותי באוטו ליסינג הסגול שהיה לו,

אריאל חוטף דו"ח תנועה כי כספר משכנע אותו לעקוף בתוך צומת אבל אחרי שיצאתי וחיבקתי את השוטר (אריאל לא ראה איפה היד השניה שלי הייתה) הוא ויתר לאריאל (ולחש לו באוזן "אני יודע שהוא משקר... מי תתחתן איתו ?! )

אוכלים בבר בהר ממש מהר כי השוטר שתה לנו את כל הזמן (אני צריך לזכור לא לנסות לקבל משוטרים את הטלפון שלהם... הם ממש קשים להשגה),

נוסעים ממש מהר (כן, ממש מהר במזדה 3... עלק חובב רכב) כדי להספיק לקחת את זר הכלה,

מקלחת (הגדרה מעניינת ל"השפרצתי על עצמי מים והתנגבתי),

אריאל מכין שלטי הכוונה לאירוע...ממש ברגע האחרון (יצאו שלטים מעפנים כי נתתי לו רק קרטונים ישנים של דיאט ספרייט וסכין חיתוך עלק יפנית. מי שותה דיאט ספרייט???),

(כל השאר לא קריטי כי אריאל כבר לא חלק מהסיפור...)

אלכוהול (כספר, זה המקום לספר שלא שתית אלכוהול... זה היה מים...)

רוקדים ביחד שיר מזרחי שהוא השיר שלנו ("עמק הפרחים" של ישי לוי - וכמו שכבר כתבתי "מי תתחתן איתו?!?!")

אומרים שלום לכל האורחים שעדיין בהלם מהשיר של ישי לוי (זה לא מהשיר, זה מלראות אותך רוקד...),

מוציאים סיכות במשך שעה וחצי מהראש של החצי השני...כולל 5 ק"ג של תוספות שיער,

סופרים את הצ'קים (ומוצאים צ'ק של אריאל עם דו"ח תנועה... מוזר...),

הולכים לישון,

 

 

ללא ספק, אריאל בחור מדהים !

ככה אני ראיתי את זה...

:-)

פורסם

אני התחלתי את הבוקר לבד (אישתי הייתה אצל הוריה )חבר בא לאסוף אותי עם הספינה שלו (605 :-) ),התארגנו לאט ובכיף ,מכניסים את הצידנית ,את השמפניות (לצילומים) ,את החליפות נהננים מבוקר של כיף ויאללה יוצאים לכיוון בית המלון (לשים את כל הדברים בחדר) אך לא ולא ,חברי הטוב שכח כמובן את הארנק בדירה בנתניה (ארני גר בהרצליה),יאללה בטיסה לנתניה (140 150 בכביש החוף מזגזגים רק להגיע לדירה ולעוף חזרה ),חזרה לבית המלון והורדת הציוד שלא צריך וישר לחנות פרחים ,מגיעים לחנות פרחים (שתואמה מראש ) וכמובן שאיך שאנחנו מגיעים אז מסתבר שהם "הרגע" קיבלו רכב לפנינו כי ...ו ,אין בעיה בכלל כי ננדוס לידינו (ועו"ד דין במשפחה גם יש :wink: )אז יאללה ארוחה ,לאחר שעה הרכב מוכן ואנחנו עפים למלון להתארגן (לא כדאי לעצבן תימניה ועוד ביום חתונתה) וקדימה לאסוף את אישתי לצורך צילומים.

את השאר כבר כל הנשואים שכאן מכירים (חופה,כוס וחצי אזיק :-) )

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
ככה אני ראיתי את זה...
LOL!

הדבר היחיד שאני זוכר זו התמונה המחרידה של דניאל ויוגב מחזיקים ידיים ב"חלום כחול"....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מה זה כולם לוקחים חדר במלון ביום החתונה?

 

בורגנים נהייתם?

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
הבהרה:

השרשור הנ"ל הועלה סתם, ולא כביקורת סמויה נוקבת כלפי אחד המנהלים, שמתחתן ממש בקרוב, ומנוטרל לחלוטין כבר חודשיים עקב הארוע.

רזי -

 

אני בלחץ היסטרי כבר כמה שבועות טובים ובשבוע האחרון אין לי אפילו זמן לנשום ואני על סף התמוטטות עצבים ועייפות.

שמת לי חיוך על הפנים.

 

תודה!

 

מוטי, שמתחתן עוד בערך 29 שעות...

פורסם

אוי, מסכן מוטק'ה, תפסה אותך חזק בביצים, אה?!

אני מקווה שעל המיאטה לא חתמת הסכם ממון :wink:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...