Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

almani מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החברה עצמה היא סבירה, חברה בינונית ומטה, מציגה ליין שברובו פשוט מאוד וזול מאוד.

לא קיימת כלל בארץ, והיא חברה ממש חדשה.

הנה הקישור לאתר שלה.

http://www.almaniaudio.biz/

 

תכלס כל המוצרים שלהם זה מוצרים סיניים, מתחרים בחברות כמו POWER ACUSTICS וכו'...

 

פרט לכך, הסט קומפוננט הזה הוא אחד הדברים היותר מצחיקים שנתקלתי בהם, מדובר על סט סיני אחד הזולים שיש.

אני מכיר את המפעל בסין שמייצר אותו:).

לא היה מוזר לך שהם מוכרים באתר רק מוצרים ממש זולים כמו רמקולים 9*6 של פיוניר וSAGA וכל מיני זבלים אחרים כמו טוויטרים TLM וכדומה?

ופתאום....סט קומפוננט 2WAY ב3200 ש"ח??!?!

כבר אילייט 2 חלקים יותר זול, פוקאל K2P וכו' וכו' וכו'.

 

בקיצור, אחת הבדיחות:).

under construction..

פורסם

שאלה קטנה!

איך הם לעומת המורל פולס?

מישהו שמע אותם?

האם הם שווים 350 שקל? כי אני מכיר מישהו שמוכר אותם במחיר הזה

×
×
  • תוכן חדש...