Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רכשתי ראב 4 שנת 2008 גרסת פרימיום.

הדבר שהכי מאכזב אותי ברכב הינה מערכת האודיו.

אשמח אם תוכלו לפרט מה אפשרי להחליף \ להתקין ברכב,

הדרישות די פשוטות:

 

1. פאנל שליטה שיחליף את המקורי בדשבורד.

2. מסכים לילדים שיושבים מאחורה כדי שיוכלו לראות סרטים בשקט.

3. חיבור ל MP3 או אפשרות להתקנת CARPC .

4. מערכת סאונד נחמדה בגדר המלצה ,לא חובה.

5. מערכת דיבורית מובנית בלו טות' , לא חובה.

6. מערכת ניווט לוויני [GPS] ,לא חובה.

 

כל בקשות הלא חובה הינן בגדר נחמד שיהיה.

אין לי שום בעיה לרכוש מערכת משומשת במצב טוב,

לא מחפש להשתולל מבחינת המחיר אלא מחפש את התמורה הטובה \בינונית לכסף. [אם יש משהו מבחינת תקציב של ~5K ].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תתקין דאבל דין DVD כיוון שמערכת CARPC צורכת הרבה חלקים נלווים בהרבה כסף

וגם ככה אתה מבקש מערכת שמע נחמדה.

אני ממליץ על:

1.דאבל דין DVD

2.זוג מסכי משענות ראש לאחורה

3.קומפוננט קדמי

4.רמקולים אחורים

5.סאב עדין נחמד.

6.מגבר

פורסם

מבחינתי אני יכול לוותר על הסאב,שוב אני לא מחפש מערכת שתפיל אותי מהרגליים בסאונד אלה יותר בכיוון שתרגיע את הילדים.

מצאתי ברשת את זה:

http://www.carpcdvd.com/toyota-rav4-carpc-with-high-definition-digital-touchscreen-product-1357.html

 

נראה נחמד אבל קצת יקר,

אם אני אקנה את הרכיב המדובר האם יש מישהו בארץ שיתקין לי + מסכים ?

אם כן מה תהיה עלות הרכבה + מסכים במשענות הראש ?

 

תודה מראש.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לא יודע אם יש להשיג את זה בארץ... זה קצת יקר גם בחו"ל הייתי קונה במחיר הזה אפילו בפחות אלפיין, קנווד, ג'יויסי או קלריון...

בעניין הסאב הייתי ממליץ לשים קטן רק בישביל שימלא את התדרים הנמוכים שהרמקולים לא יכולים להפיק.

פורסם

תודה אלון,

מצאתי באי ביי את הדגם הדומה בפחות כסף:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toytota-RAV4-2006-2011-Car-Stereo-GPS-Navigation-TV-FM-/320563160206?cmd=ViewItem&pt=Car_Audio_Video&hash=item4aa30da48e#shId

 

האם אתה יודע המחיר בסדר או יקר ?

ושוב מה עלות ההרכבה + מסכים.

ושוב תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...