Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Top Gear's The Stig - unmasked at last?


asher77
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים לא רוצים לדעת מיהו. כל הקסם של התוכנית היא העובדה שאי אפשר לדעת מיהו ושיש לו הילה של מיסתורין.

 

זה הרבה פחות משעשע, ואם שוב הם יצטרכו להרוג אותו כדי להביא מישהו חדש זה יהיה ממש מעצבן.

פורסם

מסכים עם קודמי :mm_yeah:

 

אני במיוחד אוהב את העובדה שהוא עוקף בזמנים נהגי formula 1 גדולים שהגיעו לתוכנית :-)

יש חלום חדש...

 

פורסם

רק לואיס המילטון הצליח להדהים את הסטיג ואת קלארקסון כשעשה זמן איטי ב-0.3 שניות מהסטיג על מסלול רטוב עם קצת שמן עליו. הוא עוד יחזור לקבוע זמן על מסלול יבש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא רשום כלום, יש תמונה של הסטיג כאשר רואים חלק מהפנים שלו דרך הזכוכית של הקסדה. מי שיודע טוב איך נראים נהגי מרוצים ולא רוצה לדעת, שלא יסתכל.

אני אישית בכלל לא מכיר נהגי מרוצים, חוץ מכמה נבחרים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

הסטיג הוא הדמות הכי גאונית בעולם הבידור, במיוחד בפרק מהעונה האחרונה עם מרוץ הסיבולת על הB.M.W דיזל שלהם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא הגזמנו קצת?

הדמות הכי גאונית בעולם הבידור?

 

הבן אדם (או ה"דבר") לא עושה כלום פרט ללנהוג במסלול, לא מדבר, לא מראה את עצמו, לא מביעה דעות ואם זאת יש סביבו הייפ והערצה כאילו הוא קונאן אובראיין של העולם המוטורי. זה גאונות!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הבן אדם (או ה"דבר") לא עושה כלום פרט ללנהוג במסלול, לא מדבר, לא מראה את עצמו, לא מביעה דעות ואם זאת יש סביבו הייפ והערצה כאילו הוא קונאן אובראיין של העולם המוטורי. זה גאונות!

 

כל מילה נכונה.

 

בדיוק כמו שמיסטר בין מצחיק בטירוף מבלי להוציא מילה. טוב, לא מצחיק בטירוף, אבל הוא טוב.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...