Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.talkaudio.co.uk/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory&section=10&cat=51&dir=3&Itemid=54

 

ואם אין לכם כוח להיכנס - מורל פולס. אגב, שימו לב למחירו באנגליה.

 

תהנו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה איתמר.

 

דווקא אותי זה לא מפתיע, משום שאחרי כמה וכמה 6X9 ששמעתי, המורל ניגן בצורה הטובה ביותר ולא רק הרעיש כמו השאר.

גם הJBL לא ממש מפתיע, לאור כך שב6X9 הם בהחלט מוצלחים ונשמעים בסדר גמור.

 

עריכה:

 

אם כבר, אז באותו מקום רוויו השוואתי בין 31 סטים קומפ'.

 

נחשו מי קיבל את הציון הגבוה ביותר?

 

Hybrid Audio Legatia.

מקום שני - סופרימו.

 

http://www.talkaudio.co.uk/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory&section=10&cat=52&dir=3&Itemid=54&order=rdate&limit=20&limitstart=0

פורסם

מרשים מאוד ההישג של ה Hybrid Audio Legatia.

אבל לא מפתיע בכלל, כל מי ששמע אותם במפגשים מבין שמדובר בבמה הקידמית בין הטובות ביותר שיש בארץ, ובטוח הטובה ביותר בארץ התחום העלות-תועלת (שלחבר'ה הפחות רווים זה חשוב:))

נקווה שביום ראשון אני אוכל לכתוב איזה סקירה קצרה על האח הקטן יותר :)

פורסם

שמתי לב שההשוואות שם לא תמיד פרופורציונליות למחיר. שזה מצד אחד טוב כי יש חוו"דים על כל פלחי השוק, ומצד שני פחות טוב כי אנחנו רואים שם אלפיין 9874 מול קלריון HX-D2

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

זה לא תמיד נכון לעשות השוואה לפי מחיר,

בהשוואה נטרלית אתה מקבל את האיכות נטו של הוצר אל מול שאר המתחרים

שיקולי עלות תועלת זה עיניין שלך,

פורסם

לפי הציוד עצמו, אני לא נופל ולא כזה מאמין למבחן הזה עובדה לציונים שקיבלו סטים שבכלל לא שווים.

 

אלה הסטים שהיו במקומות הראשונים אכן טובים, במיוחד הלגטיה, שבכלל רק שמעתי את אח שלו ונפלתי מהכיסא

פורסם

לא הבנתי למה מקום שלישי, לפי המבחן הם קיבלו 9.2, בדיוק כמו ה K2P.

 

בעצם מה זה משנה, זה חדש לנו שלמורל יש סטים מוצלחים? :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מוזר באמת שסרווין הם לקחו את ה6*9 של סדרת ווגה - שאין לי מושג איך הם נשמעים.

 

אבל מבחינת רמקול 6*9 אני חושב שהסרווין ווגה מסדרת HED הוא ה6*9 הכי מוצלח ששמעתי עד היום, אחריו הפולס.

 

ואין לדעתי על הסאונד של מורל, אני גם מאוד אוהב את הלגטייה שהם עוצמתיים יותר ופתוחים יותר מרמקולים של מורל אבל מורל זה מורל ומי שאוהב את זה - קונה את זה.

 

קניתי את שניהם :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האם האתר הזה הוא "מקור נאמן" להשוואה?

 

נוכחתי לדעת שיש שם סקירת מוצרים לא רק לרמקולים,אלא גם מגברים וHU ועוד..

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...