Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הגיע הזמן להחליף צמיגים ועכשיו מתחילות ההתלבטויות..

עד עכשיו היו לי צמיגי Kleber dynaxer HP2 195-60-R15 וסה"כ הייתי מרוצה מהם.

בשנה האחרונה האחיזה שלהם ירדה משמעותית (הם ממש לא שחוקים!).

 

עשיתי קצת בירורים והאופציות הן:

 

מישלין אנרג'י - 570 ש"ח

דנלופ 490 - 400 ש"ח

דנלופ SP sport - 470 ש"ח

פאלקן - 380 ש"ח

קלבר HP3 - ו 460 ש"ח

קומהו (כל הדגמים) - 350 ש"ח

בריג'סטון B250 -ו 450 ש"ח

פירלי P6000 -ו 590 ש"ח

פירלי (לא יודע דגם) - 390 ש"ח

goodyear (NCT5 - ו 400 ש"ח

 

 

כמו שאתם רואים הרשימה ארוכה והבילבול גדול, מצטער מראש :wink:

 

אם מישהו יכול לעזור אני אשמח.

תודה

פורסם

הלו יש שם מישהו?!

 

לאף אחד אין שום דעה, לכאן או לכאן??

 

כנראה שהייתי צריך לציין בכותרת "ספארק" או אפילו "אלטו", אז כבר הייתי מקבל 400 תגובות...

פורסם

לאיזה רכב? איזה קוד מהירות? (V או H, יש הבדל במחיר)

באופן עקרוני, פאלקן נותן תמורה טובה לכסף, אפשר להשיג אותו במחיר קרוב ל 300 לצמיג

פורסם
באוטו דיפו ארבעה צמיגים של קומו 1200 ש"ח

 

המחיר שציינתי זה מאוטו-דיפו ועוד לאחר הנחה של תלושי קניה.

סה"כ לרביעיה 1400 ש"ח.

פורסם
לאיזה רכב? איזה קוד מהירות? (V או H, יש הבדל במחיר)

באופן עקרוני, פאלקן נותן תמורה טובה לכסף, אפשר להשיג אותו במחיר קרוב ל 300 לצמיג

 

הרכב הוא מישפחתומטית סטנדרטית (קורולה 2003).

קוד מהירות 88H

 

פלקן זה צמיג זול, אני יודע, השתמשתי בו בהיותי סטודנט דלפון..

אני לא מחפש חיסכון, גם מישלין בא בחשבון אם ייתן תמורה הולמת.

פורסם

הרכב המדובר הוא קורולה 2003?

אם כן, למיטב זכרוני, קוד המהירות הוא V וקוד העומס הוא 88.

 

בדקתי לפני כחודש ביקורות על צמיגים ב-tirerack ומהצמיגים שנמכרים בארץ, ששת המובילים הם (לא לפי הסדר):

 

Yokohama C Drive

Continental Premium Contact 2

Falken ZE912

Toyo Proxes CF1

Yokohama A Drive

Toyo T1R

 

על פי הביקורות מהאתר הנ"ל היוקוהמה סי דרייב מובילים, אבל יש להם פחות ביקורות ביחס לשאר.

פורסם

ה-C.Drive נופלים אל מול ה-Conti PC2 וכמובן מול ה-T1R, בכל הקשור לאחיזה ביבש וגם ברטוב.

היו לי בעבר C.Drive והם בהחלט טובים, אבל קשה להשוות אותם מול CP2 (שפשוט טובים י-ו-ת-ר) ובטח של-T1R, שהוא צמיג ספורטיבי וחמים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

 

דבר שני, צריך לזכור שאני מדבר על טויוטה קורולה, התנהגות ספורטיבית :?:-D

בכל מקרה אני מחפש אחיזה טובה אבל בהחלט לא התנהגות ספורטיבית.

 

אם מישהו יודע משהו לגבי הדגמים שציינתי זה יהיה מצויין.

אני לא יודע איפה מוכרים יוקוהמה/טויו/קונטיננטל, כך שאני לא יודע כמה זה רלוונטי.

אין לי כוח לעשות יותר מידי סיבובים, אם מישהו יודע איפה מוכרים אותם באזור חיפה/קריות אז אחלה.

 

לגבי הביקורות מהאתר, קראתי את חלקן ואני לא בטוח שהן אמינות במיוחד, צריך לזכור שמי שרוכש צמיג זול לא מחפש איכות של צמיג יקר ולכן הביקורת מאוד סוביקטיבית ולא באמת ברת השוואה.

פורסם

טוב אז היום עשיתי סיבוב קטן ועכשיו יש מבחר מצומצם יותר.

 

Goodyear efficientgrip 500NIS

Goodyear Eagle NCT5 400NIS

Kumho Ecowing KH19 300NIS

Kleber dynexar HP3 400NIS

Avon 400NIS

 

**הקומהו מיוצרים בסין

מישהו מכיר את ה-Avon :?: האם הוא שווה משהו, אגב הוא מיוצר באנגליה ונראה ממש איכותי.

כל הצמיגים במידה 195/60/15 קוד 88H

ה efficientgrip וה Avon קוד 88V

 

על מה אתם ממליצים?

פורסם

מתוך הרשימה האחרונה ובהתחשב למחירים הייתי בוחר בקלבר. HP3

 

מהרשימה המקורית הייתי מוחק את דנלופ SP490 ובוחר את ברידג'סטון B250 ( צמיג שקט, אוחז טוב אבל בעל מדד שחיקה נמוך - בדיוק כמו שביקשת). אגב, הדגם הזה של ברידג'סטון הגיע כמקורי על כמה רכבים (אקסנט, B3 ואפילו B4).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...