Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כמו שכתוב בכותרת, האם קיים מסך כלשהו לרכב שמסוגל לשלוט על רכיב שמחובר אליו בA/V או שהשליטה חייבת להתבצע דרך המכשיר עצמו?

 

ההיגיון אומר שהמסך רק משדר תמונה וסאונד וזה יהיה בערך כמו לנסות ללחוץ על הטלויזיה כדי להפעיל את המכשיר,

אבל מצד שני זה מסך מגע - אז אולי יש איזשהו מכשיר שמתאים או פתרון אחר.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אני מכיר את הנושא הזה,

אך לפי מה שנכתב שם:

 

ל N95 יש יציאה וידיאו שבה ניתן לראות את המסך של הטלפון על מסך הטלויזיה
לא ברור אם ניתן גם לשלוט על המכשיר או רק לראות.

 

מצד אחד זה נשמע לא הגיוני, כי היציאה מוציאה רק פלט של סאונד ווידאו,

מצד שני ניתן לשלוט על CarPc בצורה דומה, אז למה שלא תהיה אפשרות?

פורסם

אתה יכול לשלוט על ה N95 בעזרת מקלדת USB\BT.

 

מסך מגע - לא, הממשק שלו לא מאפשר את זה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אוקיי, אבל מה ההבדל בעצם מחיבור CarPc כלשהו לרכב?

 

נניח שהמחשב מחובר למסך דרך יציאת VGA, איך בדיוק לחיצה על המסך גורמת לאיזושהי תגובה במחשב?

האם יש שם איזשהו חיבור נוסף שגורם להעברת המידע?

פורסם

למסך מגע יש 2 חיבורים אחד לתמונה והשני לכבל נתונים שמעביר מידע כמו המקלדת וכ''ד

 

ולנוקיה N95 אין אפשרות לחבר מסך מגע כי אין תוכנה מתאימה

אני כמעט בטוח שהכבל נתונים של מסך מגע מתחבר דרך כבל USB שאפשר לחבר לו כבר שמתאים בצד השני

לחיבור שיש בפלאפון אבל בכל מקרה אין תמיכה לזה במכשיר...

 

ואם התכוונת לחבר את הנוקיה שלך למערכת ברכב אז אני לא ממליץ

כי האיכות שהפלאפון הזה מוציא לעומת אייפוד (שכבר יש מכשירים שתומכים בו) זה שמיים וארץ

דרך הפלאפון שומעים לא כל כך טוב ומשום מה הבאסים נעלמים וניסיתי את כל השיטות ושיחקתי עם האקולזייזר שבפלאפון

ובמערכת ולא מצאתי שום אופציה להשיג איכות צליל טובה

בדבר היחידי שזה כן מועיל שיש לי במערכת כניסה רגילה וזה נותן לי אופציה של דיבורית וזה מאוד נוח ובלי בלאגן

ועלה לי רק 15 שקל...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אין אפשרות לחבר את המסך מגע כדי שישלוט על הטלפון

אבל יש היום מכשירים משולבים עם בלוטוט בשיטת A2DP שנותן איכות סטריאו טובה

וכל השליטה על הטלפון תתבצע דרך המסך רק בממשק אחר

פורסם

הנה מכשיר של קלריון שמסוגל לשלוט באודיו סטרימינג ה A2DP של קלריון וניתן להשיג

אותו במחיר סביר באיביי

יש עוד הרבה מכשירים של חברות מוכרות יותר ופחות שיכולים לעשות את אותה שליטה

פורסם

אבל כשאתה אומר שליטה על המכשיר, אתה מתכוון לכל האופציות שלו,

או לאודיו בלבד?

 

המטרה בעיקרון היא האם ניתן לקבל סוג של CarPc ללא צורך בכל מה שמסביב,

מכיוון שהוא מכיל אופציות נרחבות כגון קבצי וידאו, אודיו, ניווט וכד'.

 

מכיוון שאתה ביצעת רעיון דומה - האם עדיין קיימת ההתקנה הזו ברכב שלך?

אם כן - האם נוח לבצע את הכיוונים או השליטה במכשיר דרך המכשיר עצמו ולא דרך המסך?

פורסם

הכוונה לשליטה בתכונות האודיו של המכשיר ז"א השמעת מוזיקה ושיחות

ההתקנה כבר לא קיימת ברכבי הרכב נמכר

בעיקרון דיי נוח להשתמש דרך כפתורי המכשיר ללא הסתכלות לכיוונו

כמה תקלות שהתגלו בשימוש הממושך יותר הם:

1 כאשר רוצים לחייג מספר צריך לפתוח את המכשיר לכיוון מקשי הספרות כאשר עושים זאת

יציאת הוידיאו משתנה בהתאם למסך הטלפון ומתקבלת תמונה צרה במסך הוידיאו

כמו כן עם לא הופכים את המכשיר למצב עמידה מאוד קשה לבצע חיוג

2 קליטת הלוונים גבולית כאשר עוברים מתחת לעצים או בתוך העיר

לא תמיד יש קליטה טובה

3 כאשר המכשיר מחובר למסך ומשתמשים בGPS הסוללה נגמרת במהירות

ואז יש צורך במטען שמכניס רעשי אודיו אך הדבר ניתן לפיתרון

×
×
  • תוכן חדש...