Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיבור USB של ה HU


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

רציתי לדעת האם אפשר לחבר DISC-ON-KEY רגיל לחיבור USB של המערכות?

עם ה USB מקדימה כדוגמא זו: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369903

האם השליטה תתבצע דרך הרדיו-דיסק?

כי נראה לי שדרך חיבור ה USB אי אפשר לשלוט על השירים (קדימה אחורה) מכיוון

שהוא מקבל זיכרון של שירים. אני טועה? כמו כן הMP3 PLAYER מפענח תשירים רק

ליציאת האוזניות לא?

אשמח לתשובות :)

פורסם

וואלק, ההתרשמות שלי מהחיפוש האינטרנט - שזה זיוף.

חוץ מהאתרים בארץ - יש בדיוק אתר אחד בחול שמוכר אותו.

גם באתר הרשמי אין אותו כמובן.

+ הפאנל שלו נראה כאילו זה HU של החברה הידוע HYUNDAI אן יותר טוב SUPERSOUND.

לפי דעתי משהו מנסה לרכב על המותג הזה.

לא הייתי ממליץ לך לקנות את הHU לא משנה איזה FEATURES הם רושמים שם.

 

בנוגע לשאלתך - הוא בטח יזהה את הDISK ON KEY כDEVICE חיצוני.

למה שלא תשאל את המכור - וככה גם תיווקח כמה שהוא לא מקצועי ;)

או שכן... |)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אני לא אומר שהוא יעבוד. או איך יעבוד.

זו הייתה השערה - תתרשר למוכר ותשאל.

 

למה לא לקנות HU רציני מקורי שקורא MP3.

עובד בשבילי - למה צריך את כל הפאקקט הזה של דיסק און קי?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

כי אני רוצה לחבר ל HU הארד דיסק

יש HD מוכנים עם חיבור USB אז נחבר ונראה לי זה יעבוד.

צריך לדאוג לאספקת חשמל וזהו לא?

פורסם

איך ה HD יעבוד על בטריה?

אני תכוון לחבר HD לתוך כניסה ה USB

מישהו מכיר חברות יותר רציניות שמייצרות כאלה פאנלים

כדי שנשאל אותם לגבי זה...

פורסם

אני מכיר ש לPILOT יש HU דומה לזה גם כן עם כניסת USB מקדימה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לחבר שלי יש תמכשיר הזה והוא בוא נגיד ככה עושה תעבודה ממה שראיתי שהוא קרא כרטיסי זיכרוןUSB ודיסקים MP3 הוא עשה תעבודה התצוגה שלו בשמש קצת לא נחמדה אבל בשביל המחיר שווה תכסף לעומת שאר הזבל שמוכרים במחירים האלה

 

דרך אגב הוא לא שווה יותר מ600 שקל ואפשר למצוא אותו ב600 שקל אני ראיתי פעם ב500 אפילו אבל לא שווה 900.!

×
×
  • תוכן חדש...