Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Guy_M5,



כתיבה מעולה ומפורטת. סוף כל סוף מישהו כותב חוות דעת כפי שצריך.( ולא רק שם...)

תיאור מצוין של סיפור העלילה, ודעה אישית כתובה מעולה. תמשיך ככה.

 

 

אגב לא ראיתי את Bron כי זה תמיד זה נדחה וגם אין תרגום זמין. אלא את The Bridge גרסה המבוססת עליה שהייתה פשוט מרתקת ומשוחקת נפלא. (חבל שאין עונות נוספות)

אין לי ספק שגרסת המקור טובה יותר במיוחד שהקולנוע הסקנדינבי משובח ומסתורי.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

The Missing המשובחת חזרה לעונה 2. פרק ראשון כבר זמין.

נקווה שימשיכו באותו קו איכותי ומסקרן. (השאירו אותנו פעורי פה לאחר סיום עונה 1)

פורסם

ממליץ על Amanda Knox, דוקו של נטפליקס:

http://www.imdb.com/title/tt5952332/?ref_=nv_sr_1

 

למי שזוכר, היה סיפור גדול סביב הרצח הזה

לדעתי יש פה הרבה אלמנטים שמזכירים לי את המקרה של זדורוב (לא רוצה לציין מה כדי למנוע ספויילרים).

פורסם

the good place סדרה שנונה עם קריסטן בל וטד דנסון, ראיתי את הפרק הראשון הכפול, לדעתי מדובר באחת ההברקות של הזמן האחרון, רק בתקווה שזה ימשיך להיות חכם ושנון ולא יהפוך עם הזמן לסדרה של הלצות סלפסטיק מטופשות.

פורסם
3 פרקים ראשונים של "מראה שחורה" שוחררו.

 

בחיים שלי לא חיכיתי כ"כ שמשהו יירד כמו עכשיו.

 

תודה רבה! איזה כיף שהעונה נטפליקס בתמונה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
Bron (הגשר).

 

בדיוק סיימתי לראות את העונה השלישית. זו סדרה-דנית שבדית שקיבלה את שמה בגלל הגשר שמחבר בין קופנהגן למאלמו שבשבדיה. העלילה בסדרה מתחלקת באופן שווה בין שתי הערים וכך גם השפה שמדוברת. זו סדרת משטרה שבכל עונה מתעסקת בתיק אחד שמתפרס על פני שני המדינות, והשוטרת השבדית (שסובלת מסוג של בעיות בתקשורת בין-אישית) נאלצת לעבוד עם עמית מהמשטרה הדנית.

 

לדעתי היא מהזן האיכותי כמו שסקנדינבים יודעים לעשות. הצילומים טובים, המשחק מאוד משכנע, התסריט ממש לא קיטשי וכך גם העלילה (שונא את זה בסדרות אמריקאיות). יש גם את אלמנט הפסיכופתיות שהקולנוע הסקנדינבי מתאפיין בו אבל הם מצליחים לשמור על הריאליסטיות ואני אוהב את זה. לקינוח, מככבת שם 911S מסוף שנות השבעים.

 

יש ערים שממש מחולקות (קו הגבול עובר בין בתים ורחובות) בין כמה מדינות באירופה.

 

מוסיף להמלצות את 30 rock. זו לא הסדרה הכי מצחיקה בעולם, אבל פשוט כיף לצפות בה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
3 פרקים ראשונים של "מראה שחורה" שוחררו.

 

בחיים שלי לא חיכיתי כ"כ שמשהו יירד כמו עכשיו.

 

ראיתי אמש את העונה ה 2 בהוט VOD.

את העונה ה 1 ראיתי מזמן,

תשמע זה משהו מיוחד במינו,מרתק ומעניין,

ספר התרשמות כללית מעונה 3 (בלי ספויילרים כמובן)

פורסם

באופן כללי אהבתי יותר את הסדרה ב-2 עונות הראשונות, לדעתי הטאצ' הבריטי הוסיף אווירה, מה שחסר לי אישית בעונה הזאת.

 

הפרק החזק מבינת אמירה זה הראשון, מדבר על פייסבוק, יוטיוב, ושאר מדיות חברתיות.

 

הפרק השני מדבר על מציאות מדומה ושואל את השאלה מה יקרה אם חווית המציאות המדומה תהפוך למושלמת עד שלא נבחין במה אמיתי ומה לא, והאם זה באמת משנה, מכיוון שגם במציאות המדומה אנחנו נחייה ולא נבחין בהבדל.

 

הפרק השלישי דן בפרטיות שאבדה לנו כבר מזמן, ולוקח את זה חצי-צעד קדימה.

 

 

3 הפרקים הבאים שוחררו ויורדים כרגע.

פורסם
The Missing המשובחת חזרה לעונה 2. פרק ראשון כבר זמין.

נקווה שימשיכו באותו קו איכותי ומסקרן. (השאירו אותנו פעורי פה לאחר סיום עונה 1)

צפיתי בזמנו בעונה ראשונה ואכן הסדרה מעולה. לתומי חשבתי שבעונה השנייה הסיפור של חיפוש אובססיבי אחר הילד שנעלם יימשך.

 

הפרק הראשון בעונה השנייה פשוט מעולה.

איזה כייף לי :)

פורסם

הפרק הרביעי במראה שחורה מדבר על החיים שלאחר המוות.

 

למרות שזה פרק ממש טוב, לדעתי, ההחלטה ללכת על הנושא הקיטשי שצבוע בוורוד ולא על המראה השחורה והמציאות הקודרת היא פיספוס.

 

הייתי מאוד שמח למשל לראות פיתוח של הרעיון של טום סקוט מלפני כמה שנים.

 

פורסם (נערך)

The Walking Dead עונה 7. סדרת הזומבים הטובה ביותר חוזרת. שוחרר פרק ראשון.

 

בניגוד להרגלי לראות עונות שלמות - הפעם לא יכולתי להתאפק...כי הייתי חייב לראות מי שרד?

את המחבט של נייגן. עוד דמות אהובה הולכת?

 

טריילר לעונה 7.

 

*עריכה: הורדתי את הטריילר כדי לא להרוס למי שעדיין לא ראה את הסדרה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

Westworld מאוד איכותית אבל בתור מתכנת אני מתעצבן עליהם קצת, הרי לא הגיוני שבאג יגרום למה שמתחיל לקרות שמה, לא הגיוני שקוד של פונקציונאליות כזאת יהיה מוסתר בלי שאף אחד יראה אותו בrepository. אחרי הסטנדרט של mr robot בקשר לאמינות בתחום קשה לי עכשיו עם החזרה למכנה משותף נמוך.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הפרק החמישי במראה שחורה מדבר על גזענות, ורצח-עם.

 

דמוניזציה של בני-אדם ממגזר מסויים לצורך שימור השלטון של ה"גזע הנבחר", ואיך לשלוט בעם באמצעות פחד לצורך ביצוע ההשמדה.

 

פרק מצמרר, שמתכתב עם העבר וההווה שלנו בתור יהודים.


×
×
  • תוכן חדש...